Kehakaalu vähenemine on positiivne, sest Külmutatud toidud isegi kui need on tähistatud kui tervislikud , suupisted, supid ja vürtsid sisaldavad palju naatriumi. Ja valguosa peaks esindama peopesa … ilma sõrmedeta! Ärge oodake püsivat kehakaalu langust igal nädalal. Terviseeksperdid soovitavad üldiselt süüa umbes minutit.

Hoiatus 3-nädalane plaan kaotada 7 kg 3 nädalaga nõuab tõsiseid pingutusi ja kalorite vähendamist, kuid ärge muretsege - see on elujõuline plaan! See pole siiski päris tervislik eesmärk, kuna liiga kiire kaalu langetamine pole jätkusuutlik ja iga kaotatud nael on vaid vee ja lihaste kaal mitte rasv. Kaalulangus 0,5 - 1 kg nädalas on tervislikum, püsivam variant - ja see nõuab ikkagi kalori vähem söömist päevas.

Sõltumata teie kaalulangetamise eesmärkidest aitab teie toidukoguse jälgimine, kalorite põletamine ja paar elustiili muutmist tervislikumaks muuta! Sammud 1. Köögiviljad on suhteliselt madala kalorsusega ning koormatud vitamiinide, antioksüdantide ja kiudainetega, mis on teile kasulikud ja aitavad kõhtu täita. Proovige süüa kaalulangus 1kg 1 nadala jooksul tassi köögivilju päevas. Erinevate toitainete saamiseks proovige valida erinevaid värvilisi köögivilju Alustage sööki köögiviljadega, enne kui lähete kalorilisemate toitude, nagu valk ja süsivesikud, juurde.

Nii tunnete end vähem kaloreid täis saades. Sööge lihasmassi kasvatamiseks lahja valku. Suurenenud lihasmassi mass aitab teil kogu päeva jooksul rohkem kaloreid põletada.

Lahjad valguallikad hõlmavad kala, kodulinde, kaunvilju ja munavalgeid. Mõni punane liha on ka lahja liha, kuna rasv on eemaldatud. Seda saab osta supermarketist.

Taimsete valkude allikad lihaste kasvu jaoks on tofu, sojakaste tempeh ja nisugluteen seitan. Samuti võite lisada valgu pulbrit smuutidesse või jookidesse, et taimetoitlane oleks piisavalt valku. Vähendage süsivesikute tarbimist ja valige kiudainerikkad täisteratooted. Lülitage rafineeritud valged süsivesikud nagu valge leib ja valge riis täistera sortidele nagu pruun riis või täisteraleib.

Täistera süsivesikud sisaldavad ka kiudaineid, mis hoiab teid kauem täisväärtuslikumana. Kuid kaalu kiiremaks kaotamiseks peate selle vähendama 50 - g-ni päevas. Järgmisteks nädalateks asendage võileivad salatirullidega, asendage pizza hut kaalulangus kõrvitsanuudlitega, et vähendada süsivesikute tarbimist.

Valige monoküllastumata rasvad nagu kookosõli ja oliiviõli. Järgmise 3 nädala jooksul tunnete end täis, kui sööte vähem kaloreid, nii et ärge kartke rasva! Rasv annab ajule märku, et olete täis, lisaks sisaldab see oomegarasvhappeid, mis aitavad kehal rasva põletada.

Siiski peate valima tervislikud rasvad. Selle asemel, et kasutada toiduvalmistamisel võid ja searasva, valige kookosõli või oliiviõli. Teised tervislikud rasvad nagu avokaado, oliiviõli, linaseemned, chia seemned, pähklid ja pähklivõid sisaldavad kõik oomega-3 rasvhappeid.

Kuna rasv sisaldab palju kaloreid, peate piirama pähkliõli või või kogust 2 supilusikatäit päevas umbes 2 portsjonit. Suupisteid tehke ainult tühja kõhuga ja valige täisained. Suupisted aitavad teil järgmise 3 nädala jooksul säilitada kõrget energiat ja ainevahetust. Kui te pole kindel, kas olete tõesti näljane, proovige juua 8 untsi vett ja oodake 5 minutit, et näha, kas tunnete end paremini. Valige värsked puuviljad ja pähklid suhkrurikaste suupistete, transrasvhakete või kõrge süsivesikusisaldusega kreekerite asemel.

