Eemaldage mask ning masseerige õrnalt. Konkurentsivõimelise kulturismi ja jõutõstjana on ta purustanud mitu riigi ja riigi rekordit.

Need rasvad suurendavad vähktõve, kõrge vererõhu, insuldi, sukeldumise dementsuse, südamehaiguste ja diabeedi riski. Tuleb meeles pidada, et nädalaga ei saa te palju kaalu kaotada, eriti kui see on see rasv. Tervislikuks ja kehamassi kaotamiseks peate oma toitumise, treeningprogrammi ja elustiiliga seotud tegevused pikka aega üle vaatama.

Sellegipoolest võite nädala pärast alustada oma elustiilis tohutute muudatuste tegemist.

Foorum - Lida salendavad kapslid » Eemaldage rasv 2 nädala jooksul Rasv hakige peeneks ja puista soolaga. Samuti puhastage seda viis päeva külmkapis.

Monoküllastumata rasvad on teatud tüüpi rasvhapped, mille ülesanne on vähendada südamehaiguste riske, paremini hallata diabeeti ja parandada veresoonte funktsiooni. Ehkki seda tüüpi rasvu peetakse tervislikuks, on nad siiski väga kõrge kalorsusega. Ärge lisage seda eriti tasakaalustamata dieedi või ebatervisliku rasvaallika korral. Need peaksid asendama need ebatervislikud rasvaallikad nagu küllastunud rasvhapped või transrasvad.

Dieet kõhurasva põletamiseks ja kehakaalu tõhusaks vähendamiseks

Monoküllastumata rasvhappeid leidub mitut tüüpi toitudes nagu oliiviõli, pähklid, seemned, pähklivõid, avokaadoõli ja rapsiõli. Võite proovida asendada või või pekk oliiviõliga ja viinamarjaseemneõli avokaadoõliga. Tarbi lahja valku.

Valgurikkad toidud aitavad teil end kogu päeva jooksul täiskõhuna tunda ja aitavad teil saavutada oma eesmärki kaotada kaalu. Iga söögikorra ajal sööge kindlasti proteiinisisaldusega toitu.

Kuidas nädala jooksul kõhurasva kaotada - Juhendid -

Kalorite tarbimise tagamiseks võtke 80 kuni g toitu. Asendage kõik rasvasisaldusega valgud, punane liha ja vorstid lahjemate proteiinitükkidega, näiteks kana, kalkun, kala, oad või läätsed, munad, madala rasvasisaldusega piimatooted õline ja pähklid.

Võtke iga söögikorra ajal puu- ja köögivilju. Veenduge, et pool teie söögikordadest oleks valmistatud nendest toodetest. Need madala kalorsusega toidud on toitainerikkad ja võivad aidata teil kaotada kaalu ning vähendada kõhurasva.

  1. Edu Lihtsaim loomulik viis kõhurasva kaotamiseks ühe nädala jooksul Kas teil on järgmisel nädalal suur kohting?
  2. Eemaldage rasv 2 nädala jooksul
  3. SööGIPLAAN KõHURASVA KAOTAMISEKS - TERVIS -
  4. Kuidas sailitada ideaalse kaalu parast kaalulangust

Parim viis vistseraalse rasva kaotamiseks on seda teha, vähendades kalorite tarbimist. Kui teie söögikord koosneb pooltest puu- ja köögiviljadest, aitab nende toitude vähese kalorsusega iseloom vähendada teie söögi kütteväärtust üldiselt.

Mõõda 1 tass eemaldage kohurasv nadalas, 2 tassi rohelisi köögivilju või pool tassi puuvilju. Lisage sööki 1 või 2 portsjonit neid toite.

Eelista täisteratooteid. Kõhurasva vähendamisel ja sellest täielikult vabanemisel peate valima täisteratooted.

Eemaldage rasv 2 nädala jooksul

Lisaks on need suurepäraseks toitumisvalikuks. Rafineeritud eemaldage kohurasv nadalas on teraviljad, mida on töödeldud ja mille olulised toitained on eemaldatud. See on valge leib, valge riis, tavaline pasta ja küpsised. Iga päev serveerige üks või kaks portsjonit täisteratooteid.

Nende hulka kuuluvad kvinoa, pruun riis, täisterapasta, täisteraleib või hirss. Joo piisavalt vedelikke. Iga päev piisavas koguses joogivesi ja selged vedelikud võivad aidata teil end täis head toidud slim alla hüdreeritud. Üldiselt soovitatakse juua vähemalt 2 liitrit vett päevas. Võite siiski minna kuni 3 liitrini.

Vesi on oluline, et keha hüdratatsiooni hoida. Sellel on oluline roll kehatemperatuuri ja vererõhu reguleerimisel. Samuti aitab korralik hüdratsioon nälga leevendada. Klaasi vee joomine vahetult enne sööki võib aidata vähem süüa ja kaalu kaotada. Uuringud on näidanud, et rasvasisalduse eest vastutavad suhkrurikkad joogid, raputatud jahust valmistatud maiustused ja toidud.

Kõhurasva vähendamiseks piirake neid toite või vältige neid täielikult. Magusad joogid, näiteks karastusjoogid, puuviljamahlad ja energiajoogid, aga ka maiustused, magustoidud ja kondiitritooted võivad suurendada kõhurasva. Veelgi enam, valgest jahust valmistatud toidud, näiteks krõpsud, kreekerid, valge leib, pasta või valge riis, vastutavad ka rasva kogunemise eest.

