Kas lubate kasutajatel ise aru anda? Jälgige oma kalorite tarbimist mitu päeva või kasutage veebihoolduskalkulaatorit. Veebisait Real Women's Fitness soovitab kõigepealt palgata treener, et õppida, kuidas käsi korralikult rusikaga kokku panna ja mähkida, et treenimisel vigastusi ei tekiks. Vaatamata sellele, et oleme haritumad kui kunagi varem olnud, võtame siiski meie ühiskond omaks selle, millest teame, et see ei toimi; arbuus ja õhudieet.

  1. Köögiviljad Kaalulangus - 6-pack Abs Muutmine 8. Päev
  2. Slimming sukad review
  3. Köögiviljad kaalulangus - 6-pack abs muutmine 8.

Regulaarne südametegevus on hea tervise jaoks hädavajalik; tegelikult peaks igaüks võtma eesmärgiks saada minutit mõõduka intensiivsusega kardiot nädalas, teatab American Heart Association. Kuid kardiotreening, nagu näiteks elliptiline hüppamine, võib aidata ka kaalulangust.

kaalulanguse valjakutse loomine

Kui soovite kaotada 20 kilo, teate juba, et regulaarsed higistamisseansid on teie eesmärgi saavutamisel üliolulised. Mõningate lemmik-elliptiliste treeningute kohandamise abil saate hõlpsalt välja töötada kõrge intensiivsusega rutiini, et suurendada oma kalorite kulutamist ja aidata teil jõuda sinna, kuhu soovite. Elliptilise treeningu loomine kaalulanguse jaoks Kui teie eesmärk on kaalulangus, peate nii dieedi kui ka füüsilise koormuse abil looma säästva kalorite puudujäägi.

kaalulanguse valjakutse loomine

Kehale parima kalorite puudujäägi leidmiseks on vaja väikest katsetamist ja eksitust, kuid võite alustada oma hoolduskalorite taseme leidmisega. Jälgige oma kalorite tarbimist mitu päeva või kasutage veebihoolduskalkulaatorit.

1. Ühilda vahepala ühe toidukorraga

Sealt saate luua ohutu kalorite puudujäägi vahemikus kuni kalorit päevas, soovitab Mayo kliinik. Puudujääk tekib siis, kui kulutate rohkem kaloreid kui tarbite.

kaalulanguse valjakutse loomine

Pidage meeles, et eesmärk on luua jätkusuutlik kava, nii et kui kalori vähendamine tekitab näljatunnet, vähendage ainult Oluline on kaaluda, mis on parim sinu keha. Kaalu langetamisele aitavad kaasa ka treeningu ajal põletatud kalorid.

Näpunäide, elliptiline: Harvardi tervishoiukirjastuse kaalulanguse valjakutse loomine kulutab 30 minutit veetmine elliptilisel masinal umbes kalorit. Kaalulangus ei ole üleöö toimuv protsess, eriti kui soovite kaalust pikemas perspektiivis eemale hoida.

Viis peamist põhjust, miks kaalulangus on ajutine Elu Elu Me kõik teame, et valdav oa kaalut alla võtvatet inimetet taatab elle. Ja kuigi me teame, et keegi, ke elle kaalu kaotab, ei taha eda tegelikult uueti elga panna, oleme millegipärat ell Sisu: Me kõik teame, et valdav osa kaalust alla võtvatest inimestest taastab selle. Ja kuigi me teame, et keegi, kes selle kaalu kaotab, ei taha seda tegelikult uuesti selga panna, oleme millegipärast selles tõeliselt osavaks saanud! Mõned meist on terve elu veetnud jalgrattaga oma vormi- ja rasvaversiooni vahel. Meie garderoobis on isegi väikesed, keskmised, suured ja tööstuslikud sektsioonid.

Kui säilitate jätkusuutliku — kalorite puudujäägi, võite oodata 1—2 naela langemist nädalas. Kuigi teie ellipsikujuline treening aitab teil kindlasti oma eesmärki saavutada, on see palju raskem, säilitamata ka tervislikku toitumist.

kaalulanguse valjakutse loomine

Elliptiliste eeliste maksimeerimine HIIT-iga Kuigi elliptiline treener võib olla suurepärane kaalulangetamise tööriist, võib see aja jooksul muutuda ka veidi üksluiseks. Õnneks saate treeningusse lisada intervallid, mis mitte ainult ei suurenda kalorite põletamist ja kiirendavad kehakaalu langetamist, vaid vähendavad ka kogu masinas veedetud aega.

Mayo kliiniku andmetel hõlmavad kõrge intensiivsusega intervalltreeningud või HIIT-treeningud vaheldumisi määratud intensiivse töö intervallide vahel, millele järgneb madala intensiivsusega taastumine.

Kontori kaalukaotuse väljakutse tegemine juhtub

Proovige muuta ellipsikujunduse tempo või vastupidavus raskesti hooldatavale tasemele, sõltuvalt teie praegusest vormisolekust. Harvardi tervishoiukirjastuse andmetel peaksite tundma end liiga hingetuna, et oma kõrge intensiivsusega intervalli ajal täislausetes rääkida.

Ideaalsed kaalud sõltuvad paljudest keerukatest individuaalsetest teguritest - sealhulgas geneetikast, elustiilist ja keha koostisest. Lisaks annab kaal ühe võimalik inimese üldise tervise näitaja. See on juhtumisi hõlpsasti kasutatav näitaja, kuna enamikul inimestel on võimalus oma kehakaalu kõikumisi päevast päeva jälgida; sellised tegurid nagu vererõhk või kehamassiindeks nõuavad siiski intensiivsemaid tööriistu. Kontori kaalulangetamise väljakutsest suhtlemisel ärge unustage kasutada tundlikkust ja diskreetsust.

Teie taastumisperioodid peaksid tundma end mugavalt ja vestlevalt. Kui olete oma kõrge ja madala intensiivsusega perioodide jaoks vajaliku tempo ja vastupanu saavutanud, hakake kaalulanguse valjakutse loomine kahte vahelduma. Näiteks võite oma intensiivse intervalli ajastada ühe minuti ja puhata loplik voti rasva kaotuse. Või kui olete treeningu jaoks uus, võib taastumisintervall olla kolm minutit.

Elliptilise kaalukaotuse võti on enda väljakutse, hoides samas intervallide järjepidevust.

Regulaarne südametegevus on hea tervise jaoks hädavajalik; tegelikult peaks igaüks võtma eesmärgiks saada minutit mõõduka intensiivsusega kardiot nädalas, teatab American Heart Association. Kuid kardiotreening, nagu näiteks elliptiline hüppamine, võib aidata ka kaalulangust. Kui soovite kaotada 20 kilo, teate juba, et regulaarsed higistamisseansid on teie eesmärgi saavutamisel üliolulised. Mõningate lemmik-elliptiliste treeningute kohandamise abil saate hõlpsalt välja töötada kõrge intensiivsusega rutiini, et suurendada oma kalorite kulutamist ja aidata teil jõuda sinna, kuhu soovite. Elliptilise treeningu loomine kaalulanguse jaoks Kui teie eesmärk on kaalulangus, peate nii dieedi kui ka füüsilise koormuse abil looma säästva kalorite puudujäägi.