Lisaks kehakaalu langetamise hõlbustamisele kalorite vähendamise kaudu suurendab vahelduv paast ainevahetuse kiirust. Näiteks väheneb paastumisel valgete vereliblede tase, mis paastu lõppedes sööma hakates taastuvad tüvirakupõhine immuunsüsteemi uuenemine. Järgmisena soovite, et mõni mittekaloriline vedelik oleks teie käsutuses päevaks enne ja võib-olla pärast söömisakent. Selle ühe muudatuse tegemine on osa katkendlikust paastumisest, millest me kõik võime maha jääda. Pean seda artiklit värskendama kuue kuu pärast, kui saan sellest kindlasti teada.

slimming ohtu varustus parim viis reide slim

Kas ma peaksin seda proovima? Iga söögikava, mis ei piira seda, mida või kui palju teie söögiplaadil läheb, on kindlasti auru võitnud.

fat taimetoitlase poletamine parim toit et suua kaalulanguse kiirendamiseks

Pole üllatav, et vahelduv paastumine I. Arutame, mis on katkendlik paast, kuidas see töötab, selle taga olev teadus ja kuidas saate selle eeliseid lõigata. Mis on vahelduv paastumine? See termin on üsna iseenesestmõistetav ja kergesti mõistetav: katkendlik paast on mõnes osas söömise ja ülejäänud paastumise mõiste. Vahelduva paastu mõte on mitmekordne: selle söömismeetodi pooldajad väidavad, et võite kaalust alla võtta kergemini kui piiravate dieetide korral, võite tõsta inimese kasvuhormooni taset mis omakorda viib vananemisprotsessi aeglustumiseni ja parandab üldist heaoluolete füüsiliselt ja vaimselt funktsionaalsem ning teie üldine tervis paraneb.

proovisin ühe kuu jooksul katkendlikku paastu. siin juhtus. - häkkima vaim

Mis siis kui. Näiteks oleks aken kella Ülejäänud aja, nendes näidetes kell Äärmuslikumad versioonid I. Vahelduva paastumise alternatiivne versioon on see, et ajavõtmist ei piirata üldse 5 nädala jooksul nädalas, seejärel paastutakse täielikult 2 päeva nädalas.

kaalulangus retsept lihtne lihtne kaalulangus sooki retseptid

Näiteks tähendab see, et sööksite igal ajal esmaspäevast kolmapäevani, neljapäeva hommikul reede hommikul paastudes, reedel ja laupäeval sööksite igal ajal ja pühapäeva hommikul esmaspäeva hommikul. Vaheldumisi võiksite süüa esmaspäevast reedeni, kui soovite, ja mõlemal nädalavahetuse päeval järjest paastuda. Kas on teaduslikke tõendeid selle kohta, et IF on kasulik?

Ühesõnaga jah.

Soovitatav

Paastumine ei ole inimeste jaoks uus asi ja sellel on ka tervisele kasulik. Kiirendatud kaalulangus On täiesti mõistlik, et kui sööte vähem aega päevas, peate kindlasti sööma vähem kaloreid.

Kuna kalorite vähendamine on lihtsaim viis kaalu langetamiseks, on uuringutes näidatud, et vahelduv paast viib kaalulanguseni. Lisaks kehakaalu langetamise hõlbustamisele kalorite vähendamise kaudu suurendab vahelduv paast ainevahetuse kiirust.

Mis on vahelduv paastumine?

Ainevahetuse kiirendamisega saate töödelda söödud kaloreid kiiremini ja tõhusamalt. Vahelduv paastumine, hoolimata sellest, et söömist ei piirata, viib esialgu suurema kaalulanguseni kui keskmine dieet.

Lisaks kaalukadu kaotamisele, I. Järeldus: vahelduv paast on tõhus dieedivahend ja uuringute kohaselt toob see kaasa suurema kehakaalu languse kui teised populaarsed dieedid.

