Mõne Oreose näppimise asemel piitsutage mikrolaineahjus ühe portsjoniga magustoit. Need treeningud keskenduvad teie lihaste mõneks minutiks äärmusesse surumiseks. Liigutage oma jalgu umbes kahe jala kaugusel. Mitu sammu sa pead kõndima, et kaal langeks?

Kuidas alustada?

Kategooriateta 10 viisi kaalust alla võtta 10 minutiga tasane Lõpeta nende Facebooki piltide eemaldamine, sest arvad, et näed paks välja ja saad keha, mida oled alati soovinud - stat! Kaalukaotus Kümne minutiga saate teha palju: käia duši all, lugeda postkast läbi või jälitada Instagramis oma muljet hinnangut pole. Aga mis oleks, kui me ütleksime teile, et mõne sellise asja tegemiseks kuluva aja jooksul võiksite teha ka mitmeid tervislikke valikuid, mis aitaksid teil kaalu kaotama ja hoida seda lõplikult ära? Kuigi see võib tunduda liiga hea, et tõsi olla, ei julgeks me teid niimoodi kiusata! Kerige alla, et vaadata ekspertide näpunäiteid, mis võivad selle nüüd juhtuda.

Kui olete otsustanud kaalu langetada, siis kõigepealt peaksite välja selgitama selle, kui palju teil on ülekaalu ning milline oleks tegelik tervislik kehakaal. Nende arvude põhjal seadke endale eesmärk, milline oleks soovitud kaal arvutage, kui palju peaks selle saavutamiseks olema teie tarbitav päevane energiakogus pange paika, kui pika aja jooksul võiksite oma soovkaalu saavutada Eesmärk Eesmärgiks võiks alguses võtta suurima kehakaalu, mis on veel normaalkaal.

Kaalulangetamise käigus võib soovkaalu vähendada.

Parim viis selleks on kasutada kõrge intensiivsusega intervalltreeningute HIIT või Tabata treeningute tehnikaid. Need treeningud keskenduvad teie lihaste mõneks minutiks äärmusesse surumiseks. Need meetodid on osutunud tõhusaks kalorite põletamisel, mis on kaalulangetamise üks peamisi eesmärke. Seda tüüpi intensiivseid harjutusi peaksite tegema ainult ülepäeviti, nii et teie lihastel on aega ennast seansside vahel parandada. Mõõduka intensiivsusega kardiovaskulaarseid treeninguid, näiteks kiiret kõndimist, sörkimist või rattasõitu, saab vahelduvatel päevadel teha 10 minutit.

Kui olete normaalkaalu vahemiku ülemises otsas, siis võib soovi korral kaalu langetada umbes vahemiku keskosasse. Kui olete aga normaalkaalu keskosas või ise allpool ja tundute endale paksuna, siis tuleks ennekõike suurendada füüsilist aktiivsust ja teha õigeid harjutusi keha vormimiseks, mitte proovida kaalu veelgi alandada.

Lahku oma kliide helvestest

Kui olete aga cm pikk ja kehakaal on 75 kg, siis võiksite esialgseks eesmärgiks võtta 65 kg. Päevane kaalulangus 10 minutit paevas Järgmise sammuna peaksite välja selgitama, kuidas hetkel toitute: palju saate energiat, kas selle saamine erinevatest põhitoitainetest on tasakaalus, kas saate piisavalt kiudaineid, vitamiine ja mineraalaineid.

kaalulangus 10 minutit paevas sabrina parkins kaalulangus

Kui teie kehamassiindeks on 25 ja 29,9 vahel võiksite valida kaalu langetamiseks — kcal päevase energiahulga, kui aga üle selle, siis alustage — kcal dieediga. Energiadefitsiit so energiakogus, mille võrra vähendate oma soovituslikku energia saamist võiks olla umbes — kcal sõltub inimese baas- ehk põhienergiavajadusest päevas.

kaalulangus 10 minutit paevas parimate kaalulanguse maiustused

Sellest — kcal võiks tulla söögi arvelt, kcal aga liikumise suurendamise so umbes 60 minutit aktiivset liikumist päeva kohta arvelt. Päevane toiduenergia ei tohiks olla alla põhiainevahetuse käibe PAVsee on energiakulu, mis on seotud lakkamatult toimuvate põhifunktsioonidega nagu vereringe, hingamine, eritusprotsessid, kudede ainevahetus ja lihastoonuse minimaaltaseme säilitamine.

Isa ja poeg 50 naela KAALULANGUSTE VÄLJAKUTSE - Elustiili muutused: tervislik toitumine, trenn paast

On olemas ka mitmesuguseid elektroonilisi vesi kasu kaalulangus, mis hindavad keha koostist ja arvutavad põhiainevahetuse vajaduse. Kaalulangetamiseks kuluv aeg Kui teate, mitu kilogrammi soovite kaalu alandada, arvutage välja selleks kaalulangus 10 minutit paevas reaalne aeg. Aeglasem kaalulangetamine on organismile kasulikum ning tulemused on püsivamad.

kaalulangus 10 minutit paevas slim alla kohtu kiiresti

Kaalulangetamise tempo võiks jääda vahemikku 0,5—1 kg nädalas, sugugi halb ei ole ka kaalulangetamise tempo vaid üks kilogrammi kuus. Kaalulangetamine oleks soovitav jagada etappideks. Üks etapp võiks kesta 10—12 nädalat.

kaalulangus 10 minutit paevas slim alla 24 tundi

Kui olete valinud kcal energiasisaldusega toitumise, siis on eeldatav kaalulangus 0,5—1,0 kg nädalas sõltub algkaalustseega 10—12 nädalaga umbes 5—10 kg. Selle aja möödudes on sageli saavutatud kaalulanguses platoo ja kaal enam ei lange.

kehalise kehakaalu langetamine Kas ma võin juua granaatõuna mahla kaalulanguse jaoks? kodus YouTube

Nüüd on kaks võimalust — kas korrigeerida päevas saadavat energiakogust või tõsta kehalist koormust. Soovitatav on valida viimane variant.

kaalulangus 10 minutit paevas kuidas valtida saggy mao parast kaalulangust

Ärge kaaluge end sagedamini kui kord nädalas, soovitavalt hommikul enne sööki, kuna kaal kõigub päeva jooksul. Kui soovkaal on saavutatud, siis seisab raskem veel ees.

kaalulangus 10 minutit paevas kaalulangus parast 46

Seega peavad muudetud toitumis- ja liikumisharjumused saama elu lahutamatuks osaks.