Nõukogude juhtkond leidis kõhklemata asendaja - tomatimahla. Aga mida saab juua? Piisava joomise režiimi kuni 2 liitrit päevas järgimine, mis hoiab ära sapi stagnatsiooni, samuti regulaarse ja osade toitumise põhimõtted. Tooted villitakse klaaspudelitesse purkidesse kuumalt ja pärast villimist saab neid steriliseerida. Üldiselt peaaegu imerohi.
Grupi loomine sotsiaalsetes võrgustikes. Honeying inimesed, kes arenevad need leheküljed, saate võimaluse alustada müüa kaupu Interneti kaudu. See on kasumlik viis äri edendamiseks. Selle orientatsiooni teiste rühmade lehekülgi saate reklaamida. Näiteks reklaami riided kogukondades moe või sarnase lehekülgede kohta asjade müümiseks.
Loo oma sait võimalusega osta tooteid interneti kaudu ja tarnida ka riikide või välismaal.
Maovähendusoperatsioon - miks kaal langeb?
See laiendab toodete müügiturgusid. Looge kataloog koos kõigi toodete või brošüüri abil, mida saab mööda minna mööda tänaval möödasõitjaid. Võite printida ka visiitkaarte, levitades neid klientidele. Nende arvu järgi saavad nad õppida uue kauba pakkumise kuupäevi, mis on tavaliste kaupluste jaoks väga huvitav ja ebatavaline.
Nende soovituste täitmine on kindlasti teie ostja leidma. Te peate järgima alles pärast ostjate peamise segmendi tuvastamist, kes ostavad sinult ostetud. See võib olla lapsed, naised, õpilased, pensionärid ja muud kategooriad. Ostja määratlus sõltub otseselt kategooriast, millele produdeeritud kaubad kuuluvad. Näiteks lastekaupade, naiste riided, meeste, kosmeetika, tarvikud ja palju muud.
Kliendi otsing reklaami järgi meedia. Kontekstuaalne reklaam Kontekstuaalset reklaami nimetatakse ka otsinguks. Selle olemus on see teatud taotlused Otsingumootorites leiate täpselt teie lehe ja tooteid. Potentsiaalne ostja, ma ikkagi teadlik, leiab teid ise.
Sellele tähelepanu pööramiseks järgige neid soovitusi: pange hinda hinnaga võimalikult palju fotosid, kirjeldage kvaliteeti, toote koostist; on soovitav, et leht oleks suur hulk abonente ja kliente, kellel oleks võimalus oma ostu kohta tagasisidet lahkuda; samuti on see efektiivne kaalulanguse turundustehnika korrapäraselt läbi viia. Kingitustoodete mängimine, allahindluste tegemine puhkuseks, siis meelitada suur hulk inimesi, kes soovivad kaalulanguse turundustehnika tooteid proovida.
Töötada välja ühtne töökava: kaupade tarnimine lühikese aja jooksul kulleriga või postiteenuseid; tasuta kohaletoimetamine, kui kaubad telliti teatud summa ja muude järjekorra lihtsustamiseks.
Millised tooted on lubatud ja keelatud kaltsulaarse koletsüstiidi korral
Kõrgelt kvalifitseeritud veebipoe juhid, kes suudavad iga soov aidata: aidata kaupade valimisel; võime kiiresti küsida küsimuse juhile online-vestlusele. On väga oluline pöörata tähelepanu sisu saidi või rühma: värvilised tooteid tooteid, mis põhjustavad soovi teie tellimuse kohe teha; artiklid selle kohta, kuidas paremini valida teatud asja, nõuandeid ja soovitusi; kompositsiooni komponentide üksikasjalik kirjeldus näiteks lõng ja koed rõivastes, kosmeetika õlisid ja muu ; teabe pädev jaotamine kohapealsete jaotiste kohta või ühenduses lihtsustatud otsingu ja navigeerimise kohta; soovitud teabe ja kaupade kiiresti leidmiseks kasutage märksõnu või silte sotsiaalseid võrgustikke ja Instagram.
Kui teil on sait, aitab see Venemaa elanikkonda leida teid märksõnad Kui neid kasutatakse kusagil saidil. Õigete kirjete leidmiseks kasutage programme ja teenuseid. Näiteks Vordstat. Meedia reklaam Meediareklaami kasutatakse spetsiaalselt ettevõtluse arendamiseks, selle kasutamine on asjakohane kohtades, kaalulanguse turundustehnika külastavad teatud toote ostmisest huvitatud isikud.
