Kui palju kaloreid te põletate, kui sõidate oma jalgrattaga minuti jooksul? Samuti tahame elada kauem elu ja olla trimmiks. Lihased lähevad, rasv jääb Esialgu kehakaal tõepoolest langeb, kuid nii suure energiapuudujäägi korral hakkavad ainevahetusmustrid ajapikku kohanema ning see muudab kehakaalu langetamise keerulisemaks. Viis põhjust, miks rasedana joogat harrastada On tõestatud, et süsivesikute rattasõit aitab mõnel inimesel kaalu langetada.

Carbi jalgrattasõit - mis see on, kuidas seda teha, millist dieeti planeerida

Kõndimine ja rattaga sõitmine on mõlemad suurepärased viisid kaalu langetamiseks, kuid kumb põletab rohkem rasva? Otsustamine võib taanduda teie elustiilile ja keskkonnale.

Näpunäide Sa ei saa valesti minna ei rattaga sõitmise ega slimming lift. Mõlemad on aeroobsed harjutused, mis tähendab, et need aitavad teil kaalust alla võtta ja aitavad teie südant tervena hoida. See sõltub sellest, milline treening sobib teie elustiiliga paremini. Kuidas keha põleb rasva See aitab mõista, kuidas keha rasva põletab, kui otsustate, kas kõndimine või rattaga sõitmine on teie jaoks harjutus.

kas jalgrattasoit poleb keharasva

Keha saab energiat sellest, mida sööd kalorite kujul. Kui sööte üle või ei kuluta lisakaloreid ära, salvestatakse need rasvana.

kas jalgrattasoit poleb keharasva

Mayo kliiniku andmetel peate 1 naela rasva kaotamiseks põletama kalorit. Umbes 1—2 naela nädalas vähendamiseks oleks vaja dieedilt umbes — kalorit päevas vähendada.

kas jalgrattasoit poleb keharasva

Tervisliku, pikaajalise kehakaalu langetamiseks soovitab Toitumis- ja dieetiakadeemia aeglast ja järjepidevat tempot. Hea koht alustamiseks on toitumissuuniste ameeriklaste tabel, mis näitab, milline peaks olema teie kalorite tarbimine teie vanuse, soo ja selle järgi, kas elate istuva või aktiivse eluviisiga. See kasutab teie ühendatud teavet, et arvutada, kui palju kaloreid peate tarbima tervislikuma kehakaalu saavutamiseks.

kas jalgrattasoit poleb keharasva

Näiteks aastane naine, kes kaalub naela ja on 5 jalga, 2 tolli pikk, vajaks selle kaalu püsimiseks kalorit päevas. Tervislikule kaalule jõudmiseks soovitab tööriist süüa kalorit päevas. Jalgrattasport kas jalgrattasoit poleb keharasva jaoks Harvardi tervisekirjastuse põletatud kalorite tabeli põhjal on jalgrattasõit õige tee, kui teie eesmärk on põletada rohkem rasva ühes treeningus.

Diagramm näitab, et inimene, kes kaalub naela ja jalgrattaga väljas mõõduka tempoga, põletab 30 minutiga kalorit.

Kas jalgrattaga sõitmine toob keha rasva?

Sama kehakaaluga inimene, kes kõnnib mõõdukas tempos 30 minutit, põletab kalorit, mis on peaaegu kalorit vähem kui rattasõidul. Rattasõit võimaldab teil hõlpsalt vahetada ka mõõduka ja raskema treeningu vahel.

kas jalgrattasoit poleb keharasva

Mõnel päeval võite valida, kas minna aeglaselt ja teistel päevadel võib-olla minna raskelt ja kiiresti. Rattaga sõitmist peetakse aeroobseks treeninguks, mis vastavalt ajakirjas avaldatud Rattasõidu otsus võib langeda sinna, kus te elate ja milline on teie eelarve. Kui te ei ela kohas, kus on rattateed või turvalised teed, ei pruugi rattaga sõitmine olla parim treeninguvalik. Samuti peate tegema esialgse investeeringu.

kas jalgrattasoit poleb keharasva

Tarbijaaruanded ütleb keskmiselt hea ratas, mille viimane hind on alates aprillist kuidas kaotada kaalu kiiresti 3 paeva jooksul dollarit. Teil on vaja ka kiivrit ja head sõidavad Kõndimine versus rattasõit Rattasõit võib küll rasva kiiremini põletada, kuid ärge lubage kõndimist kui head viisi kaalust alla võtta.

Kui kaalute naela ja kõnnite tund aega minutilise miili tempos, olete Harvardi tervise kirjastuse andmetel kõndinud veidi rohkem kui neli miili ja põletanud kalorit.

Saate muuta selle raskemaks treeninguks, liikudes mööda samme, mäkke ja kas jalgrattasoit poleb keharasva kõndides. Kõik need tõstavad teie pulssi ja suurendavad põletatud kalorite hulka. Nagu jalgrattaga sõitmine, on ka kõndimine aeroobne treening, mis tähendab, et saate kõndida vähem rasva kõhtu Kõndimisel on täiendav eelis sellest, et see on hea ka teie vaimsele tervisele.