Aeglasem vananemine Paast on olnud sama kaua kui inimene. Enne tööstusliku põllumajanduse loomist ei olnud inimestel alati toitu. Lisaks kasutavad erinevad religioonid paastumist oma aastatuhandete vaimse praktika osana. Tervisevahendina soovitasid meditsiinipraktikud paastuda alates Viimastel aastakümnetel on see olnud populaarne loomulik meetod haiguste ja terviseprobleemide vastu võitlemiseks.

Ehkki kõik loodusliku meditsiini paastumise põhjendused pole kindlad, on paastu kui heaolu tööriista alus tegelikult.

Speak & spell music

Paastumine kutsub esile rakuparanduse. See protsess hõlmab autofaagiat, mis tähendab, et teie katkendlik paastumine ja kaalulangus rakud vabanevad mittefunktsionaalsetest vanadest valkudest, puhastades maja väga sügaval tasandil.

parim rasvakahjumi dokumentaalfilm keskmine kaalukaotus kaalu jalgijate 1 kuu jooksul

Samuti paneb see teie keha tootma rohkem inimese kasvuhormooni. HGH tootmine aeglustub vananedes ja selle suurendamine võib osutuda kasulikuks mitmel viisil.

  • Toitumisspetsialisti sõnul on siin vaja teada Vahelduv paast on kuulsuste seas populaarne kaalulangus toitumine, kuid siiani pole uuringud lõplikult tõestanud, et see annab paremaid tulemusi kui tavalise toidukorra söömine.
  • Kaalulangus sooki pdf
  • Mis tuupi rasvapoletaja on parim

Lisaks sellele, et paast aitab rottidel kauem elada, reguleerib inimese kasvuhormoon ainevahetust, rasva kadu ning lihaste ja luude koostist.

See tähendab, et rohkem inimese kasvuhormooni suurendab nende piirkondade funktsioone.

kuidas eemaldada rasva oma polvedest millised on looduslikud rasva poletavad toidud

Lisaks kalduvad anekdootlikud tõendid tugevalt selle kasuks. Ise tegin perioodilist paastu aastatel — Esimesel aastal mu kasvuhormooni tase, mis oli pärast pooleteise aastakümne pikkusest kroonilisest haigusest taastumist väga madal, peaaegu kolmekordistus.

Kuigi ma pole teinud I. Järeldus: vahelduv paast kutsub teie kehas esile mitmesuguseid vananemisvastaseid funktsioone. Kõrgem funktsionaalsus On natuke vastumeelne arvata, et ajutine näljutamine teie ajus, mis nõuab rohkesti toitaineid, et hästi töötada, muudaks selle tegelikult paremaks.

Kuid teadus on näidanud, et vahelduv paastumine tõepoolest suurendab aju tervist, stimuleerides uute närvirakkude kasvu ja suurendades mälu jaoks kasutatavat hormooni, mida nimetatakse ajupõhiseks neurotroofseks faktoriks. Süsteemne põletik võib põhjustada valu ja haigusi ning olla elustiili rikkuja.

Populaarsed Kategooriad

Põletiku vähendamise kaudu võib vahelduv paastumine viia üldise suurema funktsionaalsuseni. See on mõistlik, sest me kõik anname endast parima, kui tunneme end kõige paremini. Lõpuks tähendab see, et toiduvalmistamine ja vähem söögikordade söömine päevas tähendab, et aeg vabaneb muudeks elutegevusteks ja vähem aega stressi toidukordade ettevalmistamiseks.

Järeldus: vahelduv paast aitab teie aju, vähendab põletikku ja võib teie elustiili lihtsustada.

  • Alustuseks ütlen, et minu lemmik söögikord päevas on hommikusöök.
  • 10 rasva poletusmahla
  • Sliming kalde lihased

Kuidas alustada vahelduva paastumisega Esiteks on oluline mõista, et tõenäoliselt kaasnevad katsed ja vead. Kuigi vahelduva paastu harjutamise esialgne samm on valida oma igapäevane söömisaken, ei katkendlik paastumine ja kaalulangus see, et teie valik teie kehale kõige paremini sobiks.

