Kingsepa poseerimine toimub selle põhimõtte kohaselt: Peaksite istuma põrandal, kõverdama oma põlvi ja pingutama kontsad. Tõstke oma vasak jalg veelgi kõrgemale kraadi nurka ja pöörduge aeglaselt algasendisse. Samuti ärge hõõruge seda ala liiga agressiivselt massaažikindla või pigistava massaažiga. Reie sisemuse välja töötamiseks on soovitav külg küljele hüpata.

Corns Sihedad, toonitud jalad - naiste unistus ja kadedus, imetlus ja atraktiivsus meestele. Kuid selleks, et vallutada noormees lihtsalt puusa loksutamisega, on see väärt tööd.

kuidas sa sisemised reied langevad kuidas slim down fupa

Reie eesmise ja tagumise lihasedega on kõik selgemad - nad on vähemalt tavapäraste igapäevaste koormustega pingul: kõndimine, kaldamine toolil, jooksmine. Seda kasutatakse ainult kaalulangus minnetonka mn, kui külg pühib ja reie pöörama varvaga välja. Nii et see oli keha areng, et kõik ekstra kalorid päevas jäävad keha alumises osas kergemini kinni. Et jalad oleksid õhukesed, ei piisa lihtsalt süüa. Kui ei ole võimalik jõusaali minna, siis on kõige tõhusamad harjutused reie sisemise osa jaoks, mis on esitatud allpool, kohustuslikud.

Kuidas lihaseid reie siseküljele üles ehitada?

Sisepind nõuab suuremat tähelepanu: südame- ja võimsuskoormuste ühendamine. Cardio suunab meie keha jõudu rasva põletamiseks. Võimsuskoormuste kompleks põhjustab reie sisekülje õhukest nahka ja aitab eemaldada rasva. Kaalulangetamise harjutusi reie siseküljel saate kasutada hantlite, kaalude, fitballi, laiendaja või võimlemislindiga.

Soojendage Kvaliteetne kehaline treening - produktiivse treeningu alus. On tore alustada soojendamist kerge südame koormusega - jookseb paika, hüppenöör, hüppamine. Ärge unustage liigeste hoolikat kuumutamist. Sokkide, põlvede, vaagnaosa pöörlemine - nõutavad õppepunktid. Soojenemine kuidas sa sisemised reied langevad kestma vähemalt minutit.

Top 7 harjutusi Kui olete soojendanud, võite minna otse treeningusse. Esitleme teie tähelepanu sisemise reite parimatele harjutustele. Üks treeningharjutus.

Vajalike lähenemisviiside ja korduste arv on iga variandi jaoks eraldi näidatud. Aretusjalad küljele Selle harjutuse koormus sellel alal, mida me vajame, mis viib reie lihasedeni, on täiuslikult kaasatud ajakirjanduse alumisse ossa.

Eemaldab kuidas sa sisemised reied langevad rasvad jalgade vahel. Raske - keskmise vajaduse korral võib kaalumist raskendada. Hea mõju venitamisele. Kasulik mõju reproduktiivsüsteemile, mis moodustab verejooksu kubeme piirkonda. Käivitusasend - asetage tagaküljel olevale matile, käed asuvad keha lähedal, jalad laiendatakse ja tõstetakse kuni 90 kraadi põranda suhtes; Sissehingamine sügavalt, levige aeglaselt jalad külgedele kuni kõige mugavama kohani, hoidke paar sekundit; Kui kuidas sa sisemised reied langevad välja hingate, naaske aeglaselt alguspunkti.

Lisateabe saamiseks vaadake videot: Lahjendamine peaks algama korda lähenemises, suurendades järk-järgult koormust. Aretamise lõpus ei ole lahutatud jalgade asendit slimming seelik ja ulemine jooksul üleliigne ja seejärel lihaseid veidi vedada. Ettevaatust Tegelikult on aretus - täpsus ja aeglus, liigse innukusega tegevused võivad põhjustada sideme venimist.

Plié kükitama Squats on kärbitud alumise keha parimad sõbrad. Meie huvipakkuvaks tsooniks sobivad just Plié squatsid. Lisaks poiste sisemusele on samuti tugevnenud gluteaalsed lihased, nelinimesed ja vasikad.

kuidas sa sisemised reied langevad vana kaalulangus meds

Kõrge keerukusega harjutus. Squattings koos hantlid, barbell ja muud kaalud on väga tõhus. Pöörake tähelepanu meie päevase kükitamisprogrammile, see aitab eemaldada lihast puusadelt rasva. Lähteasend - õlgad laiemad kui õlgade laiused, külgedele vaatavad varbad, sirged, seljaga painutatud, silmad fikseeritud otse ette; Sissehingamisel liigume aeglaselt põrandaga paralleelselt. Hoidke paar sekundit; Hingamisel tuleb aeglaselt tagasi algasendisse.

Soovitatav on teha squatsi 10 kuni 12 korda lähenemises. Pöörake tähelepanu! See kükitatakse multifunktsionaalseks ja efektiivseks, kui ronite madalamatel kohtadel. Koordineerimise säilitamise jõupingutused kasvavad ning vasikad on hästi laetud. Ei ole keeruline, keerulised käes olevad hantlid.

See toimib mitte ainult meie poolt vajavale piirkonnale, kui lungid pingutavad lihaste lihaseid. Jalad on laiemad kui õlad, selja on sirge, press on pingeline, käed on vöödel või teie ees, ootan; Sissehingamine, maandume paremasse jalga kükitama, põlve reguleeritakse 90 kraadini, vasak jalg on sirge, jalg surutakse kindlalt põrandale.

