Sa ei tarbi piisavalt valku Tänapäeval küll vähem, kuid ikka veel ei tarbi väga paljud eriti naised piisavalt valku. Enda pideva arengu nimel jälgi tulemusi iga nädal. HIIT ehk High Intensity Interval Training on kõrge intensiivsusega intervalltreening, mille eesmärk on ühe ja sama treeningu ajal kasutada nii madala, kui ka kõrge sagedusega südametööd. Kuigi spordisaalid on rahvast täis, siis suuremal osal inimestest on tavaline igapäevane kasulik liikumine vähenenud ja energiakulutus väiksem kui mõnikümmend aastat varem.

kaalulangus ja lihased

Kas alkohol teeb paksuks? Nii sageli treenivad profi­sportlased, kel on võistlemisel väga suured eesmärgid, või on tegu ülimalt täpse, konkreetse inimese vajadusi arvestava mitmekülgse kavaga.

kaalulangus ja lihased

Alustajale piisab 2—3 trennikorrast nädalas. Alles mõne kuu pärast on mõistlik treeningumahtu suurendada, kui keha on koormusega kohanenud ning sul on selgem siht. Kaalulangust soovides võiks põhirõhk olla rahuliku pulsisagedusega kardiotreeningul, jõutreening jäägu pigem teisele kohale.

Kui treeningukava ei anna tulemusi, võib olla põhjuseks ka üksluisus, mis ei rahulda treenija kehalisi vajadusi.

kaalulangus ja lihased

Ühekülgne treenimine väsitab liigselt keha ega anna piisavat taastusaega, kuna enamasti pannakse rõhk pikkadele treeningu­sessioonidele, kuigi arukalt treenides saaks hakkama ka poolega sellele kuluvast ajast. Sportimine on mõtestatud tegevus, mille käigus õpib inimene oma kehalisi võimeid tundma ning oskab seeläbi oma keha paremini kuulata. Pole tarvis kulutada asjatult energiat ega viia keha stressi.

kaalulangus ja lihased

Keha tänatakse pingutuse eest tervisliku toidu ja piisava puhkeajaga. Äärmuslikkus pole hea.

kaalulangus ja lihased