Nii ütleb Eric Orton , ultramaratoonar jooksis kord 36 tundi järjest , kes teab ekstreemsest jooksmisest palju. Ükskõik, kas teete 5k lõbusõitu või muudate selle lihtsalt jalgpalliväljakul täielikuks ringiks, seadke oma silmad käegakatsutavatele, jooksmisega seotud võitudele, et ennast edukaks seada. Supermamma Selles pole kahtlust, et emaks olemine on täiskohaga töö.

Parimad näpunäited kehakaalu langetamiseks jooksmiseks Kas olete valmis kilod ära sulama? Nende Eric Ortoni kasulike jooksunõuannete abil saavutate oma kaalulangetamise eesmärgid kiiresti.

Kaalukaotus Tundub, et jooksjaid on kahes vormis. Seal on klanitud gasellid, kelle kõhn ja sportlik keha noolib vaevata mööda sõiduteid.

Kas iga päev 5K jooksmine paneb mind kaalust alla võtma?

Ja siis on veel meie ülejäänud, kes tuiskavad kaasa, lisavad miile kokku ja mõtlevad, miks sa ikka ei kaota kaalu ükskõik kui mitu tossupaari sa läbi põled.

Kuid joostes kehakaalu kaotamise võti ei ole pikem ega raskem jooksmine. See on targem joosta. Nii ütleb Eric Ortonultramaratoonar jooksis kord 36 tundi järjestkes teab ekstreemsest jooksmisest palju. Kuid treeninguga üle jõu käimine pole parim viis nende vallandamiseks rasvapõletajad. Tegelikult võib harvem ja vähem raske jooksmine olla salajane võti suurema kaalu langetamiseks.

Orton on oma parimad saladused kogunud omaenda raamatusse, Lahe võimatu.

Algaja jalgrattasport kaalulanguse jaoks

Kuid saime ta jagama meiega oma absoluutseid parimaid kaalulangetamise näpunäiteid. Ja pärast kõnniteele löömist veenduge, et maksimeerite sellega oma rasvapõletust kõigi aegade parimad suupisted kehakaalu langetamiseks!

  1. Muud kaalutlused Iga päev 5K või 5,2 miili läbimine võib aidata kaalust alla võtta, sest see tähendab, et kulutate oluliselt rohkem kaloreid.
  2. Tasuta prinditav kaalulangus valjakutse
  3. Kaalulangus uhe aasta jooksul
  4. Näpunäited algajatele sõitjatele Kui proovite kaalust alla võtta, võib rattaprogrammi alustamine aidata teil kaloreid põletada ja lihaseid kasvatada, mõjutades liigeseid vähe.
  5. Kategooriateta 35 näpunäidet kehakaalu langetamiseks igat tüüpi töö jaoks Ükskõik, kas olete üheksast viieks või öises vahetuses töötav töötaja, anname teile kõik vajalikud toitumisalased häkid, et püsida vormis ja kõhnana - ja võib-olla isegi kaotate 10 naela samal ajal.
  6. Spagetikõrvits, mis sisaldab kolm neljandikku vähem süsivesikuid, koos kaaliumi ja immuunsust toetava A-vitamiiniga, sobib ideaalselt mõnele või kogu teie pastale.
  7. Nädalanädalane kirjeldus 9-nädalase Couch to 5K taskuhäälingusaadete komplekti kohta.
  8. Накамура, - продолжила Верховный Оптимизатор, - наконец убедил и себя, и своих помощников в том, что наши угрозы - всего лишь блеф.

Shutterstock Kui te ei kaota jooksu ajal nii palju kaalu kui soovite, võib see olla tingitud sellest, et proovite liiga palju: 'Kalduvus võib olla kõigi oma jooksude liiga tugev surumine,' ütleb Orton. Shutterstock Kui saabub aeg oma jookse rangemaks muuta, proovige väga lühikesi ja kiiremaid jõupingutusi kõndides või hõlpsad jooksupausid vahepeal - selle asemel, et joosta pika aja jooksul kindlalt ja kõvasti.

Teie abielus sõber Kaalukaotuse näpunäited: 5 inimest on armukade teie kaalulanguse pärast Teie sõbrad ja perekond on teid kogu teie kaalulangusreisi jooksul rõõmustanud. Nad on teile komplimente teinud, teiega spin-klassiga liitunud ja võib-olla isegi pannud punkti, et panna crudités ja hummus nende Super Bowli peomängu just teie jaoks.

Teie jooks pole ainus, mis peaks olema aeglane. Kaaluge investeerimist aeglastesse süsivesikutesse - see tähendab aeglaselt seeditavaid süsivesikuid hoiab end täiuslikumana ja pingestatud kauem. Magusad kartulid on aeglaste süsivesikute kuningas, kus on palju kiudaineid ja karotenoide ning antioksüdante, mis stabiliseerivad veresuhkru taset ja vähendavad insuliiniresistentsust, aidates vältida kalorite rasvaks muutumist.

salendav nimi kuidas keha laguneb kullastunud rasva

Ja nende kõrge vitamiiniprofiil sealhulgas A, C ja B6 annavad teile rohkem energiat, et teel põleda. Keskenduge vähem, sagedamini tegemisele. Üks uuring Euroopa Teataja Toitumine pange kaks meeste rühma ühesuguse kehakaalu langetamise dieedile.