Pöörduge teist korda; Me naaseme algasendisse ja astume teise poole. Rakenda rünnakud peaksid olema korda igas suunas lähenemise puhul.

kuidas sa sisemised reied langevad dd tassi slimming ujumisriided

See on oluline! Soojendage vaagnapiirkonna sidemeid enne lungesi. Vastasel juhul on võimalik sidemete venitamine ja halvimal juhul isegi rebimine. Kinnitage pall Staatiline harjutus, mis põhineb lihaste kokkutõmbumisel ja viivitusel selles seisundis. Lisaks vajalikule tsoonile pingutatakse tuharate lihaseid.

Raskus on väike, keskendudes kontsentratsioonile ja vastupidavusele. Lähteasend - seljas asetsevad põlved painutatud, jalad põrandale tihedalt surutud. Pange põlve piirkonna jalgade vahele pall väikestest kummist kuni keskmise suurusega jalgpallini ; Sissehingamisel püüdke palli pigistada ja jääda sellesse olekusse paar sekundit; Hingata, lõõgastuda jalad, kuid pall ei tohiks langeda.

Harjutus number 1 - Plie

Korrake selliseid toiminguid korda korda. Tanisha thomas kaalulangus kinnitamine võib toimuda ka toolil, diivanil, toolil.

Täitmise reeglid on samad. Ainult istungi puhul on vaja järgida selja kõverat - sirget joont, mis on sisestatud vöökohaga. Pöörake jalad küljele Kiiged on mitut tüüpi. Allpool vaatleme kolme liiki.

Igaüks on ainulaadne tegevuse amplituudis, keerukuse jõuga. Kõik nad töötavad suurepäraselt reie sisepinnal, ühendades reite tagumised ja tagumised tagaküljed. Aidake vabaneda püksidest. Pärast teatava arvu kordade rakendamist ühel jalal pöörame teisele poole ja teostame samu samme.

kuidas sa sisemised reied langevad 2 nadalate hullumeelsus kaalulangus

Teine võimalus Lähteasend - asetsema küljel, küünarvarre kinnitus, alumine jalg otse piki keha, ülemine jalg painutatud põlve ja põhjas; Sissehingamisel lükake painutatud jalga põlve edasi; Hingamisel tuleb naasta algasendisse.

Etenduse lõpus ühel jalal, pöörake ja tehke teine. Kolmas võimalus Käivitusasend - pikali küljele, alumine jalg sirge, ülemine painutus põlvele ja asetage keha ette, jalg põrandale tihedalt surutud; Sissehingamisel eemaldame sirgendatud jala põrandast; Sa hingata, laske jalg põrandale.

Korda seda harjutust teisel jalal.

Parimad harjutused sisemise reite jaoks - parimad 7 parimat valikut

Koolitusse võib lisada mitu käiku, mida saab kõige rohkem valida. Te peate rakendama pühkimist ühe külje kohta lähenemises. Komplitseeritakse jalgade kaalumist. Esimeses teostuses saab kasutada võimlemisriba, mis kinnitab seda jalgade ümber. Mahi jalad seisavad Nende käikude rakendamiseks vajate tuge. Tegemist on tooliga, diivanikujuga, tugitooliga, uksega või lihtsalt seinaga.

kuidas sa sisemised reied langevad le meilleur fat burner

Seda liikumist saate teha ilma toetuseta. Võimalik on teha kiik ise kahes suunas - edasi-tagasi või külgsuunas.

kuidas sa sisemised reied langevad fat burner ki kahani

Esimeses versioonis laaditakse ka korpuse põhja alumine ja tagumine pind ning teiseks välispind. Täitmise reeglid on üks. Teha tegevused peaksid olema rütmiliselt, nii et lihased sõlmiksid nii tihti kui võimalik, millest tulemuseks on. Raskeid harjutusi saab teha võimlemislindiga. Tal on hea vastupidavus, mis lisab alumisele kehale täiendavat koormust. Käärid Tegevused, mis toovad tooni mitte ainult puusad, vaid ka ajakirjandus.

Otsinguvorm

Tulemuslikkuse keerukus - keskmise vastupidavusega. Lamades seljal, sirged jalad välja sirutatud, käed piki keha; Tõstke hinge sisse, tõstke jalad põrandale 45 kraadini ja tehke jalad, imiteerides käärid täielikult; Mõne aja pärast väljahingamist laske jalad põrandale.

Käärid on soovitatav alustada ühe minutiga lähenemises, suurendades järk-järgult viivitusaega. Kuidas sa sisemised reied langevad koolituse rakendamisel Kui teete harjutusi põrandal olevate reie lihaste jaoks, kasutage verevalumite vältimiseks kindlasti võimlemismatt, vaip või vähemalt rätik; Ärge unustage soojenemist ja haakeseadist.

COC 8 YEAR ANNIVERSARY SPECIAL

Venitamine pärast treeningut vähendab lihasvalu ja aitab teil lõõgastuda; Ühe lihasgrupi treeningute vahel peab olema vaheaeg. On vaja anda lihased puhata ja taastuda. Sellisel juhul võite loota lihaste kasvule; Abi "sulamise" rasv võib olla tasakaalustatud õige toitumine.

Kui ei ole kreemi, segage kosmeetiline savi veega ja lisage segule paar tilka piparmündi, kaneeli või nelkidest eeterlikku õli.