Püüdke piirata rämpstoitu vähem kui kaloriga, mis võrdub järgmisega: 1 portsjon puuvilju üks suur õun, üks banaan või 2 väikest apelsini 15—19 tervet mandlit 10 pekaanipähklit pooled 28 pistaatsiapähklit Jääge niisutatuks madala kalorsusega jookidega.

Kaalulangetuse esimesed kaks nädalat: kuus põhjust, miks paanikaks ei ole põhjust

Kaalulangus 1kg 1 nadala jooksul sooda, energiajoogid ja püreestatud joogid. Jääge vee, tee ja musta kohvi juurde tühjade kalorite vältimiseks ärge lisage piima, koort ega suhkrut. Alkohol sisaldab ka kaloreid! Kui tarvitate alkoholi, valige madala kalorsusega valikud, näiteks hele õlu, jäävein või vein. Ja pidage meeles, et juua mõõdukalt - see on 1 tass päevas naistele ja 2 tass meestele.

  • Kuidas kaotada kaalu 2 nädala jooksul 3 kg juures
  • Kaalulangetuse esimesed kaks nädalat: kuus põhjust, miks paanikaks ei ole põhjust 2.

On tõestatud, et kohv suurendab ainevahetust, nii et jooge oma energiatase tõstmiseks julgelt hommikul või enne trenni. Ärge unustage ärevuse, unetuse ja seedeprobleemide vältimiseks mitte rohkem kui 4 tassi päevas mg kofeiini.

Vähendage järgmise 3 nädala jooksul naatriumi tarbimist. Naatrium põhjustab keha veevarustuse, mis muudab teid paistes ja võimatuks vee liigse kaalu eemaldamiseks.

Seetõttu peaksite järgmise 3 nädala jooksul hoiduma toidule soola lisamisest ja hoiduma peidetud naatriumiallikatest. Oma roa maitsestamiseks kasutage muid vürtse nagu tšilli, kurkum ja küüslauk.

Külmutatud toidud isegi kui need on tähistatud kui tervislikudsuupisted, supid ja vürtsid sisaldavad palju naatriumi. Päevas peaksite sööma ainult umbes 1,5 g naatriumi ja kontrollige kindlasti toitumisalast märgist! Lubage endale süüa oma lemmikroogasid kuni üks kord nädalas kontrollitud portsjonite kaupa.

  • Dieet 10 kg 1 nädala jooksul
  • Hoiatus 3-nädalane plaan kaotada 7 kg 3 nädalaga nõuab tõsiseid pingutusi ja kalorite vähendamist, kuid ärge muretsege - see on elujõuline plaan!

Võite arvata, et peate 3 nädalaga 7 kg kaotamiseks magustoitudest täielikult loobuma, kuid see toob kaasa ainult isu ja suurema tõenäosusega sööte magusat. Võite targalt endale lubada ennast kuni üks kord nädalas, süües väikestes kogustes madala kalorsusega maiustusi.

Rahuldage oma magusat soovi kookide, kreekerite või pirukate asemel külmutatud puuviljadega näiteks mustikad või banaanid. Võite teha isegi banaanijäätist, palju tervislikumat suupisteid kui tavaline jäätis. Lisaks saate veelgi kiudaineid! Iga päev lisakalorite põletamiseks sörk- jalgratta- või kiirkõnd. Ehkki kalorite tarbimine on olulisem kui põletatud, soodustavad treeningud ainevahetusprotsesse, et säilitada kalorite põletamise režiim.

Vaheldumisi madala intensiivsusega rasvapõletus ja kõrge intensiivsusega harjutusi. Näiteks joosta esmaspäeval, pikamaajooks teisipäeval, teha kolmapäeval kõrge intensiivsusega aeroobset treeningut jne. Kasutage kõrge intensiivsusega intervalltreeningut HIITet põletada rohkem kaloreid vähem aja jooksul. Näiteks kulutage jooksmisel 60 sekundit sprinti iga 3—5 minuti järel.

Kuidas kaotada kaalu 2 nädala jooksul 3 kg juures

Tehke raskusi 3 korda nädalas, et kasvatada lihasmassi. Tõstmise harjutused aitavad teil kasvatada lihaseid, kiirendada ainevahetust. Lõpuks, kolme nädala pärast aitavad kõik teie kõhnad lihased vormis olla ja ennast hästi tunda. Valige kerge kaal ja tehke rohkem kordusi, kui te ei soovi lihasmassi suurendada lisage lihasmassi. Harjutage iga päev vaheldumisi käsi ja jalgu.