Muidugi tähendab meedia reklaam reklaamiettevõtete toodete reklaamimist meedias. See võib olla nii interneti reklaamimisel raadios kaalulanguse turundustehnika ka televisioonikanalitel või ajakirjades ja ajalehtedel.
Niisiis, et leida oma ostja, naiste ac ja kaalulangus tootjad on oluline reklaam naiste ajakirjades. Siin saab seostada ja vahendeid kaalulanguse, kosmeetika, kontori ja muu jaoks. Ettevõtjad, kes on keskendunud mees publikSaate kasutada internetis reklaami. Paljud mehed ja noored poisid veedavad internetis palju aega internetis, mängides mänge.
Reklaam selle orientatsiooni saitidel, kas reklaamirõivad, raseerimisvahendid või muud isased aksessuaarid võivad toote lehele huvi minna. Mis on kontekst-meedia reklaam? Kõige tõhusam, samuti samal ajal ökonoomne valik noor ettevõtja jaoks, võib olla kontekstuumendmena reklaami kasutamine. Need avaldavad internetis, et kasutajad saavad näha ainult üks kord. On arusaadav, et kasutajad, kes on varem näinud seda bännerit ei saa seda uuesti näha.
See aitab säästa vahendeid, saates need ainult huvitatud klientidele. Soola 10 grasvade eriti tulekindlatevedelike kasutamine 1, liitri piires on piiratud.
Pea meeles, miks LEDimisvajadused vajavad
Nõusid keedetakse keedetult, aurutatakse ja koorikuta küpsetamine on juba lubatud. Köögivilju roogade valmistamiseks ei hautata ja jahvatatakse ainult kiudainerikast köögivilja, samuti nööri liha. Teil on vaja selget režiimi ja toidukoguseid korda päevas.
Kuna sapi sekretsiooni on vaja mõõdukalt stimuleerida ja kivide tekkimist vältida, sisaldab dieet järgmist: Suur hulk kiudaineid köögiviljade ja puuviljade tarbimise tõttumis on eriti vajalik kõhukinnisuse korral.
Lisaks lisatakse dieedile kliid. Rafineerimata taimeõliga maitsestatud salatid ja vinegretid neid tuleb muuta, eriti väärtuslik oliiviõli. Kõik köögiviljad, marjad ja puuviljad. Kääritatud piimatoodete ja taimse toidu kasutamine leeliselise reaktsiooni saavutamiseks sapis. Seoses sellega on sapi kaalulanguse turundustehnika teraviljatooted ja jahutooted ebasoodsad, sellega seoses tuleks neid tooteid piirata, eriti kui olete ülekaaluline.
Eelistada tuleks tatart, hirssi, kaera- ja odratangu ning teraleiba, mis muu hulgas varustavad organismi magneesiumiga. Piisava valgu lahja kala, liha, kodujuust, kana valk ja taimeõlide kasutuselevõtt, mis suurendab endogeensete sapphapete tootmist.
Koletsüstiidi üldised toitumissoovitused
Munavalgest valmistatud nõud on lubatud, piirang kehtib munakollaste suhtes - raske hüperkolesteroleemia korral võib roogades päevas kasutada ainult 0,5 kollast. A-vitamiinirikaste toitude piim, koor, kodujuust, hapukoor, või söömine.
Piisava joomise režiimi kuni 2 liitrit päevas järgimine, mis hoiab ära sapi stagnatsiooni, samuti regulaarse ja osade toitumise põhimõtted. Dieedist välja jäetud: eeterlike õlidega tooted küüslauk, tsitruselised ; väga ekstraheerivad nõud kõik puljongid, kapsa puljong ; köögiviljad, milles on palju oblikhapet hapuoblikas, spinat ; või, muretainas ja lehttainas; rasvane liha ja kolesterooli sisaldavad kõrvalsaadused maks, neerud, ajukõik praetud toidud; alkohol; kergesti seeditavad süsivesikud suhkur, moos, maiustused, mesi, kommid on piiratud.
Magneesiumidieet sapikivitõve korral eriti näidustatud kõhukinnisuse korral, samuti düskineesia kusepõie ebapiisava tühjenemisega põhineb tabelil 5, kuid on täiendavalt rikastatud magneesiumi sisaldavate toodetega: kliide leib ja täisterajahust leib, jahvatatud kliidest tooted, tatra- ja hirsitangud, kliipuljong, köögiviljad ja puuviljad, sh kuivatatud puuviljad.
