Proovige vett, teed või musta kohvi. On soovitav, et riided ostetakse mitte spontaanselt, kuid see oli see, mis sulle meeldis pikka aega ja et sa nägid ennast pärast kaalulangust. Kirjanik julgustab inimesi, kes soovivad vabaneda liigsetest kilodest, sööma õigesti ja sööma ainult siis, kui neil on toitu vaja. Kuidas motiveerida ennast salenemist Enne püüdnud leida, et ta ei anna surra soov parandada keha kvaliteeti, on vaja selgelt kindlaks määrata - ja kas teil on vaja kaalulangus. Kui kuulete kerget naeratamist või näete hämmeldunud pilku, siis on see suurepärane võimalus väljakutsele vastu tulla ja tõestada, milleks te tegelikult võimeline olete. Motivatsioonitehnikad esialgses etapis Kaalulanguse puhul - Suruge, esimene samm sihtmärgi sihtmärgile.

Äri Kuidas kasutada Scrumi fitnessi ja kehakaalu eesmärkide saavutamiseks Kui eemärk on obivu, on crumi kautamine oma nägemue aavutamiek ük parimaid viie õnnetumiek. Paljude inimete võitlu kaalulangue ja vormioleku vatu on nn jo-jo-efekt.

Kaalukaotuse motivatsioon - õige mõtteviis ja eesmärgid - Apaatia

Paljud ini Äri Sisu: Kui eesmärk on sobivus, on scrumi kasutamine oma nägemuse saavutamiseks üks parimaid viise õnnestumiseks.

Paljude inimeste võitlus kaalulanguse ja vormisoleku vastu on nn jo-jo-efekt. Paljud inimesed saavad alustada sobivuse ja dieedi režiimi, kuid sageli libistavad nad pärast tulemuse saavutamist aeglaselt, kuid kindlasti tagasi sinna, kust alustasid.

Üks põhjus, miks see juhtub, on keskendumine. Puuduseks on see, et kaalulangetamisel keskendutakse sageli äärmuslikule, regimenteeritud olukorrale. Pärast nii-öelda vagunilt kukkumist hakkate kohe oma raskelt teenitud tööd lahti harutama.

kuidas ma UUESTI kaalust alla võtsin?

Scrum võimaldab fokuseerida, kuid see fookus on väikestes, mõõdetavates ja saavutatavates segmentides. Teisisõnu tähendab scrum sammude seadmist oma eesmärgi poole ja selle säästvat saavutamist, mitte ainult hüppamist äärmuslikele teerullidele ja seejärel läbipõlemist.

Igapäevane kasutamine

Töötage läbi tegevuskava väärtustamiseks, täpselt nagu teete seda mõne muu suurema projektiga. Järgnevalt on toodud mõned näited tegevuskava rakendamisest kaalulanguse ja kehalise sobivuse väärtustamiseks, mille saate kohandada oma nägemuse ja eesmärkide järgi: Pange visioon. Sa tahad ülikoolis tagasi kaalulanguse eesmarkide naited oma füüsilise vormi juurde, milleks oli naela, tolline vöökoht, miili jooksmine 7 minutiga ja pingile surumine naela.

Looge toote teekaart. Esialgsed teekaardi üksused võivad hõlmata näiteks 10 naela kaotamist teil võib seda üksust olla mitu korda, sest eesmärk on järkjärguline parandamine3 miili jooksmine peatumata või vererõhu langetamine. Looge toote mahajäämus. See mahajäämus võib hõlmata uute kokkade valmistamise retseptide tegemist, jõusaaliga liitumist ning dieedi ja treeningkavade pidamist. Pange oma esimene vabastamise eesmärk. Kahe kuu pärast võib tekkida soov, et olete kaotanud 3 kilo ja suutnud joosta 1 miili.

Nõuanded ja nipid Lõpeta endast parima andmine. Kui tunnete, et motivatsioon kaalust alla võtta on hääbumas, siis lubage endale lühike paus päevaks. Sel ajal ärge koormake ennast treeningutega ja lubage endale maitsvat maiust nautida. Enne dieedi alustamist või toidukoguse vähendamist kontrollige hormoonide sisaldust ja pidage nõu oma tervisega oma arstiga. Lõpeta kogu aeg istumine!

Määrake sprindi pikkused. Sprint võib kesta näiteks nädala. Valige, mida esimesel sprindil tuua. Võite otsustada vähendada sooda kogust 50 protsenti, süüa magustoitu ainult kolm korda nädalas, kõndida miili kolm korda nädalas ja teha aeroobset tegevust vähemalt kord nädalas.

Iga sprindi lõpus vaadake üle oma edusammud eesmärkide poole liikumisel, värskendage oma toote mahajäämust kogu sprindi jooksul õpituga ja kohandage järgmised sammud vastavalt oma vabastamise eesmärgile. Isegi pärast ühte sprinti peaksite kontrollimiseks ja kohanemiseks kasutama sprindi retrospektiivi.

Kergelt aktiivne mõõdukas treening, kuid istuv töö Mõõdukalt aktiivne intensiivne treening, kuid istuv töö Väga aktiivne mõõdukas treening ja aktiivne töö Eriti aktiivne intensiivne treening ja aktiivne töö Kui soovite kaalust alla võtta, vähendage söödavat kogust umbes protsenti. Testige madalamat kalorikogust nädala jooksul.

Esitage endale kolm sprindi retrospektiivset küsimust: Mis läks hästi? Ma peaksin seda edasi kasutama. Mobiilset kalorite jälgimise rakendust on lihtne kasutada. Võite öelda: "Mulle ei meeldi teha kardiot nendel päevadel, kui söön maiustusi.

Kaalulanguse eesmarkide naited on raske kinni pidada. Võite öelda: "Ma kehtestan maiustuste jaoks määratud nädalapäevad, mis ei ole südamepäevad. Käivitage järgmine sprint, hõlmates nii seda, mida soovite täiendada, kui ka uusi mahajäänud üksusi.

Kahekuulise tähtajaga vaadake üle kogu väljaanne, et kontrollida, kas olete oma eesmärgi saavutanud, ja määrata järgmine väljalaske eesmärk. Kaalu langetamise eesmärgi edasiliikumiseks on scrumi kasutamise võti tõdeda, et iga samm on väike, kuid tõeliselt samm-sammult.

Kaalu langetamise viisid tervislike meetodite abil

Igal ajal pole eesmärgi saavutamata jätmine ebaõnnestumine, vaid võimalus leida uus viis edasiliikumiseks. Isegi kui langete tagasi halbade harjumuste juurde, pole rajale naasmine massiline kohustus, sest sprinditsüklid on nii lühikesed. Mõelge üksustele, millel on konkreetne olek Valmis, nähtav ülesandetahvel.

Eelmise näite jätkamiseks võib teil olla kolm treeningülesannet, millest igaüks liigub iga kord, kui treeningu lõpetate. Endale visuaalse kujutamise andmine aitab teil tuvastada ka võimalused harjutused, mis teile meeldivad ja kitsaskohad harjutused, mida väldite ning see aitab teil luua ideid järgmise sprindi jaoks. Paljudele edu toonud nähtava ja saavutatava kava näide on algaja plaan osaleda poolmaratonil. Igal nädalal on pühapäevane eesmärk selge ja sammhaaval.