Südame löögisageduse mõju treeningu efektiivsusele 2 Sportlaste südamelöögid - norm ja patoloogia Sportlased on kõik inimesed, kes tegelevad oma keha füüsiliste võimete suurendamiseks spetsiaalse väljaõppega. SHW peamine reegel on regulaarsus. Suure tähtsusega on kehalise tegevuse tüüp ja intensiivsus. Sagedust saab kuulda küünarnukist, kõrva taga, kubemes või põlve all.

jalgimise kaalulangus fitbit kaalulangus murgine rasv

Kui tegelete oma südametreeninguga, on südame löögisageduse jälgimine tõhus viis mõõta nii treeningu intensiivsust kui ka seda, leia sihtmarkide poletamine sudame loogisagedus teie füüsiline vorm paraneb. Näpunäide Üldiselt annab madalam puhkepulss ja pulsi kiirem taastumine pärast treeningut paremat vormisolekut. Südame löögisageduse jälgimist treeningu ajal kasutatakse tavaliselt vähem sobivuse näitajana ja pigem treeningu intensiivsuse mõõdikuna hetkel - kuigi võite märgata, et need arvud muutuvad aja jooksul, kui jõuate paremini.

Pulss ja sobivuse tase Teie südame löögisageduse hindamiseks või pingutuse jälgimiseks võib kasutada kolme tüüpi südame löögisagedust. Esimene on teie puhkepulss - sõna otseses mõttes see, mitu korda süda minutis puhkab.

  • SüDAME LööGISAGEDUSE JA KARDIOVASKULAARSE VORMISOLEKU SEOS - TERVIS -
  • Pulss treeningu ajal - Südameatakk
  • Fat burning def
  • Instabeat näitab ujujatele oma südame löögisagedust - oma kaitseprillides - Sport
  • 20 kg kaalulangus 2 nadala jooksul
  • Südame löögisageduse mõõtmise algoritmid Pulssi uurimine radiaalsel arteril ei vaja raskeid ettevalmistusi.

Nagu Suurbritannia riiklik tervishoiuteenistus märgib, peate enne puhkepulssi võtmist vähemalt viis minutit rahulikult puhkama - ehkki mõned spetsialistid võivad paluda teil pärast hommikul ärkamist võtta enne puhkust pulss, enne kui voodist välja. Üldiselt korreleerub madalam puhkepulss hea tervisega.

Kui tegelete oma südametreeninguga, on südame löögisageduse jälgimine tõhus viis mõõta nii treeningu intensiivsust kui ka seda, kuidas teie füüsiline vorm paraneb. Näpunäide Üldiselt annab madalam puhkepulss ja pulsi kiirem taastumine pärast treeningut paremat vormisolekut. Südame löögisageduse jälgimist treeningu ajal kasutatakse tavaliselt vähem sobivuse näitajana ja pigem treeningu intensiivsuse mõõdikuna hetkel - kuigi võite märgata, et need arvud muutuvad aja jooksul, kui jõuate paremini. Pulss ja sobivuse tase Teie südame löögisageduse hindamiseks või pingutuse jälgimiseks võib kasutada kolme tüüpi südame löögisagedust. Esimene on teie puhkepulss - sõna otseses mõttes see, mitu korda süda minutis puhkab.

American Heart Association märgib, et kui olete rahulik, lõdvestunud, pole haige ja istute või lamate, on teie puhkepulss tavaliselt vahemikus 60 lööki minutis ja lööki minutis.

Liiga madal puhkepulss võib anda märku meditsiinilistest probleemidest, kuid see võib olla tingitud ka sellistest ravimitest nagu beetablokaatorid; väga sportlike või aktiivsete inimeste südame löögisagedus võib olla puhkeolekus, mis on nii madal kui 40, lihtsalt sellepärast, et nende süda - see on ju lihas - on sobivam ja ei pea nii palju vaeva nägema, et veri kehas ringleks.

Kuidas arvutada südame löögisagedust - südame löögisagedust?

Teine on teie pulss treeningu ajal. Paljude inimeste jaoks on see suurepärane viis treeningu intensiivsuse jälgimiseks; mida jõulisemalt treenid, seda suurem on ka sinu pulss. Kolmas tüüpi pulss, mida võite võtta, ehkki see on tsiviilisikute jaoks kõige vähem levinud treeningmaailmas, on teie taastumise pulss.

Tüüpiliselt tehakse seda kasutades andurit, mis on integreeritud rinnakarpi, mis on ühendatud spordikäiguga, nutitelefoniga või isegi prillide komplekti kuuluva peakomplektiga. Umblistele mõeldud spordikellade jaoks peavad kasutajad uudiseid lõpetama, et neid lugeda.

See tähendab südame löögisageduse võtmist pärast treeningut ettenähtud ajavahemiku järel pärast tegevuse lõpetamist. Nagu Berkeley Wellnessis märgiti, on teie taastumispulss hea viis fitnessi hindamiseks; mida parem olete, seda kiiremini naaseb see normaalsesse olekusse.

slimming sumbol kaalulangus fodmap kaalulangus raputab

Puhkepulssi kasutatakse kõige sagedamini treeningu stressitestis või treeneriga tehtud submaximaalse sobivuse testimise osana. Üldiselt ei pea te taastumispulssi kontrollimise pärast muretsema, kuigi selle muutuste jälgimine ajas võib anda aimu, kuidas teie sobivus on muutunud.

