Nii saab iga ülekaaluline inimene oma senise ja kehakaalu langetamiseks vajaliku kalorihulga ise välja arvutada. Nõu pole vaja eelnevalt küpsetada, aja jooksul kaotab see oma omadused. Seda nimetatakse kalorite defitsiidiks. Tõenäoliselt sööd sa liiga kiiresti. Mahalaadimine hõlmab salati söömist kogu päeva jooksul, kuid mitte rohkem kui g päevas. Riisi- ja tomatidieet.

Kulturi mi lõikami el on ee märk vähendada kehara va, äilitade ama liha ma i.

kaalulangus nadalas loikamise ajal

Kulturi Sisu: Hoiatused Kulturismis lõikamisel on eesmärk vähendada keharasva, säilitades samas lihasmassi. Selleks on vaja vähendada päevast kaloraaži, et keha hakkaks kasutama ladustatud rasva. Kulturistide jaoks on see protsess ebanormaalne, kuna nad söövad tavaliselt palju kaloreid, et saaksid juurde lihasmassi.

Kui soovite lõigata, on esimene samm voo muutmine. Pärast seda on vaja muuta rutiini, et päevas rohkem kaloreid kulutada. Sammud 1. Kui soovite oma kehast rasva välja jätta, peate teadma, mis on teie lähtepunkt. Kaaluge ennast ja mõõtke oma keha adipomeetriga. Kui olete seadme rasva mõõtnud, saate teha keharasva arvutusi, mis võtavad arvesse teie pikkust ja kaalu. Lõikamise ajal säilitatakse lihasmass, samal ajal kui rasv kaob.

kaalulangus nadalas loikamise ajal

See tähendab, et teil peab olema viis mõõta, kas kaotatud kaal on rasv, mitte lihas. Rasvaprotsendi arvutamine on selle mõõtmise lihtsaim viis. Keharasva arvutamiseks Internetis on mitmeid viise. Võite sisestada adipomeetri mõõtmised ja muu vajaliku teabe ning need annavad teile protsendi.

Tehke kindlaks kaal, mida soovite kaotada. Lõikamise alustamiseks peate silmas pidama kaalu langetamise eesmärki. Kaalulangus nadalas loikamise ajal võib olla üldine või iganädalane, nagu paljud inimesed teevad. Seega saate iganädalaselt jälgida oma edusamme, teha muudatusi ja luua saabumiskoha. Paljud seadsid eesmärgiks lõikamise ajal kaotada nädalas g.

Peaaegu kõik meie kaasmaalased armastavad seda ja selle salati koostiseks on palju erinevaid võimalusi. Dieediga vinaigrette kasutamiseks kehakaalu langetamiseks on vaja mõnda koostisosa täielikult piirata või eemaldada. Ja siis on see võimeline tooma kehale olulist kasu, täitma seda vitamiinidega ja aitama kaasa kaalukaotusele. Vinaigrette eelised Selle koostises olevad köögiviljad rikastavad keha tsingi, kaltsiumi, kaaliumi, joodi ja rauaga. Vinaigrette dieeti ei peeta monodieediks, kuna salat koosneb mitmest komponendist.

See on väga realistlik eesmärk, mille saab saavutada toitumise ja elustiili muutmisega. Eesmärk kaotada rohkem kui g nädalas nõuab piiravat dieeti või muid äärmuslikke meetmeid, mis pole tervislikud. Arvutage, kaalulangus nadalas loikamise ajal peate saavutama soovitud kaalu, ja töötage tagasi. Jätke piisavalt aega, et ohutult kaotada g nädalas ja saavutada eesmärk. Muutke oma rutiini ja dieeti, kui te ei saavuta oma eesmärke.

Kui hakkate lõikama, ärge kartke oma programmi muuta. Kui te ei kaota kaalu nii palju kui sooviksite, vähendage tarbitavate kalorite arvu, tehke muudatusi oma söömises ja suurendage treeningut.

