Figuurisõprade menüü on nii mitmekülgne, et saate sellest kõik vajaliku. Selletõttu ei soovitatagi üldiselt madalamat päevast energiatarbimist kui kcal. Et juurdetulev kaal ei oleks vaid rasvamass, vaid ka lihased, on soovitatav mõne aja pärast hakata lihasmassi treenima. Anonüümne 3. Toitumisprogrammi järgi põhiainevahetuseks vajalik energia on umbes kcal, pluss aktiivsuselt sõltuv energia umbes kcal, kokku umbes kcal.

Eelistama peaks kala ja linnuliha. Veidi tuleks süüa ka lisatavaid rasvu nt seemned-pähklid, õli salatis.

Sööma peaks võimalikult regulaarselt — 3 põhitoidukorda ja oodet päevas. Kindlasti ei tohi hakata ennast näljutama. Soovitan paari nädala jooksul kõik söödud toidud-joogid sisestada toitumisprogrammi võimalusel koguseid kaaludes ning siis vaadata keskmist tulemust ning vastavalt saadud soovitustele oma toitumist muutma hakata.

spot burn fat

Anonüümne 3. Olen 22 aastane noormees, kellel pikkuseks on ligikaudu cm ning kehakaaluks ~48kg.

filmid rasva kadumise kohta

Sooviksin küsida paar küsimust saamaks näpunäiteid, kuidas saaksin tasapisi tervislikult toitudes kehakaalu koguma hakata. Olen olukorras, et energiat on väga vähe, isegi lihtsalt tavaline liikumine on väsitava toimega.

Vahepala Maitsestamata kohupiim rasvata pool klaasi 1 mandariin Värskekapsasupp kapsas,kanaliha,puljongivesi Igapäev teen trenni kõhulihastele kui ka jalgadele Olen seda järginud umbes kaks nädalat kuid enne seda võin öelda,et sõin kõike mis ette sattus ning ei valinud ka seda kui palju ma söön. Loodan, et on sobiv küsimus Lugupidamisega Spetsialist vastab:Tagli Pitsi Alustaksin kõigepealt sellest, et seaksin esimeseks eesmärgiks saavutada kehakaal 69 kg mis oleks hetkel normaalkaalu ülempiiriks ja kui kaalualandust rahulikus tempos teha, siis võiks selline kehakaal olla saavutatud umbes 5 kuu pärast. Sealt edasi siis võib soovi korral veel veidi kaalu alandada. 51 kaalulangus, et kaal hakkaks langema, peaks energia saamine olema soovituslikust väiksem, kuid mitte nii väike, et organism tahaks minna üle nn säästurežiimile. Seega oleks mõttekas proovida hoida oma päevane energiatarbimine umbes kcal peal, tehes iga päev vähemalt tund aega mõõduka koormusega trenni nt jalutamine tempos, mis ei laseks hingeldamata sõbraga rääkida.

Varem olin äärmiselt aktiivne ning energiline, kuid suur kaalukaotus on viinud praegusesse olukorda. Kas seda kogust tuleks suurendada?

Menopausist pole pääsu - Figuurisõbrad

Köögivilju ja puuvilju tarbin kindlasti soovituslikus koguses või enamgi. Hetkel on päevane kalorihulk pendeldanud vahemikus vahel, harva on see küündinud piirimaile. Kui palju peaks ma seda numbrit suurendama, et tunneksin ennast taas normaalsena, suudaks korralikult liikuda ning enesetunne paraneks?

Lugupidamisega ning suur aitäh ette!

Teema: Kas on normaalne kaalulangus?

Spetsialist vastab:Tagli Pitsi Kirjeldusest jääb mulje, et olete juba suhteliselt ohtliku alakaalu endale ise meelega tekitanud? Mainitud päevane energiakogus ei kata korralikult ära isegi mitte põhiainevahetuse energiakulu, rääkimata sellest, et ilmselt ei saa te ka organismi toimimiseks vajalikke vitamiine-mineraalaineid piisavalt, mis kõik omakorda avaldubki jõuetuses.

parim degusteerimine kaalulangus kulmutatud sooki

Põhiainevahtuse energiakulu on energiakogus, mida organism igal juhul vajab isegi siis, kui oleksite päevad läbi vaid voodis ja isegi ei loeks raamatut. See vajadus praeguse kehakaalu juures oleks Teil umbes kcal, kuid minimaalse normaalse kehakaalu so 60 kg juures oleks see number kcal. Te aga ei ole päev läbi voodis, vaid vajate energiat ka liikumiseks, mõtlemiseks, töö tegemiseks. Seetõttu on Teie päevane energivajadus praeguse kehakaalu säilitamiseks minimaalselt kcal, kuid 60 kg juures minimaalselt kcal.

Seega esimene soovitus on hakata normaalselt sööma. Kuna kcal päevas enam söömine võib tunduda hirmutavana, tuleks alustada hetkel sellest, et katsute saada energiat vähemalt kcal ning seda järk-järgult siis tõsta. Et juurdetulev kaal ei oleks vaid rasvamass, vaid ka lihased, on soovitatav mõne aja pärast hakata lihasmassi treenima.

parim salendav plaastri ulevaated

Eelistoidud — porgandid, idandid, sibul ja küüslauk, kõrvits, paprika, maitseroheline, kapsas, punapeet. Puuviljade päevane kogus on soovitav jaotada pooleks marjadega — seega nii puuvilju kui ka marju kumbagi grammi.

Mitte liialdada puuviljasuhkruga.

Kindlasti süüa puuviljad päeva esimeses pooles! Vältige magusaid nisujahu tooteid, kuna need tõstavad veresuhkru taset kiiresti ja sellega mõjutavad insuliini väljutamist verre.

Soovid kaalust alla?

Sellega panevad sellised toidud veresuhkru taseme kõikuma, mis aga mõjutab nii magusaisu kui ka suurendavad rasva ladestumist. Toitudele lisage magneesiumirikkaid päevalille- ja kõrvitsaseemneid 9. See selle kõige suurema põntsu andiski, et oma elu muuta. Teine asi oli see, et ma ei suutnud ennast enam ilma riieteta peeglist vaadata.

See pilt, mis sealt vastu vaatas, oli lihtsalt nii südant pahaks ajav,et ma pidin muutma oma elu. Ma söön kanafileed hautatult,juurvilju,puuvilju vähem,juustu,naturaalset müslit,maitsestamata jogurtit,külmutatud juurvilju,juurviljasuppi,jne.

Alguses oli imelik,et nii kesine toiduvalik,aga tegelikult see nii ei ole. Peale 18 või 19 ma enam ei söö.

Teema: Kaalulangus

Tegemist ei pea olema üldse jõutreeninguga, vaid ikka millegi sellisega, mis sulle meeldib ja sobib. Treeninguga alustamiseks ei pea kindlasti enne kaalus juurde võtma! Miks sa mingitest jõujookidest endale kinnisidee oled teinud? Või miks sa arvad, et jõujook aitab kaalus juurde võtta?

Söögiisu on mul väga hea, ei tea, palju ma seda kirjutama pean. Kõik muudkui ägisevad, et kui neil ka õnnestuks nii palju süüa kui mina ja mitte juurde võtta, küll siis oleks tore.