Isiku kaal, nende töö kiirus, maastik, kus nad töötavad, ja välistemperatuur võivad põhjustada selle arvu kõikumist. Regulaarne treenimine mängib olulist rolli kehakaalu languse säilitamisel Tegelikult põletab vaid ühe miili läbimine umbes kalorit. Mili sõites põletab rohkem kaloreid kui ujumine miil.

Jooksmine kulutab rohkem kaloreid ja võimaldab teil sama aja jooksul läbida suurema vahemaa.

poletage keharasva 2 miili kondimine

Tund kiiret kõndimist sama inimese jaoks põletab umbes poole sellest kogusest. Sest jooksulindi kaalulangus, jooksmine võib olla kiireim tee teie eesmärkide saavutamiseks.

Kuidas kõndimine võib aidata teil kaotada kaalu ja rasva

See ei tähenda, et peate oma jalutuskäigu oma rutiinist välja lõikama, kui see on midagi, mis teile meeldib, või kui teie kehas ei tundu hea iga päev joosta. Lihtsalt kiiremini kõndimine ja kalde lisamine võib muuta treeningu keerukamaks. Alustage järkjärgulisest 1—5-protsendilisest tõusust ja liikuge jalgade tugevuse ja vastupidavuse saavutamisel suurema kallakuni.

Ühendage treening ja dieet Lisaks jooksurajal kõndimisele või jooksmisele keskenduge dieedile, mis sisaldab rikkalikult värvilisi puu- ja köögivilju, täisteratooteid, lahjaid valke, madala rasvasisaldusega piimatooteid ja vähesel hulgal tervislikke rasvu, näiteks oliiviõli ja avokaado.

  • 54 naela kaalulangus
  • MITU NAELA NäDALAS SAAN KAOTADA KõNDIMIST 50 MINUTIT PäEVAS? - TERVIS -
  • Kui ostate lingilt, võime teenida komisjonitasu.
  • Kas ketrus poleb kohu rasva
  • Esimest korda, kui seda nägin, panin selle anomaaliana kirja.
  • Kui kõnnite iga päev 50 minutit, sõltub kaotatud kilode täpne arv mitmest tegurist, sealhulgas vanusest ja teie praegusest kaalust.

Püüdke tarbida vähem kui 10 protsenti päevasest kalorsusest lisatud suhkrutest ja küllastunud rasvadest. Ehkki igasugune aktiivsustaseme tõus toob kasu, võib inimene kõndimise ajal põletatud rasva hulga suurendamiseks teha mõningaid asju.

Mida teada kaalulanguse jaoks kõndimisest

Nõuanded hõlmavad järgmist: 1. Tempo tõstmine Nagu joostes, ujumises ja muudes aeroobse treeningu vormides, on ka tempos muutusi. Inimene põletab kiires tempos kõndides rohkem kaloreid kui aeglasemalt kõndides. Aastal avaldatud uuring Meditsiin ja teadus spordis ja liikumises näitas, et kui inimesed suurendasid oma tempot jooksmiseks, põletasid nad rohkem kaloreid.

poletage keharasva 2 miili kondimine

See uuring näitas ka seda, et jooksjate rühm kaalus vähem kui kõndijad, mis viitab sellele, et kiirus mõjutab otseselt kalorite arvu, mida inimene treeningu ajal põletab. Tempo suurendamine ei tähenda siiski, et inimene peab jooksma.

Kuidas kaotada 10 naela. kuu jooksulindi kasutamisel

Selle asemel kulutab hoogne käimine kaalulangetamiseks lisakaloreid. Kaalutud vest seljas Treeningule lisaraskuse lisamine kulutab rohkem kaloreid.

Raskemad inimesed kulutavad rohkem kaloreid, kuna nende keha nõuab sama ülesande täitmiseks rohkem energiat kui keegi, kes pole nii raske; kõndimisel kaalutud vest kandmine julgustab inimese keha kõndimise ajal rohkem pingutama. See võib tunduda ilmne, kuid kindlasti on see õnnelik eelis neile, kes hakkavad regulaarselt kõndima, ütleb dr Jampolis.

poletage keharasva 2 miili kondimine

Parim osa? Nende eeliste nägemiseks ei pea te seda spordisaali jooksulindil libistama.

Kõndimise tervislik kasu on teada ja see on harjutus, mida on lihtne alustada. Paljud inimesed pole aga kindlad, kui kaugele ja kui kaua kõndida tuleb.

Raskusastmelt kõndimise saladus: intervallid, ütleb Michele Staten, kõndimistreener ja programmi Prevention autor Jalutage oma teed parema tervise poole. Vahemike lisamiseks soojendage 3 minutit.

Our Miss Brooks: School Board's Psychologist / Mr. Boynton's Moustache / American Tragedy / Tears

Seejärel veeta 25 minutit vaheldumisi 1-minutise kiire kõndimise peaaegu nii kiiresti kui võimalik minna ja 1-minutise hoogsa kõndimisega seades 6-le skaala Seejärel jahutage 2 minutit. Jalutamine võib vähendada teie kroonilise haiguse riski.

Kas kaalutud vestiga käimine aitab kaalust alla võtta?

Statistika on muljetavaldav: Ameerika suhkurtõve ühing ütleb, et kõndimine alandab teie veresuhkru taset ja teie üldist riski diabeet. Üks enim tsiteeritud kõndimise ja tervisega seotud uuringuid, avaldatud ajakirjas Selliste muljetavaldavate tulemuste korral on hea võimalus, et saate järgmisel dokumendil oma dokumendi tagaküljele patti.

poletage keharasva 2 miili kondimine

Haiguste ennetamiseks on pikemad jalutuskäigud võtmetähtsusega, ütles s Stanten. Kaasa üks või kaks korda nädalas pikem, tunni pikkune jalutuskäik, ütleb ta.

poletage keharasva 2 miili kondimine

See võib isegi veenilaiendite tekkimist edasi lükata. Vananedes suureneb inetu veenilaiendite oht - see pole lihtsalt õiglane.