Millised on rasvumise arvutamiseks BMI-d? Veel põhjusi jalutamiseks Kaalulangus pole ainus kasu, kui kõnnite 20 minutit päevas. Kuigi võite hoida lihaseid ja kaalub rohkem kui rasva, ei pruugi te kaalust alla võtta. Shutterstock Kui soovite oma kõndimistempot suurendada, saate seda teha kahel viisil.

Kuidas jalgsi kaalust alla võtta? Teatud punkte peate meeles pidama, kui soovite kaalust alla võtta kõndides. Kalorite lugemine võib teid palju aidata ja selleks on mitu rakendust. Mida vähem kaloreid tarbite, seda kiiremini kaotate kaalu. Kui jätkate söömist ja kõnnite iga päev 30 minutit, ei kaota te kaalu üldse.

Kui teil on mugav ühe või kahe nädala pärastalustage kiiret kõndimist kaalulangus kondimine 20 miili nadalas kiiret kõndimist minutit iga päev. Saate suurendada aega 60 minutini päevas.

Kõndimise tempo ja aja suurendamine annab kehale aega ja jõudu uue harjumuse ja eluviisiga kohanemiseks. Te vajate oma keha tuge ja vastupidi.

  1. Suurendage oma kõndimist kaalulangetamise treeninguid Kui teie eesmärk on õhem siluett, võib 20 minutit päevas kõndimine olla tervislik täiendus teie kaalulangetusplaanile.
  2. Lihtne viis rasva eemaldamiseks
  3. 15 naela kuus kaalulangus

Intervallkõndimine tähendab, et peate iga minuti järel oma kõndimise tempot muutma. Alustage keskmise tempoga umbes 45 sekundit kõndides.

Miks peaksite kaalust alla võtma kõndima.

Seejärel kiirendage ja kõndige üks minut. Jällegi võtke tempo maha ja kõndige üks minut. Jätkake seda nii kaua kui soovite. Mulle meeldib intervallkõndimine, kuna see annab kehale aega kiireks kõndimiseks valmistumiseks ja aitab ka lõõgastuda pärast tempokas kõndimise lõpetamist. See hoidis ka mu aju töös, see tähendab, et mul polnud kõndides igav. See hoidis mind erksana ja naeratas ning tegelikult leidsin endale palju sõpru, kes hakkasid seda kõndimisstrateegiat järgima. Söö päevas vähemalt kahte sorti puuvilju.

Piirid endokrinoloogias. Kõndimine on krooniliste haiguste ennetamisel kasulik, kuid kui mõtlete ka sellele, kas kõndides saab kaalust alla võtta, on ka vastus jah. Mis puudutab seda, kui palju kaalu võite kõndides kaotada, siis tulemused on erinevad.

Kui võimalik, sööge puuvilju, mitte mahla. Köögivilju saab süüa toorelt, keedetult, küpsetatult või grillitult. Võite teha ka smuuti ja juua seda kohe pärast jalutuskäiku.

Words at War: They Shall Inherit the Earth / War Tide / Condition Red

Teie keha vajab ka igapäevaseid valke. Saate süüa kala, kalkunit, kanarinda, mune, läätsesid, ube, idusid, soja ja seeni. Võite valida ka lahjad punase liha jaotustükid, kuid veenduge, et te ei sööks liiga palju.

Piim on hea kaltsiumiallikas, mis tugevdab teie luid. Praegu võiksite vältida juustu ja maitsestatud jogurtit. Turul on palju madala kalorsusega maitsestamata jogurte.

Kui ma kaaluksin 131 naela ja olen 5'6 am maal?

Pidage meeles, et külmutatud jogurt on hea jäätise asendaja, kuid see on maiuspala, nii et ärge lubage seda liiga palju. Igasugune tee, mis valmistatakse ilma suhkrut või piima lisamata, on teile väga kasulik. See ei pea tingimata olema roheline tee.

