Samuti parandab kõndimine veresuhkru ja vererõhu kontrolli, säilitab luumassi, parandab meeleolu, kaitseb südant ja vähendab vähiriski. Töötage kuni 60 minutit päevas, kui teie eesmärk on kaalust alla võtta või säilitada kaalulangus. Kas olete tegelikult näljane või olete lihtsalt vihane, stressis, ärevuses või lauas? Mõne aja pärast ei piisa kõndimisest suure kaalulanguse jaoks.

Kui 6—7 toidukorra kõrval tundub 4 korda juba üsna radikaalne, siis mida arvata söömisest 1—2 korda päevas?

tund paevas kaalulangus

Enne kui läheme selle küsimuse juurde, vaatame korraks, miks soovitatakse sagedat söömist. Miks soovitatakse tihedamini süüa?

Kalorid põletasid kõndides

Peamised argumendid, miks süüa 6—7 toidukorda, on järgmised. See on aga vale.

tund paevas kaalulangus

Pidevalt süües hoiad insuliinitaseme kõrge, mis hoopis soodustab rasvade talletamist, takistab nende põletamist ning tekitab näljatunnet. See lihtsalt ei ole tõsi.

Kui palju peaks kõndima, et kaalust alla võtta?

Mitmed uuringud on näidanud, et toidu jagamine väiksemateks toidukordadeks ei mõjuta toiduga saadavat energiat ega ainevahetuse kiirust. See on järjekordne vale.

tund paevas kaalulangus

Veresuhkru taseme kõikumine ei sõltu sellest, mitu korda päevas me sööme, vaid sellest, mida me sööme. Mida näitavad usaldusväärsed uuringud? See, et mõni uurija oma töö põhjal midagi väidab, ei ole veel mingi näitaja.

tund paevas kaalulangus

Uuringuid tund paevas kaalulangus palju ja paraku ei ole kõik neist usaldusväärsed. Tegemist võib olla liiga väikese valimiga, suure sooviga oma hüpoteesi tõestada või uuringu rahastaja huvidest lähtuva kallutatusega.

  • Voimalused naha vahendamiseks parast kaalulangust
  • Vaata: Kas kõndimine võib tõesti aidata teil kaalust alla võtta?
  • Fat burner foods nimekiri
  • Tumedam nahk parast kaalulangust

Adventistide teist elustiiliuuringut AHS-2kus osales üle 50 inimese ja mille andmeid on analüüsinud mitme ülikooli teadlased, julgen pidada usaldusväärseks. Selle andmetest nähtub seos toidukordade arvu ja kehamassiindeksi vahel. Seos on selline, et toidukordade arvu kasvuga kasvab ka kehamassiindeks.

Devon Ke Dev Mahadev - Karpur Gauram \u0026 Om Namah Shivaya

Graafikult on näha, et toidukordade arvuga koos kasvab lineaarselt ka uuringus osalenute keskmine kehamassiindeks. Mis kasu on 1—2 korda päevas söömisest? Üks või kaks korda päevas söömine annab meie elutähtsatele organitele, seedehormoonidele ja ainevahetuse funktsioonile puhkust ja vähendab kehas oksüdatiivset stressi, mis on tihedalt tund paevas kaalulangus kroonilise põletikuga.

Usutakse, et kasu tuleneb paastumisest, mis parandab organite kudede toimimist, vähendab põletikku ja alandab krooniliste haiguste riski. Seda seostatakse ka väiksema insuliini resistentsuse riskiga, mis omakorda vähendab diabeediriski.

Kõndimisest saadav kasu tervisele

Söömine 1—2 korda päevas tähendab enamasti varasemat magamaminekut, mis on iga kaalulangetamise plaani oluline osa. Seitset tundi kvaliteetset und seostatakse kaalulanguse, väiksema krooniliste haiguste riski ja paranenud ainevahetusega. Üks kord päevas söömine suurendab fookust ja tootlikkust. Kes poleks tundnud pealelõunast unisust?

Üks kord päevas söömine kõrvaldab pealelõunase unisuse probleemi, sest siis lõunat ju polegi. Kaal langeb, eriti just üks kord päevas süües.

Tugevusrong

Isiklikust kogemusest võin kinnitada, et ka kaks söögikorda päevas paneb kaalu langema. Seda isegi siis, kui toit pole tavapärases mõistes tervislik.

tund paevas kaalulangus

Sa lihtsalt ei tarbi nii palju kaloreid kui terve päev süües. Vabadus söögist Unusta pidev kalorite lugemine või karpidest kaasavõetud toidu söömine.

tund paevas kaalulangus

Toidukorrad ei pea su elu kontrollima. Vabastad palju vaimset energiat, kui sa ei pea pidevalt planeerima 4—6 toidukorda päevas.