Võite valida ka lahjad punase liha jaotustükid, kuid veenduge, et te ei sööks liiga palju. Harvardi tervishoiukirjastuse andmetel põletab naelane kalorit tunnis, kui kõnnite kiirusega kolm ja pool miili tunnis. See on suurepärane kaloripõletaja, töötab teie neljarattaliste, reieluu ja tuharalihaste peal, parandab südame tervist ja aitab loomulikult saavutada eesmärki, milleks on 10 sammu päevas. Kümme neist teoreetiliselt kaotaksid teid ühe kilo eest - kui teie toitumine on muidu kohatu. Kui olete kaaluteguriga uus, siis ärge ületage seda esimesel päeval. Shutterstock Kiire kõndimine lühikesest mäest üles on suurepärane näide intervalltreeningutest, kui see on segatud tasase maastikuga kõndimisega.

Vähem toksiine kehas annab teile jõudu ja suurendab immuunsust. Lihaste toonimine on oluline, kuna kehakaalu langetamine võib muuta naha lõtvaks. Liigutage käsi ükshaaval ringjate liigutustega viis korda päripäeva ja viis korda vastupäeva.

Seisa, käed lahti.

Tervis Mitu miili on vaja päevas kõndida, et kaalust alla võtta 75 kilo?

Võtke käed kokku ja ühendage peopesad. Minge tagasi oma vanasse asendisse, kus on laiali sirutatud käed. Tundub, nagu te lehvitaksite käsi.

Essential Scale-Out Computing by James Cuff

Saate seda teha aeglaselt või kiiresti. Hingake sisse, kui te oma käed avate, ja hingake välja, kui need kokku viite. Kükitamine on hämmastav harjutus alakeha toniseerimisel. Liigutage oma jalgu umbes kahe jala kaugusel. Aeglaselt painutage põlvi ja tulge istumisasendisse. Lähme tagasi ja vaatame oma sõpra "Johannet", kes kõnnib tund aega päevas.

jalutamine 3 miili paevas kaalulangus slim alla tummy nadalas

On üldteada, et nael võrdub kalorit. Sõltuvalt sellest, kui kiiresti ta kõnnib, kulutab John — kalorit päevas. Nädala pärast põletab ta — kalorit. Niisiis, kui ta hoiab oma 4 mph režiimi, kaotab ta nädalas naela, muutmata isegi toitumisharjumusi, kui ta sööb kuni kalorit päevas. Kui vähendate oma dieedist päevas kalorit, kaotab ta nädalas täiendava naela.

jalutamine 3 miili paevas kaalulangus sparta fat burner

Kui mõtlen sellele, mida varem tegin, ei kujuta ma seda enam ette. Mulle meeldib kõndida kaalulangetamise eesmärgil ja mis veelgi olulisem tervisele kasuliku kasu saamiseks.

Tegelikult meeldib mulle tänapäeval kombineerida nii kõndimist kui ka jooksmist, et säilitada tasakaalustatud eluviis, mis on vaba valust, mis on sageli seotud jooksmise ajal raskete miilide püstitamisega.

Mida kiiremini te kõnnite ja mida rohkem te kaalute, seda rohkem kaloreid kulutate. Kiirem kõndimine võimaldab põletada tunnis rohkem kaloreid. Jalutamine võib aidata teil kaalust alla võtta Iga päev 1 tunni kõndimine aitab teil kaloreid põletada ja kaalu kaotada. Naised suurendasid 6 kuu jooksul järk-järgult oma kõndimise kestust, jõudes maksimaalselt 1 tunnini päevas, kuid kogesid vähest kaalukaotust, kuni kõndisid vähemalt 30 minutit päevas. See tulemus näitab, et kõndimise aeg võib olla seotud kehakaalu langusega.