Kõik need tooted stimuleerivad sapi sekretsiooni, parandavad sapipõie ja soolte motoorset funktsiooni, mis lõppkokkuvõttes aitab kaasa kolesterooli elimineerimisele, millest sapipõies kivid moodustuvad sapi kaalulanguse turundustehnika ajal. Kuid magneesiumi dieeti ei määrata gastriidi, fermentatsiooni ja kõhulahtisusega enterokoliidi, samuti ägenemise korral. Dieet sapikivitõve korral ägenemise ajal Sapikivide ägenemisega esimesel päeval tehakse täielik nälg seedetrakti säästmise maksimeerimiseks.
Sel päeval võite juua nõrka teed, lahjendatud mahlasid, kibuvitsa keetmisi. Seda soovitatakse kasutada lühikesteks perioodideks kuni 5 päeva. Selles on süsivesikud piiratud g-ga tänu lihtsatele - suhkur, moosid, mesi, konservidväheneb valgusisaldus kuni 80 gsamuti rasva kogus. Toit valmistatakse ilma soolata ja ainult püreestatud: suflee, kartulipüree ja limaste suppide kujul. Oluline on jälgida osade toitumist kaalulanguse turundustehnika 5 korda ja võtta toitu väikeste portsjonitena.
Kalorite sisaldus on kcal, vedelikku antakse 2—2,5 l päevas. Dieet sisaldab ainult: kerge purustatud toit vees ja ilma õlita; limased supid kaerahelbed, riis ja manna kaalulanguse turundustehnika vedelad purustatud teraviljad kaer ja riismillele on lisatud piima; želee, köögiviljamahlad, kompotid puuviljapüreega; järk-järgult võetakse sisse riivitud keedetud liha natukemadala rasvasisaldusega kodujuust, keedetud kala; nisuleib või kreekerid.
Pärast seda laiendatakse meditsiinilist toitumist ja kaheksandal päeval viiakse patsiendid dieedile 5A ja seejärel põhitabelisse nr 5. Sapikividega hõlmab patoloogiline protsess gastroduodenaalset süsteemi, pankrease ja soolestikku. Pankreatiiti esineb sagedamini 50—aastastel naistel, kellel on rasvumine ja hüperlipideemia. Ainus teave, mis tuleb esitada, on toote kirjeldus, võrdlus, maksmine ja kohaletoimetamise protseduurid. Saidi külastaja ei tohiks kahtlustada, et teda sunnitakse pakutavat toodet ostma.
Seetõttu antakse potentsiaalsele kliendile tavaliselt "valikuvabadus". Enne ostu sooritamist saab ta üksikasjalikumalt tutvuda toote silmapaistvate omadustega siin saate esinduslikkuse huvides panna väiksemaid miinuseid või tänulike klientide arvustustega.
Peaasi, et külastaja saaks kõik oma toimingud sooritada "kassast lahkumata", s. Peamine asi on hoida ostjat Selleks, et klient ära ei hirmutaks, peab maandumislehe kujundus ja sisu vastama selle ressursi eripärale, kust ta tuli. Sihtlehtede väljatöötamise tunnused Igal tootel on oma sihtleht Kontekstipõhise reklaami ja otsingumootorites reklaamimise korral on iga sihtleht kujundatud ja optimeeritud konkreetse toote teenuse jaoks.
Saidi külastajatele ja otsingumootoritele ei meeldi pika hinnakirjaga ringi torkida, proovides ise õiget toodet leida. Kui klient on huvitatud laiast sortimendist, siis suure tõenäosusega ripub ta "Buridani perse" olekus, julgemata lõplikku valikut teha. Otsingumootorid ei reageeri toote brändi või nime sagedasele kordamisele parimal viisil, hinnates seda nähtust ülerämpspostiks. Kvaliteetsed sihtlehed on kallid Optimeeritud, kasutajasõbralike ja ilusate kaalulanguse turundustehnika loomine on väga keeruline ja hoolikas protsess.
Iga selline leht peaks vastama nii esitatava toote eripäradele kui ka sihtrühma omadustele. Kvaliteetse sihtlehe väljatöötamine nõuab veebidisaineri, seo copywriteri, optimeerija ja veebimeistri käsitsi tööd.