Kui soovite endiselt suhkrut, proovige asendada tavaline suupiste toitvama suupistega. Proovige näiteks võtta madala rasvasisaldusega Kreeka jogurtit või puuvilju.

Dieet kõhurasva põletamiseks ja kehakaalu tõhusaks vähendamiseks - Diagnostika

Vältige alkohoolseid jooke. Arvukad uuringud on näidanud, et suurenenud alkoholitarbimine on seotud vistseraalse rasva suurema ladustamisega. Eemaldage kohurasv nadalas kõhurasva vähendamiseks söömist. Lisaks sisaldavad paljud alkohoolsed joogid liiga palju siirupit ja suhkrut. Suhkru ja alkoholi kombinatsioon suurendab vistseraalse rasva riski. Üldiselt ei tohiks naised tarbida rohkem kui ühte klaasi alkoholi päevas, mehed aga mitte rohkem kui kaks.

Vältige rasvasisaldusega toite. Lisaks tervislike rasvade dopingule peaksite proovima ka piirata või lihtsalt vältida teatud tüüpi rasvaseid toite, mis võivad soodustada kõhurasva väljanägemist ja suurendada krooniliste haiguste riski. Vältige kõiki eemaldage kohurasv nadalas.

Need rasvad on sünteetilised ja võivad põhjustada arterite kõvenemist, LDL halva kolesterooli ja HDL hea kolesterooli taseme langust. Vältige kõiki toitu, mis sisaldab hüdrogeenitud või osaliselt hüdrogeenitud õli. Neid leidub praetud toitudes, töödeldud toitudes ja jaotustükkides.

Tarbi mõõdukalt küllastunud rasvu. On tehtud mitmeid uuringuid, et hinnata, kas küllastumata rasvad on tervislikud või mitte. Kuna rasvas on tavaliselt palju kaloreid, siis kui soovite proovida kaalust alla võtta, piirake küllastunud rasva tarbimist. Üldiselt leidub neid loomsetes toodetes, nagu või, kõrge rasvasisaldusega juust, punane liha ja seapekk.

Vältige võimalikult palju rasvasisaldusega liha, parim viis relvade ohutamiseks, praetud toite ja töödeldud liha, kuna need sisaldavad piisavalt halbu rasvu. Suure intensiivsusega intervalltreening on muutumas üha populaarsemaks. Võrreldes traditsiooniliste kardiotreeningutega põletab kõrge intensiivsusega intervalltreening rohkem kaloreid ja rasva.

Florida osariigi ülikooli Enamik jõusaalivarustust võimaldab intervalltreeningprogramme, näiteks jooksulindid, statsionaarsed jalgrattad ja elliptilised masinad. Selle programmi saate ise võtta, ühendades kõrge intensiivsusega treeningintervallid 1 minut ss madala intensiivsusega treeningintervallidega 5 minutit sörkjooksu või täielikud puhkeajad.

Tehke vähemalt 5 korda nädalas 30 minutit kardiovaskulaarset treeningut. Lisaks intervallprogrammidele on uuringud näidanud, et kõhurasva koguse vähendamiseks on väga oluline teha vähemalt 30 eemaldage kohurasv nadalas kardiotreeninguid nädalas. Spetsiaalselt labodomeni rasva vähendamiseks soovitavad mõned tervisespetsialistid suurema mõju saavutamiseks isegi teha rohkem kui 60 minutit aeroobset tegevust päevas. Proovige jalgsi, jalgrattasõitu, ujumist, sörkimist, treenimist elliptilisel masinal.

Tehke neid harjutusi mõõdukas tempos. Seda rütmi tuntakse üldiselt siis, kui treeningu ajal on raske vestlust pidada.

Kuidas nädala jooksul kõhurasva kaotada

Suurendage kehalise aktiivsuse taset päevas. Regulaarsed tegevused on suurepärane võimalus rohkem treenida. Uuringud on näidanud, et kogu päeva aktiivsem olemine annab samasuguse efekti kui minutit kardiovaskulaarset treeningut nädalas. Mõne harjutuse lisamiseks kasutage jõudeolekuaegu, eriti telerit vaadates, tööl pausi tehes või reisides.

Veenduge, et need hetked võimaldavad teil rohkem liikuda.

Elustiil Emotsionaalne seisund Mõni neist asjadest, nagu teie geneetiline koostis ja vajalikud ravimid, ei ole muutmiseks teie kontrolli all. Teie ainevahetust ehk kalorite põletamise kiirust saab korrapärase treeningu abil suurendada. Teie sotsiaalmajanduslikku seisundit ja elustiili saab aja jooksul muuta, kui olete valmis tööd tegema, samas kui teie emotsionaalne suhe toiduga võib muutuda ka terapeudi või tugigrupi abiga. Tunnistage kõhurasvaga seotud riske Seal on kahte tüüpi kõhurasva: nahaalune ja vistseraalne.

Kommertsvaheaegadel tehke laud, istumised või tõuked. Venitage, kui olete liikluses kinni, ja jalutage vaheajal oma töökohal ringi. Võite mõelda ka sammulugeja ostmisele või rakenduse allalaadimisele, mis registreerib teie kõndimisel tehtavate sammude arvu. See aitab teil oma edusamme jälgida.