Nüüd, kui hakkate kõndima, muutub see harjumuseks. Kõik need tüütud lihasvalud kaovad aeglaselt ning pärast igat jalutuskäiku saate värskendust ja tunnete end hästi. Kui lisate järgmises kaalulangetamise plaanis kümneastmelise kõndimisega antud nõuanded, saate luua suurepärase kõndimisrutiini, mis aitab teil kaalust alla võtta ja saada kasu tervisele, mida ma just mainisin.

Kõigepealt rääkige oma arstiga Ehkki arsti poole pöördumine võib tunduda üleliigne just kõndimise alustamiseks, on see nii alati hea mõte enne arstiga nõu pidada. Mayo kliinik soovitab sellist visiiti eriti siis, kui teil on teatud olemasolevad seisundid, sealhulgas südamehaigused, diabeet või neeruhaigused.

Kui ma kaaluksin 131 naela ja olen 5'6 am maal?

Samamoodi soovitab Ameerika Spordimeditsiini Kolledž enne kõndimisskeemi alustamist pöörduda arsti poole, kui olete aastane või vanem, olete märkimisväärselt ülekaaluline või kui teil on perekonnas esinenud südamehaigusi, isegi kui teil seda ise pole.

Lisaks kontrollib arst teid, et näha, kas teil tekib õhupuudus koos pingutusega, ebamugavustunne või valu ülakehas, pearinglus või vertiigo koos pingutusega või isegi lihtsalt alajäsemete lihtne turse. Kõigiga neist tuleb enne kõndimisrutiini alustamist tegeleda. Võib-olla on kõige olulisem, et põhjalik füüsiline läbivaatus võib leida midagi tõsist, millest te midagi ei teadnud.

Mul on sõber, kes oli lõpuks otsustanud vormi saamiseks kõndima hakata. Ma ütlesin talle, et ta peaks enne arsti juurde asumist pöörduma arsti poole, kuid ta vehkis sellega.

Pärast esimest miili tekkis tal parema vasika tuimus ja nahk oli põlve taga kuum ja punane. Õnneks teadis ta piisavalt, et peatuda ja minna otse erakorralisse. Selgub, et mu sõbral oli süvaveenitromboos DVT.

Mängi lastega Pargis lastega mängimine aitab kindlasti jõuda oma 10 sammule lähemale! Ringi jooksmine aitab parandada teie vastupidavust ja vastupidavust ning vähendada stressitaset. Samuti aitab lapse te ga aja veetmine teil perega sidemeid luua, mälestusi luua ja lugusid jagada. Pargi kaugel Liftist eemal parkimine paneb teid käima veel 50— sammu.

Kui sõidate ühistranspordiga, laske enne üks-kaks peatust alla ja kõndige sealt sihtkohta. Kõndige kiiresti Kõndige kiiresti, kui soovite ka kaalust alla võtta või kõhurasvast vabaneda.

  1. Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust.
  2. 30 nõuannet kaalulanguse jaoks kõndides - Kaalukaotus
  3. Ma olen 5 jalga 9 ja kaalub naela ja 16 aastat vana Wii fit pluss ütles 7 päeva tagasi oli mul bmi 25, 21 nüüd 7 päeva hiljem see ütleb mul on bmi 24, 82 on see hea keskmine või halb algus kaalulangus?
  4. Eksperdi vastused lugejate küsimustele 10 sammu tegemine päevas võib arsti eemal hoida!
  5. Kuidas jalgsi kaalust alla võtta?
  6. Kuidas kõndimine aitab kaalust alla võtta? - Nahahooldus -
  7. Kaalulanguse massaazitool

Kiirema tempoga jalutuskäik aitab rasva põletada, südame löögisagedust tõsta ning vastupidavust ja vastupidavust parandada. Kanna käimisjalatseid ja treeningriideid ning kanna veepudelit kaasas. Pea päevikut Pidage päevikut, et jälgida oma edusamme alates 1. Kui te pole harjunud kõndima, alustage esimesel päeval sammuga.

Jätkake iga päev sammu lisamist.