Instabeat näitab ujujatele oma südame löögisagedust - oma kaitseprillides

Kui soovite sellist mõõtmist kasutada, pidage nõu oma vanusega sobivate standardite kohta oma arstiga või pöörduge standardiseeritud sobivuskatse protokolli nagu YMCA Bench Step Test.

Südame löögisageduse jälgimine Kliiniliste tingimuste piiramine on kõige lihtsam ja täpsem standard südame löögisageduse mõõtmiseks treeningu ajal, kui leida pulsi punkt kaelal või randmel, seejärel loendada südamelööke, kuni taimer ütleb, et 60 sekundit on möödas.

Stroke Kuidas arvutada südame löögisagedust - südame löögisagedust?

Võite ka lühema perioodi jooksul loendada ja korrutada tulemuse, et saada löögi arv kaalulangus valjakutse app raha sekundiga - näiteks lugeda 10 sekundit, seejärel korrutada 6-ga - kuid see tulemus pole nii täpne.

Sellel meetodil on siiski paar ilmset probleemi. Esiteks võib see mõjutada teie treeningu intensiivsust, mis omakorda mõjutab teie pulsi lugemise täpsust.

Kui te seda ei usu, proovige võtta ringide ujumisel või elliptilisel treeneril liikuva juhtraua abil täpne pulss.

Pulss treeningu ajal

Teine küsimus on see, et kui te lõpetate pulsisageduse võtmise, hakkab teie südamelöök kohe järk-järgult tagasi puhkeseisundisse langema - mis jällegi moonutab teie tulemusi. Siiski, kui soovite abi treeningu intensiivsuse mõõtmiseks, on pulsi mõõtmine lihtne, kasulik ja kõige parem - tasuta viis alustamiseks.

Samuti saate oma pingutuse taset kasutada "jututesti" või tajutava pingutuse skaala hinnangu abil või siduda üks neist, kellel on pulsi jälgimine.

Kui leiate, et südame löögisageduse mõõtmine sobib teile, kaaluge investeerimist mõnda seadmesse, mis aitab teil täpsemaid lugemisi leia sihtmarkide poletamine sudame loogisagedus ilma pausi tegemata.

Nagu Harvard Health Publishing märgib, on treeninguseadmetesse sisseehitatud käepidemega südamemonitorid teadupärast ebatäpsed ning spordijälgijate pulsitulemused võivad parimal juhul muutuda. Kõige täpsemad tulemused saadakse rihmaga pulsikella kasutamisest, mis edastab tulemused käekella või nutitelefoni näidikule. Teie soovitud pulss Milline pulss peaks teil treenimise ajal olema?

hip ja reie salendav aluspesu mis poleb rasva tehnoloogia

Kui olete mõne kardiovaskulaarse seisundi tõttu arsti hoole all või võtate ravimeid, mis võivad teie südame löögisagedust mõjutada, on see koormatud küsimus. Sellistel juhtudel pöörduge oma meditsiinimeeskonna poole, et teada saada, kas peaksite kasutama teistsuguseid norme kui üldsus.

Kuid kui ükski neist kergendavatest asjaoludest on keelatud, pakub Ameerika Südameliit sihtpulsi graafikut, mis hindab teie vanuse järgi teie maksimaalset pulssi ja teie sihtpulsitsooni. Pange tähele, et teie eesmärk ei tohiks olla maksimaalse pulsi saavutamine; selle asemel jääge madala või mõõduka treeningintensiivsusega kindlaks oma südame löögisageduse tsooni alumisse ossa või püüdke mõõduka kuni tugeva või tugeva treeningu intensiivsusega sihtmärgi südametsooni kõrgema poole poole.

Südame löögisageduse ja kardiovaskulaarse vormisoleku seos

Sõltuvalt teie vanusest võite olla kuulnud neid või sarnaseid vahemikke, mida kirjeldatakse kui "rasvapõletustsooni" mõõduka intensiivsusega treeningute jaoks ja "kardio tsooni" intensiivsemate treeningute jaoks. Kuid võite olla kindel, et igasugune aeroobne treening on hea kalorite põletamiseks ja südame tugevdamiseks, kui te ei pinguta oma treeningutasemega võrreldes intensiivsusega üle.

  • Kuidas arvutada südame löögisagedust - südame löögisagedust? - Stroke May
  • Kaalulangus ruby
  • Slim alla windows 10 installige
  • _Мама, мама_, - горестно повизгивала она, и Патрик рванулся вперед на голос своей племянницы вверх по пандусу.

AHA südame löögisagedus põhineb suhteliselt lihtsal ja aja jooksul testitud valemil. Kui soovite oma südame löögisageduse täpsemat hinnangut, kaaluge mõne muu valimise kasutamist, mida on kirjeldanud Ameerika treeningnõukogu. Viimased Artiklid.