Igal PCOS-iga naisel on ainulaadne hormoonide tase ja kõikumine, seega on haigusseisundi tunnused naisel erinevad. Millal arsti juurde pöörduda Pöörduge oma arsti poole, kui: Teil on vahele jäänud perioodid ja te pole rase. Teil võib olla ka vereanalüüs kolesterooli, insuliini ja triglütseriidide taseme kontrollimiseks, et hinnata seotud haiguste, nagu südamehaigused ja diabeet, riski.

Võimalik, et saate neid tegureid juhtida ja sümptomeid pcos kaalulangus pole perioodi elustiili muutmise ja toidulisandite abil, kuid kõigile pole ühtset lähenemisviisi.

Nii et saate ikkagi PCOS-iga rasestuda? Kas saate PCOS-iga rasestuda? Polütsüstiliste munasarjade sündroomiga PCOS naistel on sageli rasestuda.

Enne alternatiivse ravi proovimist peate alati oma arstiga rääkima. Nad saavad arutada võimalikke annuseid, kõrvaltoimeid ja koostoimeid. Dieedi muutused Õige toidu söömine ja teatud koostisosade vältimine võib aidata teil sümptomeid hallata.

pcos kaalulangus pole perioodi

Toitev dieet aitab reguleerida teie hormoone ja menstruaaltsüklit. Töödeldud, tugevalt konserveeritud toidu söömine võib soodustada põletikku ja insuliiniresistentsust.

pcos kaalulangus pole perioodi

See kõik on seotud tervete toitudega Terves toidus pole kunstlikke suhkruid, hormoone ja säilitusaineid. Need toidud on võimalikult lähedased nende looduslikule, töötlemata olekule. Puuviljad, köögiviljad, täisteratooted ja kaunviljad on täistoidud, mida saate toidule lisada.

Ilma hormoonide ja säilitusaineteta saab teie endokriinsüsteem teie veresuhkrut paremini reguleerida. Tasakaalustage süsivesikute ja valkude tarbimine Süsivesikud ja valk mõjutavad teie energia- ja hormoonitaset. Valgu söömine stimuleerib teie keha insuliini tootma.

Kas saate PCOS-iga rasestuda?

Töötlemata, kõrge süsivesikusisaldusega toidud võivad parandada insuliinitundlikkust. Vähese süsivesikusisaldusega dieedi proovimise asemel keskenduge piisavalt tervisliku valgu saamisele. Parimad on taimsed valguallikad, nagu pähklid, kaunviljad ja täisteratooted.

pcos kaalulangus pole perioodi

Põletikuvastase toidu lisamine dieedile võib teie sümptomeid leevendada. Mõelge Lisandid Lisandid väidavad, et need aitavad hormoonide reguleerimisel, insuliiniresistentsusel ja PCOS-iga seotud põletikul. Enne mis tahes toidulisandi võtmist pidage nõu oma arstiga.

Kas menopaus mõjutab polütsüstiliste munasarjade sündroomi (PCOS)?

Mõned neist võivad tegelikult häirida muid PCOS-i määratud ravimeid ja ravimeid. Adaptogeeni ürdid väidavad, et need aitavad teie kehal nende hormoonide tasakaalustamisel.

pcos kaalulangus pole perioodi

Mõned adaptogeensed ravimtaimed väidavad, et leevendavad ka muid PCOS-i sümptomeid, nagu ebaregulaarsed perioodid. Enne taimse toidulisandi võtmist olge ettevaatlik ja rääkige oma arstiga, kuna FDA pole nende väiteid hinnanud.

Maca juur The Probiootikumid Probiootikumid aitavad mitte ainult seedimist ja soolestiku tervist.

Kuidas rasestuda PCOS-iga

Neil võib olla oluline roll PCOS-i ravimisel. Samuti võivad need vähendada põletikku ja reguleerida suguhormoone nagu androgeen ja östrogeen. Kaaluge võtmist Säilitage tervislik kehakaal Tervisliku kehakaalu säilitamine võib aidata vähendada insuliiniresistentsust, reguleerida menstruatsiooni ja vähendada PCOS-iga seotud haiguste riski. Kui teil on ülekaal, soovitatakse mõnes uuringus kaalukadude järkjärgulist langetamist madala kalorsusega dieedi kaudu kui paljutõotavat PCOS-i esmavaliku ravi.