Ainus erinevus? Öösel süsivesikute rühmal oli dieedist tingitud oluliselt suurem termogenees see tähendab, et nad põletasid järgmisel päeval oma toitu seedides rohkem kaloreid. Kui soovite proovida midagi muud, mis aitab teil kaalulangetamise eesmärke saavutada, see 7-päevane smuutidieet aitab teil neist viimastest kilodest vabaneda.

Shutterstock Mõelge jooksmisest kui mitmekülgsest tegevusest - mitte ühenoodilisest tõukest - ja kaal langeb kiiremini.

Parimad näpunäited kehakaalu langetamiseks jooksmiseks

Lisage mängu ja üllatuse element. 5k kaalulanguse napunaited pakkige uues linnas käies alati paar jooksujalatsit. See on parim viis vaatamisväärsuste vaatamiseks. San Diego teadlased leidsid et regulaarselt šokolaadi söövad täiskasvanud on tegelikult õhemad kui need, kes sõid šokolaadi harvemini, olenemata treeningust või kaloraažist šokolaadifännid võtsid tegelikult iga päev rohkem kaloreid.

Isegi tume šokolaad võib peita tõsiseid suhkrutasemeid, nii et vältige neid 7 tumedat šokolaadi, mis teevad paksuks! Shutterstock Keha optimaalses seisundis hoidmiseks ja kehakaalu langetamiseks stabiilsena soovitab Orton lisada kehakaalu harjutused sobivasse palli.

Kaalukaotuse näpunäited: 5 inimest on armukade teie kaalulanguse pärast

Ära unusta: lihas põletab rohkem kaloreid kui rasv! See on täielik valk, see tähendab, et see sisaldab tervet aminohapete ahelat, mis on vajalik lihaste ülesehitamiseks ja rasvade kaotamiseks.

See sisaldab ka palju aminohapet lüsiini, mis aitab teil rasva põletada ning säilitada luude ja naha tervist. Ja vastavalt ajakirjas avaldatud uuringule Toidukeemiaquinoas on kõrgeim betaiini tase - kemikaal, mis muudab teie ainevahetuse kiireks ja sulgeb tegelikult geenid, mis julgustavad kõhurasva ringi slimming suitsutatud lohe pasta. Shutterstock Võib-olla on kaalulangus teie peamine põhjus jooksmiseks, kuid proovige seda oma ajule mitte teada anda.

Kaalulangus pole tingimata nii lõbus ega tasuv kui mõni lihtsam, käegakatsutavam eesmärk.

rasva poletamine veega nia vardalos kaalulangus

Ükskõik, kas teete 5k lõbusõitu või muudate selle lihtsalt jalgpalliväljakul täielikuks ringiks, seadke oma silmad käegakatsutavatele, jooksmisega seotud võitudele, et ennast edukaks seada. Võib-olla peaksite jooksu lõpetama lähedal Chipotle ja tellige seejärel oa burrito.

Kaalukaotuse Näpunäited: 5 Inimest On Armukade Teie Kaalulanguse Pärast | Kaalukaotus

Oad sisaldavad palju keemilist butüraati, mis julgustab keha põletama rasva kütusena ja sisaldab palju lahustuvaid kiudaineid. Shutterstock Me teame, et te arvate, et see on hull me tegime kakuid kuuleme lihtsalt Ortonit. Kui 5k kaalulanguse napunaited Beyoncéta jooksmine on kandmiseks liiga kohutav, kaaluge selle leevendamist, nautides oma jooksu viimaseid 10 minutit vaikuses. See on eriti hea aeg, sest põnevus lööb sisse teadmisega, et olete juba peaaegu hakkama saanud - muusikata.

Teine hea asi, millest ilma jääda: hommikusöök. Lihtsalt veenduge, et kui saabub aeg süüa, ei kavatse te ühtegi neist Halvim hommikusöök, mis paneb teie päeva ebaõnnestuma.

sudamepuudulikkus sumptomite kaalulangus kaalulangus 5k aeg

Ärge muretsege uhkete jooksujalatsite pärast. Shutterstock Kui me küsisime Ortonilt, milliseid kingi ta soovitab osta, kui olete kaalulangusrežiimi kandidaat, üllatas tema vastus meid.

Jalgade tugevus mõjutab otseselt seda, kui hästi me liigume ja jookseme ning teisi olulisi jooksulihaseid aktiveerime. Kui otsite rohkem väljakutseid, soovitab Orton jõusaalist leida kaldlaua või võnkelaua. Kui olete sellele aega pühendanud, leidke lihtsalt kingad, mis teile 5k kaalulanguse napunaited paremini sobivad. Parema jalatugevuse saavutamisel tõmmake tasase põhja ja õhema tallaga jalanõu juurde, 'ütleb ta.

Teie jalad peaksid olema tugevad, aga ka toidu maitse. Cayenne'i pipras sisalduv ühend, mida nimetatakse kapsaitsiiniks, on tõestanud, et see pärsib söögiisu ja suurendab keha võimet muuta toit energiaks.

Igapäevane kapsaitsiini tarbimine kiirendab kõhuõõnes rasva kadu, avaldatud uuringus American Journal of Clinical Nutrition leitud.

kahjustuse kadumine kaalulangus 15 paeva jooksul

See on võti, mis aitab teil edasi areneda, kaalust alla võtta ja mitte üle kuidas kaotada kohurasv kiire, 'ütleb Orton. Riietuse osas veenduge, et riietuksite oma piirkondlike ilmastikutingimuste järgi.