4 viga vähendas konversiooni
Mitteautomatiseeritud kontekstuaalse reklaami kasutamisel vajate ka sisuhalduri teenuseid - lõppude lõpuks peate lisaks koostama mitte ainult sadu reklaame, vaid ka jälgima nende vastavust reklaamitavatele lehtedele. Sihtlehtede "venaalsuse" objektiivseks hindamiseks võtavad tõsised ettevõtted tööle testijate personali või kasutavad kolmandate osapoolte ettevõtete teenuseid ja veebiteenuseid Google'i veebisaidi optimeerija esitatakse sisukatsetes.
Palju odavam, kiirem ja tõhusam on kujundada kaalulanguse turundustehnika ja reklaamida ainult saidi põhilehte - seda mõned veebimeistrid patustavad. Selle tulemusena demonstreerib veebidisainer veebipoe omanikule saidi eksklusiivset "nägu" ja optimeerija külastajate ülekaalukat loendurit. Saanud väljateenitud makse, eemaldatakse reklaamid ja saidi omanik ei saa pikka aega aru, mis ei rahulda tema toodete potentsiaalseid ostjaid. Rahulolematute külastajate järel tulevad otsingumootorid käitumistegurite analüüsiga ja olles registreerinud suure hulga keeldumisi, langetavad saidi otsingutulemites, rakendavad kõikvõimalikke filtreid või saadavad selle keelule.
Kogenud veebipoe omanikud tavaliselt oma veebiressursi loomisel ja arendamisel kokku ei hoia. Saidilt püsiva kasumi saamiseks palgavad nad tõelisi spetsialiste ja stimuleerivad neid rahaliselt, kontrollides iseseisvalt tehtud töö tõhusust.
Tihedas konkurentsis olles on see võib-olla ainus viis oma projekti edukuse tagamiseks. Lett pole peamine! Sihtlehtede ja kogu saidi tõhususe hindamiseks on olemas spetsiaalsed valemid, millest järelduvad üsna huvitavad järeldused: C p - liikluse hind ühe lehe kohta lehe hind ; N v - külastajate arv külastajate arvSeetõttu on selline tunnus nagu "Külastajate arv" sekundaarne näitaja, mis sobib paremini serveri koormuse hindamiseks.
Selle tulemusena peate sihtlehe kvaliteedi määramiseks arvestama järgmiste teguritega: mitte ainult meelitatud, vaid ka kinni peetud külastajate arv; Nende külastajate "kvaliteet", s.
Ja kuidas tegelikult? Paraku lõpeb praktikas maandumislehtede väljatöötamine, kui see pole süsteemne, tavaliselt esimeses või teises punktis.
Tavaliselt on probleem omaniku soovimatus maksta talle arusaamatute "liialduste" eest. Tõepoolest, korrektseks muutmiseks kaalulanguse turundustehnika pidevalt õppima - ja see nõuab lisaks rahale ka palju aega, seetõttu on kõige sagedamini esimesed investeeringud maandumislehtede arendamisse samal ajal viimased enne järgmise veebisaidi ümberkujundamist.
Selle lähenemisviisi taustal on lehtede tõhusust jälgijatel võimalus oluliselt suurendada mitte ainult saidile tehtavate investeeringute, vaid ka reklaami konversiooni. Sihtleht - See on teie saidi leht, kuhu kasutajad lähevad otsingutulemustest või konkreetse päringu või reklaami reklaamidest.
Mõnikord kutsutakse ka sihtlehte sihtlehtaastast eesmärk on tuua teatud infost huvitatud kasutaja just sellele lehele ja kaalulangus ja tarkuse hammaste eemaldamine ta kliendiks.
Neid nimetatakse ka maandumisleheks. Need on tavaliselt väga värvilised, sisaldavad videoid, taimereid, ülevaateid ja muid elemente, mis on mõeldud inimese ostmiseks "meelitamiseks". Aga ma nimetaksin neid ikkagi ühe lehega saitideks. Sihtlehe näide Iga sihtleht ei pea olema värviline üheleheline leht.
Aga on soovitav, et kaalulanguse turundustehnika teie saidi lehtedest vastaksid sihtlehtede põhinõuetele.
