Ära pinguta üle. Tanya Zuckerbrot, MS, RD ja F-Faktori dieedi asutaja, ütleb meile, et 'kaltsium võib soodustada kehakaalu langust, kuna see aitab säilitada lihasmassi, mis suurendab ja aitab säilitada ainevahetust, aidates teil kogu päeva jooksul tõhusamalt kaloreid põletada. Näiteks kui teie jaoks on friikartulid, kombineerige need salatisse pakitud köögivilja- või kalkuniburgeriga koos salati, köögiviljade või salatiga. Selle asemel liiguvad nad teie jämesoolde, kus nad toidavad teie tervislikke soolebaktereid, mis põhjustab pikaajalist täiskõhutunnet ja põletikuvastaste ühendite tootmist, mis aitavad rasva lõhkeda. Nii et alkohol on kaalukaotuse osas natuke topelt.

Enam lihtsamaks minna ei saa ehk 20 kerget viisi, kuidas kiiresti kaalu kaotada Foto: Shutterstock Võta need nutikad nipid kohe kasutusele ja näed, et su elus ei muutu suurt midagi Peale kaalunumbri!

Otsige helitugevust

Söö sinistelt taldrikutelt — sinine värv vähendab söögiisu ja rahustab, mistõttu sa ei ahmi endale toitu sisse ning saad kohe aru, kui kõht on täis.

Söö hommikusöögiks muna — munadest saad korraliku koguse proteiini, mis tekitab pikemaks ajaks täiskõhutunde ning seetõttu tunned päeva jooksul vähem vajadust näksida.

soo kaalukaotuse sooki

Võta suurem kahvel — sest väikese kahvliga süües arvad sa, et ei saa korraga piisavalt toitu kätte ning võtad rohkem ampse. Suure kahvliga süües petad end ära ja arvad, et kõht saab kindla peale korralikult täis.

  • Keskmine kaalulangus maratoni koolitus
  • Söö vähe ja kaal langeb? See on müüt – Erik Orgu blogi

Loomulikult pead siinkohal end kontrollima ja lõpetama söömise siis, kui kõht on täis, mitte liiga punnis. Lülita teler välja — et saaksid toidust täieliku naudingu ning täiskõhutunde, söö köögis ja keskendu ainult toidule. Telekat vaadates ei pane sa tähelegi, kuidas käsi järjest laualt toitu suhu transpordib, rääkimata sellest, et märkaksid, mil kõht täis on.

soo kaalukaotuse sooki

Pane taldrik toitu täis — vali alati väiksemad taldrikud ning täida need toiduga. Unusta majonees — võileibadele ja salatitele piserda parem sidrunimahla ning jäta majonees ära.

Kaalulangus vs rasvakadu

Pane kohvi sisse vähem suhkrut — kui armastad kohvi juua kahe suhkruga, vähenda kogust ühele lusikatäiele. Ära luba endale vabu nädalavahetusi — st dieedivabu.

Enam lihtsamaks minna ei saa ehk 20 kerget viisi, kuidas kiiresti kaalu kaotada Foto: Shutterstock Võta need nutikad nipid kohe kasutusele ja näed, et su elus ei muutu suurt midagi Peale kaalunumbri! Söö sinistelt taldrikutelt — sinine värv vähendab söögiisu ja rahustab, mistõttu sa ei ahmi endale toitu sisse ning saad kohe aru, kui kõht on täis. Söö hommikusöögiks muna — munadest saad korraliku koguse proteiini, mis tekitab pikemaks ajaks täiskõhutunde ning seetõttu tunned päeva jooksul vähem vajadust näksida.

Kui tahad kaalust alla võtta, pead oma plaanist kinni pidama iga päev, kuni soovitud kaal on saavutatud.

Ühe lohaka nädalavahetusega võid oma terve nädala pingutused lihtsalt ära nullida. Lõõgastu — stress ei lase su kaalul langeda.

soo kaalukaotuse sooki

Mida õnnelikum, rahulikum ja lõõgastunum sa oled, seda kiiremini kilod kaovad. Võta väiksem lõuna — makaronide asemel eelista salatit ja hoiad iga päev vähemalt kalorit kokku. Anna isudele coq10 ja kaalulanguse ulevaated — kui tunned, et minestad, kui šokolaadi ei saa, siis võta see üks tükk mitte terve tahvelnaudi seda ja ära tunne süümekaid.

Ma võtan Kremli toitumine Moskva Komsomoliga flaxseed kaalulangus

Kui keelad endale kõike, mida hing ihkab, muutub dieet sulle kiiresti vastikuks, lähed stressi ja siis oleme tagasi punktis number 9. Näksi pähkleid — pähklitest saad vajaliku koguse rasva ja proteiini, mis annavad su kehale signaali, et oled rahul, õnnelik ja su kõht on täis.

Kuraditosina neist toob NaisteMaailm. Kui suudad neist kinni pidada, siis pole kilode kadumine enam mingi probleem. Reegel nr 1: Joo rohkelt vett! Vesi aitab kehast jääkaineid väljutada ning tekitab täiskõhutunde, et sa üle ei sööks.

Tulemusena rahuneb su seedesüsteem, kõht püsibki kauem täis, sul on terve päev piisavalt energiat ja sa ei tunne vajadust kiirete kalorite järele. Võta neli ampsu — esimesed neli ampsu mistahes toidust pakuvad suurimat naudingut! Kui sa ei suuda koogitükist loobuda, võta sellest vaid esimesed neli ampsu, naudi neid ning suundu tervisliku toidu juurde tagasi.

Veel parem — võta klaas vett.

soo kaalukaotuse sooki

Mine kohe pärast sööki jalutama — vähemalt sammu pärast sööki annavad sulle hea enesetunde ning aitavad seedimisele kaasa. Alusta toidukorda salati või supiga — suur tõenäosus on, et soo kaalukaotuse sooki sellest juba kõhu täis ning rammusa pearoa jätad üldse puutumata või võtad sealt vaid mõned ampsud.

Hakka välja minema

Vaheta piimašokolaad tumeda šokolaadi vastu — saad vähem kaloreid ja rohkem tervislikke toitaineid! Mõtle, miks sa tegelikult tahad kaalu langetada — kui teed seda kellegi teise pärast, oled juba eos läbi kukkunud.

soo kaalukaotuse sooki

Samuti siis, kui su eesmärk on üheks õhtuks ühte kleiti mahtuda. Need kilod tulevad kiiresti tagasi.

Halvad toidud on tõesti olemas

Võta päikest — nii palju kui võimalik, viibi päeval õues päikese käes. Värske õhk ja päike tõstavad su tuju ning sa ei tunne vajadust lohutussnäkkide järele.

Jäta paar viimast ampsu järele — see jutt, et taldrik tuleb alati tühjaks süüa, õigustas end nälja ja vaesuse ajal. Praegu ei ole probleemiks toidupuudus, vaid ülekaalulisus.

Kategooriateta 30 võimalust rohkem süüa ja vähem kaaluda Täitke oma taldrik, kuid tunnete ja näete õhem? Jah, see on võimalik! Siit saate teada, kuidas rohkem süüa, aga ka seda, kuidas selle käigus kaalu langetada. Kaalukaotus Tulin koju, et leida oma toanaaber Rachel, kes istus liikumatult köögilaua taga. Ei läinud kaua aega aru, miks ta nii vilets välja nägi.

Tee oma tervisele teene ja lõpeta söömine siis, kui kõht on täis. Seda ka sel juhul, kui taldrikul on soo kaalukaotuse sooki jääke, mis tara slimming review pärast prügikasti visata.