Lõppude lõpuks võivad teie ajus olla teistsugused ideed kui teie kõhuga! Niisiis, valige oma igapäevane aken või paastupäevad, kui eelistaksite alustada keerulisemast viis sisse, kaks välja meetodist, kuid olge paindlik. Alustage 8-tunnisest aknast ja ärge proovige minna lühema akna juurde enne, kui olete piisavalt kaua ainult selles aknas söönud, nii et see tundub loomulik ja vaevatu.

Kas Kaalukaotuse Katkendlik Paast On Ohutu Ja Tõhus | Kaalukaotus

Järgmisena soovite, et mõni mittekaloriline vedelik oleks teie käsutuses päevaks enne ja võib-olla pärast söömisakent. Seda seetõttu, et keskmine inimene sööb tavapärase 8-tunnise tööpäeva jooksul iga päev palju suuremas aknas. Vastuvõetavate vedelike hulka kuuluvad vesi, must kohv, tee või mis tahes mittekaloriline veepõhine jook, näiteks maitsestatud vahuvein.

Kas kaalukaotuse katkendlik paast on ohutu ja tõhus Kas kaalukaotuse katkendlik paast on ohutu ja tõhus K: Kas vahelduv paastumine on ohutu kaalukaotuse strateegia? V: Vahelduv paastumine on viimase mitme aasta jooksul muutunud üha populaarsemaks, eriti fitnessi maailmas. Kuid see pole uus trend - paastu on olnud sajandeid. Fastasid on tavaliselt kasutatud usulistel põhjustel kaks silmapaistvamat näidet on Ramadan ja Läätskuid isegi Hippokrates kasutas kaalukaotuse edendamiseks paastumist: Rasvunud inimesed ja need, kes soovivad kaalust alla võtta, peaksid enne sööki tegema rasket tööd.

Viimane samm I. Päevade puudumise vältimiseks, kuna teie aken on liiga lühike, peaksite iga päev sama akna kaalulangus uus tampa jääma, kuni olete protsessiga lõpuni jõudnud.

Vastasel juhul on teil vaja palju matemaatikat teha ja võite päeva raisata, kui te ei soovi piisavalt kaua paastuda, et saavutada soovitud mõju.

Katkendlik paastumine ja kaalulangus on mõista, et seda teekonda alustades tunnete esimestel päevadel või nädalatel tõenäoliselt nälga, sest muudate elukestvat söömisharjumust.

Veelgi enam, võite end I. Kas vahelduv paast on kõigile ohutu?

Kas oled teadlik? Üks efektiivne viis kaalu langetamiseks – Ajakiri SPORT

Ühesõnaga, ei. Kui teil on anamneesis häiritud söömine, siis I. Kui söömishäire on osa teie minevikust, pidage enne selle edasist kaalumist nõu oma arsti, terapeudi või muu raviteenuse pakkujaga. Sest kui. Kuigi igasugusest soost inimesed saavad I. Lõpuks, kui teil on üldse mõni tervislik seisund, peate arutama I.

Kas see seisund on diabeet, vähk, madal vererõhk jne, eksige ettevaatusega ja arutage seda kõigepealt oma teenusepakkujaga põhjalikult.

Kõik, mida pead paastumisest teadma Photo by bruce mars from Pexels Kui veel mõnda aega tagasi oli paastumine pigem kitsale ringkonnale tuttav protseduur, siis tänaseks on see saanud paljudele inimestele lausa elustiiliks.

Vahelduvat paastu peetakse üldiselt ohutuks ja tõhusaks vahendiks nii kehakaalu langetamisel kui ka üldise tervise parandamisel. Kui soovite proovida I. Siis olete valmis alustama!