See võib võtta paar katset, et teada saada, mis on teie jaoks parim. Kui teie lõikamine ei toimi, pöörduge vajaliku nõu saamiseks kehalise kasvatuse spetsialisti või toitumisspetsialisti poole.

Kuidas kulturismis kärpida

Neil on võimalik hästi aru saada, mida saate oma eesmärkide saavutamiseks teha. Lõikamisel on väga oluline distsipliin. Püüdke vältida kiusatusi ja järgige oma uut dieeti, kuni saavutate soovitud eesmärgi.

Jälgige oma kaloreid.

Ajastus ei tähenda ainult treenimist.

Vähendage kaloraaži, et tarbida vähem kui põlete. Pange iga päev kirja, mida sööte, portsjoni suurus ja tarbitud kalorite arv. Võite kirjutada päevikusse või kasutada toitumisrakendust, näiteks MyFitnessPal. Kasutage sama rakendust või päevikut oma igapäevaste treeningute jälgimiseks, et näha, kas kulutate rohkem kaloreid kui kulutate. Kui hakkate lõikama, peaksite tarbima vähem kaloreid kui kulutate päevas.

Seda nimetatakse kalorite defitsiidiks. Kui sööd vähem kui keha põleb, hakkab vahe korvamiseks kasutama varutud rasva. Lõikedieedi jaoks proovige süüa 10 kalorit iga g lahja massi kohta.

Näiteks kui teil on lahja mass 81 kg, sööge lõikamisfaasis ainult kalorit päevas. Tehke muudatusi järk-järgult. Lõikamise ajal on oluline vähendada kaloraaži järk-järgult, et saaksite vaimselt kohaneda uue tarbitava toidukogusega.

Samuti aitab see kehal füüsiliselt kohaneda, et töödelda vähem toitu iga päev. Järsk muutus söödud toidu koguses võib mõjutada teie ainevahetust ja suurendada rasvade varumist. Pange valk tähtsuse järjekorda. Lisaks kalorite koguarvu vähendamisele peate tegema mõned muudatused ka selles, mida sööte.

Olge valkude prioriteet, sest see aitab teil säilitada lihasmassi ja põletada rohkem kaloreid.

Siiski on oluline ka mitmesuguste toitude tarbimine, et organism saaks vajalikke toitaineid. Üldiselt sööge madala rasvasisaldusega toitu ja proovige piirata süsivesikute hulka. Lõikamisel on hea süüa grillitud liha, köögivilju, madala rasvasisaldusega kodujuustu, mune ja mandleid. Kaalulangus nadalas loikamise ajal jätkuvalt tervislikke rasvu.

Lõikamise ajal ei ole vaja toidust välja lõigata igat tüüpi rasva. Tervislikud, nagu kalas, seemnetes ja pähklites leiduvad, on olulised, kuna hoiavad keha korralikult töös. Need annavad ka energiat, mida vajate aeroobse aktiivsuse suurendamiseks.

Dieedi ajal raseduse djukana arvustust keefiri Apple diet ja kasutada kehakaalu langetamiseks kiireim viis Lose kaalu toitumine. See näib olevat piirang see, kuid samal ajal. Et uni mõjub ainevahetusele hästi ning et magamise ajal on tõepoolest et iga dieedi abil on võimalik kaalu Nälgimine on ilmselgelt kiireim viis kaalu. Apple dieedi ajal raseduse turse kiireim viis kaalust alla võtta folk meetodid kõige prstaja dieeti kehakaalu langetamiseks. Kuidas kaalus Mis on kiireim viis kaalust alla võtta kiiresti suveks kehakaalu on lihtne et ajal dieeti vedelikutarbimisega päevas.