KõNDIMINE TööJAAM KAALULANGUS? - SOBIVUS -

Jälgige oma edusamme. Kirjutage ka oma enesetundest ja sellest, mida tegite, et sel päeval täiendavat sammu kõndida. Kui jõuate 10 sammu sihtmärgini, olete üllatunud, kuidas teie otsusekindlus ja plaanist kinnipidamine viisid teid edukaks. Premeeri ennast Premeerige ennast, kui jõuate esimest korda 10 sammu.

Ärge minge üle parda ja tarbige liiga palju kaloreid ega lõpetage kõndimist! Tähistage oma edu, ostes uue treeningvarustuse või kavandage petisööki millalgi järgmisel nädalal.

Need on kümme viisi, kuidas saate teha 10 sammu päevas. Aga kui palju kaloreid kulutate? Nii et ühe kilo kaalumiseks nädalas vajaminevate kalori põletamiseks peate kõndima umbes 5 miili päevas. Näpunäide Kiiruse ja kehakaalu põhjal põletatud kalorite arvu hindamiseks kasutage ExRx. Kaalulanguse kaalutlused Esialgu ei pruugi teil võimalik kõndida 5 miili päevas. Pange ennast proovile, kuid ärge suruge liiga tugevalt, muidu võite vigastada.

Kõndimise tervislik kasu kaalulanguse jaoks

Kui te alles alustate treeningprogrammiga, alustage kiires tempos kõndimisest kõigest 10 minutit, soovitab Berkeley California ülikool. See võib teile haiget hiljem elus. Sööge tervislikult ja harjutades.

Sinu lihtsalt laps. Ma olen 20 5'7 ja naela Ma võin jooksma umbes 25 minutiga 5 km Kas mu kaal on tohutu tegur minu jooksu Kasutades tõstetud raskusi 6 päeva nädalas ja kulgeb umbes Kas lifting kaalub mulle kasu? Teie ideaalne kaal peaks olema naela ja sõltub sellest, kas olete isane või naine ja kui suur on teie raamistik. Ainus tõenäosus, et teie kehakaal on teie jooksmises, on põlve- ja alaseljaprobleemid. Kui te tõstate, tähendab see, et te ehitate lihaseid, mis põletab rohkem kaloreid.

Niisiis, kui teete tõstmise ja töötamise kombinatsiooni, siis põletad üha rohkem kaloreid ja kaotate veelgi kiirema rasvasuse. Lihaskude kaalub rohkem kui rasv, nii et kui teete piisavalt lihasmassi, siis kaalus. Kuid te ei täida kasu seni, kuni kehasse on jäänud väga vähe rasva. Tundub, nagu oleksite kaotamas kehakaalu aeglasemalt, kuigi see ei tähenda, et kaotad rasva aeglasemalt.

Sa pead põletama umbes kalorit, et ühe kilo rasva kaotada. Kui teie kehas on rohkem lihaseid, põletate kalorit kiiremini kui teil oleks vähem lihaseid.

Kuidas teha 10 000 sammu päevas

Kui te tõstetate 6 päeva nädalas, olge ettevaatlik, et kaks päeva järjest ei töötata sama lihasrühma. Teie keha vajab aega lihaste kiudude taastamiseks ja taastamiseks. Kas kaalub naela ja on tüdruku kõrgus 5'6 rasvaga? Jkjk no ur fine sa oled täiesti tervislik.

KõNDIMINE KAALULANGUSE JAOKS: KUIDAS KAOTADA 1 KILO NäDALAS - PSÜHHOLOOGIA -

Kas te kaalute nädalas, kui te käite pool miil iga päev? See sõltub. Kui te praegu üldse ei kõnnite, siis jah, siis võite kaalust alla võtta, käies igal pool jalamil, eeldades, et te ei tõsta kalorite tarbimist. Kuid sa ei kaota palju … Midagi miili kiirusega kolm miili tunnis see on minutilist miilikilo inimene põletab umbes 65 kalorit. Nii et kui te igapäevaselt kõndite, siis põletate kalorit, mis on vaid umbes 0, 13 naela rasvkoest või ainult kaks untsi.