Tomatimahl "ajalooga" - Teraviljad May
Üldiselt on saidi iga leht mingi otsingupäringu sihtleht. Seal Ameerikas nuhkis Nõukogude liider harjumust hommikul apelsinimahla juua. Ehkki see tundus Mikojani jaoks pika traditsioonina, valdasid ameeriklased seda kombe vähe aega varem. See tähendab, et apelsinid olid muidugi populaarsed. Ja süüa hommikusöögiks pool apelsini, võttes selle viljaliha välja spetsiaalse sakiliste servadega lusikaga - kõik armastasid seda. Kuid kohalike ettevõtjate uudishimulik mõte leidis uue idee.
Teatud Don Francisco arvas õigustatult: mis oleks, kui asendada apelsin mahlaga? Seda ei kasuta ju kõik kaalulanguse turundustehnika pool, vaid tervik või isegi mitu! Nii leiutati Ja tõi puuviljakaupmeestele miljardeid. Niisiis, Mikojaanile meeldis see väga. Probleem oli selles, et NSV Liidus apelsine ei kasvanud.
Ja Aafrika riigid polnud veel sotsialistliku arengu teed läinud. Ja nad ei proovinud isegi relvi ja traktoreid apelsine vahetada. Nõukogude juhtkond leidis kõhklemata asendaja - tomatimahla. Mida nad hakkasid tootma kuulsates kolmeliitristes purkides. Sellel valmistasid nad õuntest, pirnidest ja ploomidest häid mahlasid. Pakendiga oli ikka probleem. Ja mahl valati nendesse väga tohututesse purkidesse.
Hiljem toodeti vastavalt GOST järgmist tüüpi mahlad: kirss, viinamari, jõhvikas, õun, granaatõun, pirn, ploom ja kirss. Samal ajal lisati anumasse 0,7-liitrised klaaspudelid. Aga kui soovite, et teil oleks vaid üks klaas, minge Juices-Waters paviljoni või toidupoe spetsiaalsesse sektsiooni.
Meie kodanikud said teada, et mahlasid saab mugavalt pakkida alles Sel ajal osteti tohutul hulgal apelsinimahla, mis oli kaalulanguse turundustehnika Soomes väikestesse grammistesse tetrapaki kottidesse. Need pappnõud olid varustatud plasttoruga. Üldiselt on kõik nii nagu praegu. Ehkki mahlade mahuti mahuti oli kole ja ebamugav, olid mahlad ise mõnikord üsna head.
Vähemalt tänapäevastega võrreldes puudusid neis kemikaalid ja lisandid. Välja arvatud juhul, kui õunamahlas oli vähe suhkrut. Ja see tähendab, et meie õunad ei erinenud loodusliku magususe poolest. Eksperdid ütlevad ka, et siis pressiti mahlu ainult otse. Lahust pulbrist või kontsentraadist ei valmistata.
Üldised soovitused
Mahlade ajaloo vikipeedia On asju, mis on alati olemas olnud. Keegi mõtles välja lusika, klaasi, taldriku, keegi arvas esimesena soolasuppi ja putru keetvat.
Kes leiutas mahla? Kes mõtles kõigepealt mahla pressida? Pöördusin Interneti-allikate poole. Siit sain teada. Õuntest mahla pressimine algas sajandeid enne tänast. Kes selle välja mõtles, pole teada. Kuid apelsinimahla leiutas Don Francisco Ta märkas, et Ameerika peres lõigati vili pooleks ja kõik sõid lusikaga pool apelsini.
See andis talle idee, et kui mahla pigistada, siis söövad kõik terve apelsini. Jäi vaid välja mõelda, kuidas mahla pressida. Ta leiutas mahlapressimiseks tööstusliku elektrimahlapressi ja kodu jaoks klaasist mahlapressi. Ma arvan, et see on väga kasulik leiutis. Kaasaegses maailmas on igas kodus mahlapress. Mis mahlad seal on Mõelgem, mis on mahlad.
Elust tean, et mahlad on puuviljad, marjad ja köögiviljad. Samuti võite taimede lehtedest ja vartest pigistada mahlasid. Uurimismaterjalide põhjal sain teada, et puuviljade ja marjade arvu sisalduse järgi võib mahlad jagada looduslikeks, kontsentreeritud, lisanditega mahladeks, nektariteks. Looduslikud mahlad on mahlad, mis on valmistatud ühest või mitmest küpsetest tervislikest puuviljadest ja köögiviljadest ilma suhkru või muude koostisosade lisamiseta.