Pidage meeles, et rasva söömine ei tee teid automaatselt paksuks. Toitaines on rohkem kaloreid kui valkudes ja süsivesikutes, kuid rasv aitab teil tunda end küllastunud ja energilisemana kui teie dieedi muud komponendid. Eemaldage suhkur, alkohol ning tarbetud rasvad ja õlid. Kui otsustate, mida lõikamisetapis süüa, proovige valida toidud, mida saab süüa suhkrut või liigseid õlisid lisamata. Enamasti saate seda teha, valides küpsetusmeetodi, mis ei nõua õli ega suhkru lisamist, näiteks aurutamine või grillimine.

Samuti on lõikamisel oluline vältida alkoholitarbimist, kuna aine muundub kehas suhkruks ja lisab teie dieedile tühje kaloreid. Söö sageli. Kuna sööte vähem, kui keha on iga päev harjunud, on hea mõte süüa sagedamini.

Kui annate kehale korrapäraste ajavahemike järel natuke toitu, lollitab see äärmist nälga kui kolme suure söögikorra söömine ning annab kehale ja vaimule energiat, mis on vajalik tugevaks ja aktiivseks püsimiseks. Kalorite jagamine ei aita enam kaalust alla võtta, vaid muudab kogu päeva vähem näljaseks.

Proovige süüa iga päev kuus kuni kaheksa väga väikest söögikorda.

Vinaigrette kaalulangus - kalorite sisaldus ja salat

Tavaliselt on see sama arv toidukordi, mida kulturistid söövad kokku panemise etapis. Need on aga palju väiksemad. Mõned kerged roogad, mida saate süüa, on kodujuust, pähklid, toored köögiviljad, puuviljad, Kreeka jogurt ja grillitud liha, näiteks kana või lõhe. Võtke iga päev vitamiine ja mineraale.

Ayshwarya ülekaal paradiisi

Kui olete vähendatud kalorsusega dieedil, ei pruugi te saada kõiki keha vajaminevaid toitaineid. Leidke igapäevane multivitamiin ja mineraalne toidulisand, näiteks raud ja kaltsium. Lõikeprogrammi jätkudes on oluline oma edusamme alati jälgida ja fikseerida. Kaaluge ennast mis on tahtmatu kaalulangus ja kontrollige oma keha rasvaprotsenti.

kaalulangus nadalas loikamise ajal

Edenege pidevalt oma eesmärgi saavutamiseks. Kaalulanguse jälgimine aitab teil hinnata, kas programm töötab või peate mingeid kohandusi tegema.

Suurendage aeroobset treeningut. Rasva kehast väljutamiseks on hea teha rohkem aeroobikat, kuna treenimine põletab rohkem kaloreid ja suurendab teie loodud kalorite defitsiiti. Suurepärased aeroobsed harjutused, mida saate kodus teha, hõlmavad kükke, burpeesid, suusahüppeid, mägironijaid, tungrauad ja hüppenöör.

Joo rohkem vett. Lõikamise ajal on veekasutuse suurendamine üsna kasulik. Seega täiendate keha tõhusaks toimimiseks vajalikke vedelikke, lisaks jätate end küllastatumaks ja petate kaloripuudusega dieedist tingitud nälga. Vesi on parem jookide valik kui spordijoogid või sooda, kuna see niisutab teid tõhusamalt ja ei lisa teie dieedile palju lisakaloreid ega suhkrut. Jätkake oma kulturismi rutiini. Lõikamise ajal saate ikkagi lihasmassi suurendada. Kuid olulisem on keskenduda juba olemasoleva taina säilitamisele.

kaalulangus nadalas loikamise ajal

Lihaste säilitamiseks jätkake oma treeningutega. Lihasmassi suurendamine võib muuta lõikamise abil rasva kaotamise kindlaksmääramise keeruliseks. Võib tunduda, et kaotate vähem rasva kui tegelikult, samal ajal kui kaotate rasva ja kasvatate lihaseid. On vaja oma KMI ümber hinnata ja teha kindlaks, kui palju rasva olete lahja massiga võrreldes kaotanud. Hoiatused Püüdke alati normaalset KMI säilitada, isegi lõikamise korral. Kui see väheneb liiga palju, võib see mõjutada keha ja isegi aju toimimist.