Ja Robert — You are the Man. Tütre kaalulangus oli kg ja minul -6 kg.

Paleo uudiskiri

Alustasin nädal tagasi ja täna kaalule astudes oli kaal langenud natuke üle 2 kg! Väsimus on läinud, energiat on palju ja lisaks on kadunud igapäevane jalgade paistetus. Kõhu saan ilusti täis ning nädalaga olen ka suutnud toidukordade vahelisest näksimisest loobuda. Motivatsiooni edasiseks on küllaga!

Enesetunne super ja mees eile ütles et näen hea välja, et mingi paistetus nagu oleks ära läinud, tunnen ise samamoodi. Sa ei kujuta ettegi, mis tunne on igal hommikul näha kaalul uut, väiksemat numbrit, avastada, et püksirihmal ei olegi rohkem auke.

Peale kõiki neid teisi ja ketot ja paleot ja mis kõik veel, on see esimene programm mis toimib. Minu jaoks on oluline ka selle lihtsus, sest kui ma pean toitumiskava jälgimiseks 2x päevas poes käima ja erinevaid toiduaineid hankima, siis mu motivatsioon on kiire kadu. Pole kordagi näljatunnet tundnud, pigem on tunne et söön liiga palju liha ja rasva.

nao-salendav miami

Igal hommikul peekon munaga, keegi ei usu kui seda räägin Mõistus ei taha väga omaks võtta, et sellega võiks kaal langeda. Alati on arvamus olnud et peab ainult kapsast ja porgandit näksima nagu jänes. Super, Robert!

saavutada kaalulangus montgomery al

Mul on kaal võrreldes eelmise laupäevaga — 1,4kg ja kõikide mõõtude võtmiseks kulus 6,5cm vähem mõõdulinti. Söönud olen selle eest naudinguga ja kordagi pole tekkinud tunnet, et pean millestki loobuma.

Ja kui halb oli mul järgmisel päeval. Peale seda ei ole mul mitte mingisugust tahtmist pasta järele. No ei taha lihtsalt! Ahjaa, alkohol?

Parimad rasva kadumise ja kalorite põletamise treeningud

Vahel võtan tähtpäeva puhul pitsikese kangemat. Millegipärast ei taha enam gaasilisi, kergemaid jooke, kuigi varem just neid ma jõingi. Pitsikene kangemat — söögi alla — tundub kuidagi rohkem terviseks olevat.

rasva poletite tervise eelised

Ei tea miks aga õlut ei suuda ma enam üldse juua, isegi saunas meeldib ainult vesi. K tahtis, et ma paneksin üles endast pildi.

amy robachi kaalulangus

Siin see on. Õigemini kolm tükki lausa. Kõige vasakpoolsem on see, milline ma olen praegu, keskmine on mingi äkki pool aastat tagasi ja kõige paremal on üks Jaapani pilt, kus ma olin kõige kergem.

  1. Uus grupp alustab
  2. Kaalulangus retreat washingtoni osariik
  3. Ma võtsin peale kolmanda lapse sündi juurde… ma ei teagi kui palju… aga ühel hetkel sai minu kaaluks 93 kg, seda cm pikkuse juures.
  4. Kodu Sobivus 7-päevane rasva kadumise kava: toitumisalased näpunäited 7-päevane rasva kadumise kava: toitumisalased näpunäited Rava kadu on ageli lihtalt toitumie küimu.

Ma ei leidnud ühtegi teist normaalset, aga loodan, et see annab natukene aimu muutustest, millest ma olen läbi tulnud. Täna mõtlesin, et lähen ostan poest, aga siin on ju nädalavahetustel ainult toidupoed lahti ja nendes pisemates ei ole selliseid asju.

Selleks võtsin siis viis päeva ja tegin igal päeval ühe väga lihtsa joonistuse.

Võib-olla hiljem suundun Prismasse, sealt kindlasti midagi saab. Teine võimalus oleks teha tindijoonistusi, mul musta värvi tintekaid ikka kodus on, aga ma ei julge riskida.

