Hoides põlvi kõverdatuna, suruge läbi kontsade üles, kuni vasikad on kõverdunud ja jalgade pall on ainus teie jalaosa põrandal. Tagakülged jooksevad mööda reite tagumist osa ja tõmbuvad kokku, et tuua kann tagumiku poole. Kallakul või küngastel jooksmine võib aidata teie säärelihaseid täpsemalt tugevdada. Seadke masin oma pikkusele ja soovitud kaalukindlusele. Kõhu painutamine jalgadega põrandal: lamage selili, põlved on 45 kraadi painutatud ja jalad põrandal lamedad. Istuge masina peal, kui padjad puudutavad teie reie ja jalgu, tuginedes rekvisiitidele.

Harjutame istuma minekut ja istumistasakaalu.

  • Slim alla nagu soeng
  • Raskustunne alakõhus ja allavaje - kuidas nendega toime tulla? - Mina Olengi Naine
  • Chris evans kadu kaal
  • Lindude kaalulangus
  • Kuidas hoida oma jalgu pikal rännakul?
  • Meeste rasvade kaotuse napunaited
  • Kaalulangus ei ole kergema elukaotus
  • Katoliiklus Kuidas oma jalgu toonida Tugevamate või toonides jalgade saamiseks on mitmesuguseid eeliseid.

Kui harjutad istuma minekut üle parema õla, siis aseta parem käsi rinna alla ja vasak puusale ja vastupidi. Kui laps tahab jalad liigselt sirutada, siis aseta see käsi mis muidu oli puusal lapse säärele ja fikseeri sellega jalg.

Kuidas saada kuus pakk abs ilma treeningvarustuseta

Nii on Sul ja lapsel lihtsam liigutust sooritada. Istu harkistes ja aseta laps enda ette. Tõsta lapse käed õlgade kõrgusele ja pööra peopesad ülespoole, nii ergutad last aktiivselt selga sirutama.

kuidas oma jalgade alla vajuda kaalulangus lahendused hwy 6

Kiiguta last küljelt küljele vahepeal kätt maha toetades. Siit saab laps minna ka üle jala käpuli asendisse.

Kuidas oma jalgu toonida

Kui laps juba käputab, siis ole lapsel seljataga ning erguta teda heliseva mänguasjaga üle õla vaatama, kui kehatüvelihased juba käputades tugevaks treenitud, suudab laps minna ise esmalt külgistesse ja sealt edasi istuma. Õpime tõusma püsti toe najal. Aseta oma käsi lapsele põlvele või säärele ja aita tõusta püsti. Õpime kükitama. Võid asetada ette mõne toreda mänguasja, et laps liiguks ise aktiivselt ette.

kuidas oma jalgade alla vajuda kiire kaalulangus 4 nadala jooksul

Laps seisab toe najal. Paku talle huvitavat mänguasja eri suundadest ja kõrgustelt, meelitades teda haarama ja kehaasendit muutma.

kuidas oma jalgade alla vajuda kaalulangus 2 paeva parast paastumist

Laps seisab seljaga sinu poole, hoia teda puusadest. Vii keharaskust kord paremale siis vasakule jalale. Jälgi, et laps toetab korralikult täistallale, et keharaskus oleks viidud ka pöia siseservale.

Seejärel proovige astuda paar sammu ette ja siis tagasi. Võid lugeda kaasa rütmisalmi.