Kuidas kaotada 7 kg 3 nädala jooksul

Näiteks treenige esmaspäeval alakeha, teisipäeval treenige ülakeha ja südamelihaseid ning puhake kolmapäeval, enne kui neljapäeval alakeha tagasi töötate. Samuti saate tugevdada alakeha ja ülakeha kaalulangus 1kg 1 nadala jooksul, kolmapäeval pro ana slim down reedel puhake teisipäeval ja neljapäeval.

Kaasa järgmise 3 nädala jooksul liikumine oma päevakavasse. Jalgrattaga või jalgsi tööle. Kui te ei saa kõndida täispikkuses, võite oma auto edasi parkida ja kõndida sihtkohta. Kaasa 15 minutit jalgrattasõitu või 30 minutit jalutamist hommikul ja öösel. Ärge arvestage seda tegevust järgmise 3 nädala jooksul vähemalt 45 minutit päevas. Minge lifti või eskalaatoriga sõitmise asemel trepist.

Seisa istumise asemel arvutiga töötamise ajal. Harjutage telerit vaadates või õhtusööki oodates krõmpsutamist. Andke endale 1 või 2 puhkepäeva.

tostke raske kaalulangus jalutamine 10000 sammu kaalulangus

Minge väljas matkama valige võimalusel järsk mägi või tehke minutiline joogatund internetis. Treenige nauditavamaks, treenige koos sõpradega või registreeruge liikumistunnis. Järgmise 3 nädala jooksul avatud klasside leidmiseks leidke jõusaal või spordikeskus. Proovige alglaagri, barre, jõujooga, aeroobse või lihaspumba tunde. Võite kutsuda sõbra liituma treeningtunniga, et üksteist õhutada ja rohkem põnevil olla.

Tunnid kestavad tavaliselt 30 minutit kuni 1 tund olenevalt treeningu intensiivsusest ja jõusaalist. Paljud klassid hõlmavad nii jõutreeninguid kui ka kardioharjutusi, nii et saate need lisada igapäevase treeningu eesmärgiks.

Kaloreid on raske kärpida, kui samas majas elavatel inimestel pole samu kaalulangetamise eesmärke kui teil. Kui julgustate oma perekonda tervislikult toituma ja aktiivselt tegutsema, aitab teil olla edukas. Kui teie majakaaslased pole kaasatud, seadke mõned piirid näiteks mitte tervisliku toidu majas hoidmine ja määrake oma menüü, sõltumata neist. Kasutage toidupäevikute rakendust, et jälgida oma igapäevast kaloraaži.

Päevikute koostamine ja toidupäevikud on tõhus viis teada saada, kui palju kaloreid olete söönud.

Kui kaaluosuti seisab?

See aitab teil vastutusel püsida ja vähendab järgnevatel nädalatel alateadvuse söömise kalduvust. Kasutage mobiilirakendust või võtke alati kaasas väike märkmik, et saaksite märkida kõik, mida laadite. Minu Fitness Pal'i tasuta kalorite loendur on veel üks hea rakendus, mida saate proovida.

parim sudame loogisagedus rasva poletamiseks rasva kaotus yang benar

Shopwell on tasuta rakendus, mis aitab teil paremaid valikuid teha, tehes toidukaupade nimekirja oma kehakaalu langetamise eesmärkide ja toonuses keha jaoks. Järgmise 3 nädala jooksul pöörake tähelepanu toidule. Söömise ajal tähelepanu pööramine aitab teil tempot aeglustada, nii et tunnete end täisväärtuslikumana ega söö liiga palju. Võtke aega, närige toitu põhjalikult, pöörates tähelepanu keele tekstuurile ja maitsele. Pange söögipulgad umbes 3 portsjoni järel maha ja võtke seedimise aeglustamiseks ja aeglaseks lonks kaalulangus 1kg 1 nadala jooksul.

Ärge vähendage kalorite arvu, et tagada piisavalt toitaineid. Vähem kaloreid süües tähendab ka vähem toitaineid, nii et ärge liialdage.

Järgmise 3 nädala jooksul peaksite tervise säilitamiseks sööma vähemalt kalorit päevas naistel ja kalorit meestel. Liigse kaltsiumi tarbimise vähendamine võib põhjustada alatoitumist. See võib tekitada ka puudustunnet ja see võib põhjustada rahutust ja lihtsamat viisi järgmisel korral ülesöömiseks.

kaalulanguse meetodid kodus slimming klubid