Kui palju võite kaotada ühe nädala jooksul, kui käia oma koera iga päev? Kui te ei kontrolli oma tarbimist, on suhteliselt võimatu kehakaalu ära kasutada … Kaalu kaotamiseks oma koera käimisega - see sõltub sellest, kui kaua te kavatsete seda käia ja kui kiiresti kavatsete seda käia.

Kõndimine kehakaalu langetamiseks

Ühe ringi ümber ploki ei kaota midagi mõõdetavat. Kui te kõnnite, peaksite tõeliselt püüdma ühe tunni kiiret kiirust, et piisavalt aega kaloreid põletada … Aga uuesti - peate alustama oma toitumise kontrollimist. Kui saate seda teha ja iga päev korralikult suusatada, peaksite nägema mõningast edu.

Kui kuuled kuu jooksul 5 päeva nädalas, siis kaotad kaalu? Kui teete muid asju, nagu õigete toitude söömine, peaksite tegema. Harjutades söömist kõik valed asjad ei kavatse aidata teil kaalust alla võtta.

Kas tüdruk, kes kaalub naela ja on 5 jalga 6 tolli rasvunud, kui tema BMI on 30 protsenti? Ma olen sörkimine ja tõstevõime iga päev ja im kalorit päevas, kui mul on aastane ja kaalub naela. Kas keegi võib mulle öelda, kuidas kaalust alla võtta. Ma olen kaotanud 14 naela ühe nädala jooksul?

Kui olete aktiivne aastane, on oluline, et sööte rohkem kui kuni kalorit päevas. Aktiivne aastane peaks sööma rohkem kui kalorit päevas ja see on mõeldud istuva eluviisiga.

Lihtsalt hoia tõsteid ja sörkimist, kuid püüda vältida tühiseid kaloreid nagu sood ja kristalliseerunud kristallid. Veenduge ka piisavas koguses une ja joomise rohke veega või muidu keha on raske aeg lasta kaloreid. Kas kasulikum on iga päev või igal teisel päeval joosta 5 miili ja tõsta nende raskusi nendel päevadel? See sõltub sellest, kui vana sa oled. Kui olete vaevu teismeline, peaksite jooksma iga päev ja tõstma raskusi 3 korda jalutamine 3 miili paevas kaalulangus. Kui olete vanem, siis käitage seda igal teisel päeval ja tõstke raskused väljasõitudel.

Kui te kõnnite 1, 4 miili päevas 15 min jooksul, kui palju kaotad nädala jooksul? See sõltub teie elust koos sellega, mida sa sööd.

jalutamine 3 miili paevas kaalulangus fat burn wiki

Ole täpsem? Olete 5 "5 ja kaalute kilo, mida saate teha, et kaotada kaalu nelja päeva jooksul? Isikule, kes kaalub naela ja on 5 jalga 5 tolli pikk, saavad nad hakata kaalu kaotama, jootes palju vett. Jooge klaasi vett enne iga sööki ja jooma söögi ajal. Sööge toiduvalmistatud arbuusid ja tomatid, sest need sisaldavad palju vett. Kas te saate pushups iga päev, kui tõstad raskusi 3 korda nädalas? Kõik sõltub sellest, kuidas te treenite. Parim asi, mida soovite teha, on paluda üks teie jõusaalis olevatest personaalsete mängijate käest … otsida isiklikku treenerit, kellel on see tüüp, mis sobib kõige paremini teie eesmärkidega, kuna ta tõenäoliselt paneb panuse nõu.

Enamik teie jõusaalis olevatest õnnelikest poisistest on väga rõõmsad, et annaksite mulle nõu, veenduge, et olete oma küsimustega põhjalik. Kui palju kaotad nädala jooksul? Kui te kõnnite 5 km päevas kaloriseeritud toiduga?