Kui täna keskendute oma vasikatele, siis tehke mõned harjutused hamstringsil. Eksperdid soovitavad rasedatel keskenduda ettevalmistavatele harjutustele, mis ühtlasi hästi lihaseid toonitavad. Lisaks laia toimespektriga päikesekaitsekreemile täitke oma dieet toitudega, mis pakuvad teie nahale loomulikku UV-kaitset. Iga harjutuse jaoks tõstke raskust, saate 10 korduse korral kasutada õiget meetodit. Valige koorivad maskid, mis sisaldavad looduslikke puuviljaensüüme, näiteks ananassi või papaiat. See treenib teie tuharaid, nelikut ja tagakülge ning aitab teil lihaseid üles ehitada, et jalad oleksid täis.

Võrgutava välimue aamiek peate rõhutama keha loomulikke kõverui. Kui teie vöökoht näib puuadet väikem ja puuad tagumikut väikemad, muudab teie tagumik rohk Sisu Nõuanne Võrgutava välimuse saamiseks peate rõhutama keha loomulikke kõverusi.

Kuidas arvuti taga õigesti istuda?

Kui teie vöökoht näib puusadest väiksem ja puusad tagumikust väiksemad, muudab teie tagumik rohkem silma, luues illusiooni seksikast rinnast. Võite harjutada, kohandada oma kleiti, et oma rinnaosa esile tuua, või kasutada mõnda näpunäidet soovitud tagumiku saamiseks.

Sammud 1. Parim viis kena tagumiku saamiseks on tuharalihaste arendamine, mis võtab palju aega. Treeningu ajal ei näe te 3 nädala jooksul märgatavat erinevust.

Kuidas turseid loomulikult vähendada

Kuus nädalat ei saa autsaider ikkagi teie muutust märgata. Tuharate toonimiseks on palju harjutusi.

Hoiatus Kas teie jalad on nii õhukesed, et saate iga kord, kui kannate lühikesi püksid, kommentaari?

Proovige mõnda põhiharjutust, kuidas uhendada oma reied loomulikult sillapoose või jalalööke. Bridžipoose saab teha hantlitega või ilma hantliteta.

Kuidas teha oma jalad suuremaks (naiste jaoks)

Lama selili, põlved kõverdatud. Kui soovite rohkem kaalu, paluge assistendil asetada riba üle puusade. Tõstke tuharad üles ja laske aeglaselt alla. Jalalöögid on ka põhiline harjutus. Leidke avar koht ja laske roomata. Tehke mõlemad jalad eraldi, tõstes kontsad lakke.

Hoidke kõige kõrgemas asendis 3 sekundit, seejärel laske jalg aeglaselt teise jala küljele. Tahad olla raskem, kannad pahkluu hantleid.

Võrgutava välimue aamiek peate rõhutama keha loomulikke kõverui.

Valige mõni raskem harjutus, näiteks kükitamine või lõtvumine. Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses. Hoidke selg sirge ja painutage põlvi kraadise nurga all. Tõstke tagasi püstiasendisse. Õige harjutus koos raskustega õlgadel on üks parimatest tagumikuharjutustest. Lõtv tantsimine nõuab tasakaalu, rütmilist koordinatsiooni ja kannatlikkust õige rühi jaoks. Seisa jalad koos ja käed puusal.

Astu parem jalg edasi. Kui jõuate lõtvast asendist välja, hüppate üles ja muudate hüppamise ajal jalgu, võimaldab see teie vasakul jalal edasi liikuda ja paremal seljal. Ahendage keskne lihas. Kesksed lihasharjutused aitavad pingutada vöökohta, luues illusiooni võluvast rinnakorvist.

Vaagnapõhja saladused

Mida väiksem vöökoht, seda atraktiivsem tagumik välja näeb. Plangud sobivad suurepäraselt südamelihaste ehitamiseks. Selle harjutuse abil saate hõlpsalt liigutada ka tuharalihaseid. Alustage surumisasendis, käed sirged.

Hoidke seda asendit nii kaua kui võimalik. Hoidke sel ajal sirge ja keskelihaseid. Lisahüvede saamiseks pigistage tuharad. Supermani harjutused sobivad suurepäraselt ka gluteeni arendades õhematele kesklihastele. Heitke nägu allapoole põrandale, sirutatud käed sirgelt üles. Pigistage oma tuum ja tuharalihased, et tõsta käed, õlad ja jalad maast lahti, nii et keha oleks puusadel tasa.

Hoidke selles asendis 5 sekundit, seejärel vabastage. Hoidke südameharjutustest eemale. Kardio on kaalulangetamiseks kasulik, kuid kahjulik mis tahes treeningrežiimile, mille eesmärk on arendada atraktiivset keha. See hajutab lihaseid enne rasva põletamist, nii et kaotate otsitava kõvera. Järgige jõutreeningu harjutusi.