Igatahes jah, võib-olla need joonistused on megaigavad ja ei huvita kedagi, sest noh, tegemist on tegelikult päris tavaliste kritseldustega, aga vähemalt algus on tehtud ja ma hoian uuesti pliiatsit käes.

sliming huumor

Pole seda nii ammu teinud. Mul kunagi oli selline unistus ka, et ma võtan paberi ja värvipliiatsid ja joonistan sünnipäevaks oma vanematele neist pildid.

Joonistamise väljakutse / Kuidas ma muutunud olen

Ma pole seda mõtet veel päris maha matnud, kuna ma tean, et ma suudan seda teha, kui väga tahan. Ent selleks tuleb harjutada. Mitu mu tuttavat Instagrammis on teinud seda, et postitanud oma joonistusi. Ja alguses… no need ei olnud head. Aga nüüd, mingi pool aastat hiljem, on näha, millise arenguhüppe nad on teinud ja kui hea taseme saavutanud.

30-Päevane Väljakutse

Seega ma ütleks, et joonistamine on mingil määral kindlasti õpitav. Ega ma ise ka kes teab kui suure andega ei ole, ma olen lihtsalt käinud kunstiklassis ja kunstikoolis ja kõvasti vaeva näinud.

Ja ma pole seda protsessi alati nautinud, aga tegelikult on sellest palju kasu olnud. Kaalukaotus 'Kui teete kogu aeg sama treeningut, siis te ei saavuta edusamme,' ütleb kuulsuste treener ja looja Dan Roberts Metoodika X. Tabata kasutab südame löögisageduse tõstmiseks selliseid südame- ja jõupõhiseid harjutusi nagu kõrged põlved, tõuked, mägironijad ja burpeed. Ma ei soovitaks seda ainsa treeninguna, mida teete, või treeninguna, mida teete iga päev, kuid selle viskamine vähemalt kord nädalas on suurepärane võimalus kalorite põletamiseks ja keha segamiseks tavapärasest harjumusest.

Mida saate: Kogu keha treenimine vähem aega, kui kulub ühe lemmik-sitcomi episoodi vaatamiseks - see ei jäta teid lühemaks kalorite põletamine. Uuringute kohaselt põletavad tabataga tegelevad inimesed minutilise treeningu käigus keskmiselt 15 kalorit minutis.

Nii lihtne oligi. Esimene kiri on juba sinu postkastis.

Ja kuna kõrge intensiivsusega faasi mõõdetakse kehakaalu või kestuse asemel pingutusega, on see üks harjutus, mida tasub oma ajakavas hoida. See on treening, mis areneb koos sinuga. Naaske algasendisse ja korrake seda. B tase: Õladega kõrgendatud puusatõmme märtsiga Puusa tõukejõu ülaosas tõstke ja langetage jalad, nagu marsiksite.

Post navigation

Enne selja alla laskumist ja kogu liikumise kordamist vaheldumisi üks kord. C tase: õlgadega kõrgendatud ühe jalaga puusatõmme Tõstke vasak jalg põrandalt maha. Tehke puusaliigese tõukejõud. Riputage käed täiesti sirged, käed otse õlgade kohal ja kontsad puudutavad põrandat. Kükitõmme ja puudutage põrandat mõlema peopesaga.

Toetage alakeha, sirutades jalad taha. Hoidke varbad põrandal painutatud. Tehke push-up. Painutage küünarnukid ja puudutage oma rinnaga põrandat ning seejärel pöörduge tagasi kükitõukeasendisse.

Tehke konnahüpe, tuues mõlemad jalad peopesade lähedale ja tehes siis hüppe kükitades, tõstes käed pea kohal ja hüpates üles.

Enim Külastatud

Kestus: minutit 2. Kõrged põlved Shutterstock Selle harjutuse peamine eesmärk on tõsta põlved nii kõrgele kui võimalik. See HIIT kulutab kindlasti palju kaloreid.

Siht: alumised kõhulihased, neljakordsed, reieluud, puusaliigese painutajad, tuharalihased ja vasikad. Siit saate teada, kuidas teha kõrgeid põlvi.