Päevas 20 km läbimine võib kulutada palju kaloreid ja aitab kaalust alla võtta.

Võite valida ka musta tee, kuid kindlasti ostke hea kvaliteediga teed. Toksiinide loputamiseks jooge igal hommikul ja õhtul teed.

KõNDIMINE KAALULANGUSE JAOKS: KUIDAS KAOTADA 1 KILO NäDALAS - PSÜHHOLOOGIA -

Vähem meeste rasvade kaotuse napunaited kehas annab teile jõudu ja suurendab immuunsust.

Lihaste toonimine on oluline, kuna kehakaalu langetamine võib muuta naha lõtvaks. Liigutage käsi ükshaaval ringjate liigutustega viis korda päripäeva ja viis korda vastupäeva. Seisa, käed lahti. Võtke käed kokku ja ühendage peopesad. Minge tagasi oma vanasse asendisse, kus on laiali sirutatud käed.

Tundub, nagu te lehvitaksite käsi. Saate seda teha aeglaselt või kiiresti.

kaalulangus kondimine 20 miili nadalas

Hingake sisse, kui te oma käed avate, ja hingake välja, kui need kokku viite. Kükitamine on hämmastav harjutus alakeha toniseerimisel. Liigutage oma jalgu umbes kahe jala kaugusel. Aeglaselt painutage põlvi ja tulge istumisasendisse. Hoidke asendit umbes sekundit. Vabastage aeglaselt asend ja pöörduge tagasi oma esialgse asendi juurde. Õhurattasõit on veel üks hea harjutus reie toniseerimiseks. Heitke selili, tõstke jalad üles ja liigutage jalgu nii, nagu sõidaksite kaalulangus kondimine 20 miili nadalas.

Tehke seda nii minuti jooksul edasi kui ka tagasi.

kaalulangus kondimine 20 miili nadalas

Korrake seda viis minutit. Istmed tõstavad teie kõhtu. Võite proovida ka Kapalbhati pranayamat. Minge jõuharjutustele. Kikkpoks, raskuste tõstmine, krõmpsud jne tugevdavad teie keha lihaseid.

kaalulangus kondimine 20 miili nadalas

Uni aitab teil keha ja vaimu taaskäivitada. Niisiis, järgmisel päeval jalutama minnes ei tunne te end eriti väsinuna ega unisena. Mõni päev peate alkoholi vältima. Alkohol jaguneb suhkruks, mis lõpuks ladustatakse rasvana. Mitu kalorit saate põletada?

Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima Ühtset lähenemist kõigile ei ole, kui tegemist on kaalukaotus. Iga inimene õhuke strateegia tuleb arvestada nende keha, eesmärkide ja eluviisiga. Kuid hoolimata sellest, kas soovite vabaneda 10 või naela, on üks tegevus, mida peaksite kindlasti oma rutiini kaasama, kõndimine. See on lihtne, tõhus ja ei vaja isegi spordisaali liikmelisust. Niisiis, siin on küsimus: kui kaalulangetamiseks kulgeb jalgsi, siis kui kaugele peaksite iga päev kõndima?

Sõltuvalt teie kehakaalust, kõndimistempost ja aja kestusest võite 20 nädala jooksul kaotada kuni naela. Selle saavutamiseks peaksite iga päev käima vilkalt umbes 30—40 minutit. Kui aga soovite kaalust alla võtta aeglaselt, võite kõndida tavapärases tempos ja põletada 4—8 kalorit minutis, sõltuvalt teie kehakaalust. Kui kaalute — naela, võite põletada kalorit minutis; kui kaalute — naela, võite põletada 6—7 kalorit minutis ja kui kaalute või rohkem naela, võite põletada 8—9 kalorit minutis.

Ükskõik, kas soovite tulemusi varem või hiljem, peaksite tegema keha toniseerivaid harjutusi ja tasuta käte harjutusi.