Kui soovite teha kardiot, saate harjutada koos kehamassi kasutavate harjutustega. Mängige tagumikku pinguldavat sporti. Võrkpall, võimlemine, rulluisutamine ja korvpall on kõik tuharate jaoks suurepärased. Nad keskenduvad palju tuharalihastele ja aitavad tuuma kaunima kõveruse saavutamiseks.

Treenige lihaseid kõndides. Siit saate teada, kuidas pakkuda kahte eelist korraga. Keskenduge kõndides oma kehahoiakule. Lükake oma õlad tagasi, kasutades oma südamelihaseid ja hoides selga sirgena.

Kuidas pulssi loomulikult vähendada

See kõndimisasend rõhutab loomulikult tuharaid, pinguldades samal ajal kõhulihaseid, mille tulemuseks on väiksem vöökoht. Kõige tähtsam kena tagumiku olemasolu on näidata talje ja tuharate erinevust. Too see kõver vöökohta kahandades. Kandke vööd nii, et teie vööjoon muutuks teie keha väikseimaks asendiks.

kuidas uhendada oma reied loomulikult

Kandke riideid, mis rõhutavad teie väikest vöökohta, kuna see on koht, kus riietus hakkab levima, ja see meelitab loomulikult kuidas uhendada oma reied loomulikult silmi. Lisage tuharatele pilkupüüdvad detailid. Kui saate oma vöökoha väiksemaks muuta, peate tagama, et tagumik näeks välja võimalikult hea. Selleks peate valima tuharale sobiva riietuse.

Valikuid on palju, kuid see, mis sobib kõige paremini teistele, ei pruugi teile kõige paremini sobida. Leidke sobivad riided. Kottpüksid katavad su tagumiku. Kui teil on väike tagumik, sobivad tagumiku suuremaks muutmiseks kõige paremini liibuvad teksad. Kui need püksid on ebamugavad, võite valida ka bootcut-teksad, kui see teile sobib. Ärge kandke kindlasti lohaseid jalgevahepükse - see tähendab, et siin on liiga palju kangast ja see muudab teie tagumiku lamedamaks.

Kandke tagataskuga teksaseid.

kuidas uhendada oma reied loomulikult

See on lihtne viis tuharate mahu suurendamiseks, kuid klapp peaks olema tuhara kõige laiemas osas. Igaüks, kes sind vaatab, näeb väikest vöökohta, seejärel liiguvad silmad mööda kõverat tasku ülaosani. Asetage kindlasti tasku, mis sobib teie tagumikuga. Lihtsaim viis "ema tagumikule" joonistada on kanda liiga kõrge või liiga madala taskuga teksaseid. Väike ja kõrge tagatasku aitab tagumikul suurem välja näha. Kott tuleks asetada otse tuhara äärele.

Kandke kõrgeid kontsasid. Mida kõrgem on konts, seda suurem on võlu. Kontsade kandmisel muudab selle disain sageli selgrookõverust. See põhjustab teie tagumiku kõndimisel välja, luues atraktiivsema kuju. Need kingad muudavad ka jalad saledamaks, petes vaatajat, et teil on suur tagumik. Kõrged kontsad suurendavad meeste ja naiste kõnnakute erinevust, tekitades meestes erutust. Aluspesu poseerimine on suurepärane võimalus inimesi petta, kuni teil on tõesti kena tagumik.

Pesu saate kasutada kehaosa meelitamiseks.

  1. Rasva kadu 3 nadala jooksul
  2. Kuidas arvuti taga õigesti istuda? - Digitark
  3. Järjestus 1.
  4. Taielik keha vibratsioon kaalulangus
  5. Slim alla 4 elu
  6. Poletage rasva madalamate abs

Seksika tagumiku saamiseks vajate vöökohast tihedat pesu. Teie jaoks on lahendus kitsas kombinesoon või korsett.

Kandke riietust, mis tõstab teie tagumiku esile. See rõivas on valmistatud nii meestele kui naistele. See on aluspesu tüüp, mida kannate samamoodi nagu tavalist aluspesu. Nad polsterdavad tuharad, et luua ümaram ja kumeram ring. Siin on kiire viis seksikama kõvera saamiseks.

Kandke tagumikuga teksaseid. Butt lift teksad on üsna uus idee.

kuidas uhendada oma reied loomulikult

Nad lisavad kangasse elastset materjali, et tõsta tuharad umbes 2,5—5 cm. Nende hind on sarnaselt tavalistele teksadele, saadaval veebis või poest väljas.

Parim viis endale sobiva püksipaari leidmiseks on proovida seda otse poest väljas. Tootel on mitu erinevat tõstetaset. Seksika rinna loomiseks peate need püksid ühendama ühe näpunäidega. Nõuanne Ära lase end demoraliseerida, sest kellelgi teisel on suurem tagumik kui sinul.

Kasutage neid samme, et panna teised arvama, et teil on kena tagumik. Olenemata sellest, milline tagumik teil on, peate oma enesekindluse näitamiseks riietuma.