Võimalusi on tegelikult mitmeid. Normaalses kehakaalus püsimine võib osutuda kaitseks diabeedi ja südamehaiguste vastu.

14 asja, millest kehakaalu langetades ei räägita (aga mida siiski teada võiksid)

Keha tajub kaalu langust isuhormooni leptiini taseme alanemisena ning hakkab kaalulanguse vastu sõna otseses mõttes võitlema, et endist kehakaalu taastada.

Columbia ülikoolis tehtud uuringutesse Michael Rosenbaumi juhtimisel kaasati nii õige kõhnu kui tugevalt ülekaalulisi vabatahtlikke, kellele manustati suu kaudu leptiini.

keha voitleb kaalulanguse

Tulemused näitasid, et enamik metaboolseid ja hormonaalseid muutusi, mis püsivat kaalulangust takistasid, oli seotud organismile harjumuspärase leptiinitaseme taassaavutamisega kehas.

Tohutu energialaeng on üks esimesi asju, mida inimesed täheldavad, kui kaal langema hakkab.

Kui kannad endaga kaasas vähem kilosid, kulub sul selleks päeva vältel varasemast vähem energiat. Kaalulangus muudab hapniku kasutamise organismis efektiivsemaks ja sa ei hakka nii kergesti hingeldama kui treppidest üles ronid või bussile järele jooksed.

Mälu võib paraneda.

keha voitleb kaalulanguse

Nende aju skanneeringud näitasid ajal, mil mälestused formuleerusid, suuremat aktiivsust, ja ajal, mil mälust midagi otsiti, väiksemat aktiivsust. Seega oli nende mälu kasutamise protsess efektiivsem.

keha voitleb kaalulanguse

Arvatakse, et aju aktiivsus suureneb pärast kaalulangust just seetõttu, suudetakse talletada rohkem infot ja juba salvestatud info läbiuurimiseks kulutatakse vähem energiat. Varasemalt on kindlaks tehtud, et rasvumine on seotud halvenenud mäluga, eriti naistel, kes pirnikujulise kehakuju tõttu kannavad lisakilosid puusadel.

keha voitleb kaalulanguse

Suhe kallimaga pannakse proovile. Kehakaalu kaotamine paneb sind end seksikamana tundma, kuid saledam keha ja sellega koos taasleitud enesekindlus ei mõju suhtele abikaasa või elukaaslasega alati just tugevdavalt.

Juba pelgalt viie- kuni kümneprotsendiline kaalukaotus parandab märgatavalt tervist ja vähendab selliste krooniliste tervisehädadesse nagu südamehaigustesse ja diabeeti haigestumise riski.

Põhja-Carolina ülikooli teadlased tuvastasid Sinu keha muutumine paneb ka su kaaslase oma kehakaalu ja valikute — mis on tervislik ja mis mitte — peale mõtlema. Lisaks võib partner muretsema hakata, et kaalulangus muudab ka sinu iseloomu.

Mida teha, kui kaal ei lange?

See, et sina end hästi, seksika ja enesekindlana tunned, võib suhte tasakaalust välja viia. Su kaasa hakkab kartma, et ei suuda olla nii enesekindel kui sina ja sedagi, et võib su kellelegi teisele kaotada.

Samadel põhjustel võivad saada mõjutatud ka suhted sõpradega. Risk vähki haigestuda väheneb.

Kuidas rikutud ainevahetus taas korda saada?

Kindlasti sa tead, et suitsetamine, mõõdutundetu päevitamine ja UV-kiirgus põhjustavad vähki. Nende ainevahetus on aeglustunud, et see vastaks nende uuele vormile; kütuseks on vähem kehamassi, nii et ainevahetus ei pea nii pingutama.

  • Press Kaalulanguse erinevad etapid 4 30 Jun Kui inimesed proovivad kaalus alla võtta, käib kaalu alanemine erinevate etappidena.
  • René Laane tiimi liige
  • Isuhormoon ei pea kaalulangetajast lugu - Eesti Ekspress
  • Kaalulangus ja astma juhtimine
  • Kuidas rikutud ainevahetus taas korda saada?
  • Tund paevas kaalulangus
  • Isuhormoon ei pea kaalulangetajast lugu Kuula artiklit Kehal on kombeks püüda tagasi võita iga kaotatud rasvagramm, mis teebki kaalu langetamise väga raskeks.
  • Slimming soob magusa kartuli friikartuleid

Pidage ka meeles, et inimene, kes on pidanud kaalu langetamiseks oma ainevahetust kiirendama, peab kaalu hoidmiseks alati rohkem vaeva nägema kui loomulikult kõhn inimene. Ainevahetuskindluse ületamine kaalulanguse säilitamiseks Kaalukaotuse kasulikkus tervisele on vaieldamatu. Kaalu langetamiseks ja selle hoidmiseks saate ainevahetusest jagu: Hinnake uuesti oma energiabilanss.

Isuhormoon ei pea kaalulangetajast lugu

Kaalust alla võttes peate võib-olla sööma veelgi vähem, sest keha vajab enda ülalpidamiseks vähem kaloreid. Teiselt poolt saate suurendada treeningute intensiivsust ja kestust. Keha vajab iga kilo kohta ca 1 grammi valku päevas.

keha voitleb kaalulanguse

Kas sööd piisavalt sagedasti? Söö pigem sagedamini kui harvem.

keha voitleb kaalulanguse

Kas sa tarbid liiga palju juustu või teisi piimatooteid? Tarbid liiga palju pähkleid? Liiga palju või liiga vähe süsvesikuid?

Ainevahetus ja kehakaalu reguleerimine

Kui sul on võimalik oma füüsilist koormust suurendada, tasuks see proovimist. Kas sa jood või sööd toite, mis sisaldavad tehislikke magusaineid?

Kas sööd liiga palju või liiga vähe kaloreid?