Tasakaalustage oma treeningut Liikumine on tervisliku kehakaalu säilitamiseks oluline.

  1. PCOS ja viljatus: ravivõimalused rasestumiseks - Healths -
  2. PCOS-i Põhjused Ja Ravi | Seisund
  3. Kas Saate PCOS-iga Rasestuda? - Ilu

Kuid liiga palju treeninguid võib teie hormoone häirida, nii et rääkige oma arstiga tervislikust tasakaalust. Õrnu, vähese mõjuga harjutusi, nagu jooga või pilates, saab harjutada kauem. Samuti on soovitatav ujumine ja kerge aeroobika. Kõrge intensiivsusega intervalltreening ja pikamaajooks võivad samuti aidata PCOS-i sümptomeid parandada.

Rääkige oma arstiga treeningu tüübist, mis teile kõige rohkem kasu tooks. Harjuta head unehügieeni Uni mõjutab teie stressitaset ja aitab kortisooli hormoonide tasakaalustamiseks reguleerida.

Polütsüstiliste munasarjade sündroom (PCOS)

Kuid unehäired on PCOS-ga naistel kaks korda tavalisemad. Unehügieeni suurendamiseks tehke järgmist.

  • PCOS JA MENOPAUS: MIDA PEAKSITE TEADMA - TERVIS -
  • Jalgrattasoit slim alla jalad
  • Poletage arm rasva ilma kaaludeta
  • Polütsüstiliste Munasarjade Sündroom (PCOS)
  • Pane keha rasva poletusreziimi

Eesmärgiks on kaheksa kuni kümme tundi und. Koostage regulaarne magamaminekukord.

Polütsüstiliste munasarjade sündroom ja viljatus

Enne magamaminekut vältige stimulante ja rikkalikke, pcos kaalulangus pole perioodi toite. Stressi vähendama Stressi vähendamine võib kortisooli reguleerida.

pcos kaalulangus pole perioodi

Paljud ülalnimetatud strateegiad, nagu jooga, piisavalt magamine ja kofeiini vähendamine, võivad aidata kaasa madalamale stressitasemele. Väljas jalutuskäigud ja oma elus ruumi loomine lõõgastumiseks ja enesehoolduseks võivad samuti vähendada teie stressi.

30 looduslikku viisi polütsüstiliste munasarjade sündroomi (PCOS) raviks

Piirake või vältige endokriinsüsteemi häireid Endokriinsüsteemi häired on kemikaalid või koostisosad, mis häirivad või blokeerivad teie keha loomulikke hormonaalseid reaktsioone.

Mõned sisesekretsioonisüsteemi kahjustajad jäljendavad nais- ja meessuguhormoone, tekitades segadust teie reproduktiivses süsteemis.

PCOS võib teie tervist mitmel viisil mõjutada. See suurendab riski: halvenenud glükoositaluvus, insuliiniresistentsus ja II tüüpi diabeet krooniline põletik kõrge vere kolesteroolide ja rasvade sisaldus insult südameatakk Nende haiguste tekkimise oht võib olla suurem, kui teil on mitu riskitegurit. Muude riskitegurite hulka kuuluvad: vananemine perimenopausi või menopausi ajal ülekaaluline Mõnel PCOS-iga naisel võib pärast menopausi olla väiksem komplikatsioonide oht. Uuringud sellel teemal on siiski piiratud ja tulemusi on olnud erinev. Hallake oma kaalu Ülekaal suurendab infarkti ja insuliiniresistentsuse riski.

See võib suurendada teie PCOS-i sümptomite riski. Neid leidub sageli konservides, seepides ja meigis.

pcos kaalulangus pole perioodi

Levinud endokriinsüsteemi häired on: dioksiinid.