Kontsentreeritud mahlad on küpsetest tervislikest puuviljadest ja köögiviljadest saadud mahlad, millest niiskus eemaldatakse osaliselt peamiselt aurustades, samuti külmutades. Neid võib lisada: sidrunhape, suhkur ja askorbiinhape. Nektarid saadakse mahla ja puuviljapüree puuviljapüree segamisel erineva koguse mee või suhkrusiirupiga.
Järgmises osas räägin mahlade koostisest. Mahlade ajaloo vikipeedia See on toitev ja rikastatud vedelik, mis saadakse puuviljade, marjade ja köögiviljade pressimisel. Kvaliteetse mahla saamiseks peaksite kasutama ainult värskeid ja küpseid puuvilju. Õun, kirss, maasikas, maasikas, vaarikas, ploom, kaalulanguse turundustehnika, küdoonia, virsik, aprikoos, viinamari, greip, apelsin, sidrun, laim, mandariin, kannatuspuu, papaia, mango, kiivi, pomelo, murakas, jõhvikas, granaatõun, sõstrad, karusmarjad, tomatid, seller, petersell, porgand, peet, redis, kapsas, suvikõrvits, kurk, paprika jt.
Mahlatüüpide jaoks on olemas põhiline klassifitseerimissüsteem: 1 värskelt pressitud mahl, mis on toodetud vahetult enne tarbimist värsketest toodetest; 2 otse pressitud mahl on tootmiskeskkonnas toodetud jook, temperatuuril töödeldud ja suletud kottidesse valatud; 3 valmismahl - jook, mis on valmistatud mahlakontsentraadi veega lahjendamise teel ja lisaks vitamiinidega rikastatud; 4 kontsentreeritud mahl - jook, millest suurem osa veest on sunniviisiliselt ekstraheeritud kuivainesisalduse kahekordistamiseks; Lisaks klassikalistele mahladele toodavad tootjad mahlatooted, mis hõlmavad järgmist: Nektar - seda kaalulanguse turundustehnika mahla toodetakse peamiselt nendest puuviljadest ja marjadest, mille jaoks otsese ekstraheerimise tehnoloogia kasutamine pole puuvilja liiga suure magususe, happesuse või viskoossuse tõttu võimalik.
Nende hulka kuuluvad kirss, banaan, granaatõun, sõstar, virsik ja teised. Nektarite tootmisel võib maitse, värvi ja aroomi stabiliseerimiseks lisada looduslikke hapetajaid, magusaineid, lõhna- ja maitseaineid ning säilitusaineid.
Mahlajook on jook, mis on valmistatud puuviljapüree märkimisväärsel lahjendamisel veega. Tavaliselt esindavad selliseid jooke üsna eksootilised puuviljad ja marjad: murakad, mango, kaktus, kannatusvili, laim ja muud.
Puuviljajook on jook, mis on valmistatud kaalulanguse turundustehnika lahjendamise teel suhkrulisandiga veega. Kodus saab mahlu manuaalse või elektrilise mahlapressi abil või mahlapressi abil. Tuleb meeles pidada, et kondistest marjadest vaarikad, sõstrad, murakad mahlade valmistamisel on parem kasutada käsitsi mahlapressi, sest elektriline sõel on kiiresti koogiga ummistunud ja nõuab tiheda puhastamist jämeda harjaga.
Mahlu kasutatakse puuviljajookide, vahude, marmelaadi, želeede ja želee valmistamiseks. Neid saab ka konserveerida. Kuid samal ajal tuleb neid kääritamise ja hapendamise peatamiseks tingimata keeta mitte rohkem kui üks minut. On hädavajalik, et pärast mahlade purkidesse keeramist tuleb neid 2 nädalat toatemperatuuril hoida.
Milliseid puuvilju saab kasutada koletsüstiidi ja sapikivide korral?
Sel perioodil saate määrata need pangad, kus õhk lekib. Värskelt pressitud mahlu peetakse kõige kasulikumaks. Kuid neid tuleks tarbida kohe pärast valmistamist. Kui neid hoitakse külmkapis, toimub oksüdatsiooniprotsess ja rohkem vitamiine kaob.
Avatud konserveeritud mahlu võib suletud anumas hoida külmkapis kuni kaks päeva. Kui pakend on kitsas, võivad pakendatud tehasemahlad säilitada oma omadused 6—12 kuud, kuid pärast nende avamist soovitavad tootjad hoida külmkapis kuni 1—2 päeva. Mahla eelised Mahlad on vitamiinide ja mineraalide varakamber.