Kuhu saavad inimesed teie töö kohta rohkem teada saada? Kui nad seda ei tee, siis nad lihtsalt "lagunevad" ja ei suuda pikka aega dieeti pidada. Ainus piirang on hoida oma kaloreid — päevas päevas kahe paastupäeva jooksul nädalas.

5: 2 paastu dieedi algaja juhend kaalulanguse jaoks

Kuidas alustada kiirusega 5: 2 Mis puutub katkendlikku paastumisstrateegiatesse, siis 5: 2 meetod on ülipopulaarne. Dieet võimaldab regulaarselt süüa viis päeva ja kaks päeva paastu. Paastumispäevad piiravad naistel kuni ja meestel kalorit. Erinevalt teistest dieetidest ei keela meetod 5: 2 ühtegi toitu ega toidugruppi.

Ainus piirang on hoida oma kaloreid — päevas päevas kahe paastupäeva jooksul nädalas. Kas teadsite, et toidupäeviku pidamine on üks tõhusamaid viise oma kehakaalu juhtimiseks? Laadige alla rakendus MyPlate, et hõlpsasti jälgida kaloreid, püsida keskendunud ja saavutada oma eesmärke! Kaalulangus Vahelduv paast vähendab kogu päeva kalorite tarbimist, piirates iga päev lubatud toitu.

Mis on vahelduv paastumine?

See ajakava võib olla sama tõhus kui kehakaalu langetamiseks mõeldud kalorite piiramine, vastavalt Uuringus hinnati katkendlikku paastumist üks kuni kolm päeva nädalas, mis modelleerib 5: 2 paastumise dieediplaani. Muud uuringud, avaldatud detsembris aastal American Journal of Clinical Ruck maris kaalulangus, leidis, et paast 5: 2 on kaalulangetamiseks efektiivsem kui Vahemere või paleo dieedid.

Uuring võimaldas inimesel valida, millist kolmest dieedist nad soovivad järgida, ja jälgis aasta pärast nende edenemist.

Ehkki 5: 2 paastugrupp kaotas veidi rohkem kaalu, oli keskmine kaalulangus 12 kuuga vaid umbes 9 naela. Kiire 5: 2 võib aidata teil ka kaalulangetamise platoost läbi murda, mis on paljude dieedipidajate ühine mure. Kehas on paigas metaboolsed protsessid, mis aeglustavad teie kehakaalu langust või peatavad selle pärast esimest langust. Kuid üleminek energiabilansi perioodidelt energia kalorite piiramisele - mille paastumine saavutab - võimaldas uurimuses avaldatud Rahvusvaheline ülekaalulisuse ajakiri.

  • Mida Teie Kehakaalu Kaotamine 5% Teeb Teie Tervisele
  • Alustuseks ütlen, et minu lemmik söögikord päevas on hommikusöök.
  • Telli podcast oma valitud meediumipleieris.
  • Arvatakse, et peaaegu pooled Ameerika täiskasvanutest üritavad igal aastal kaalust alla võtta 1.
  • VAHELDUV PAAST: TäIELIK JUHEND - RETSEPTID -
  • Kaalulangus umber perioodil

Kui olete oma praeguse kaalulangetamiskatse sooritanud, võib IF aidata teil platoo lüüa. Parem veresuhkru kontroll Haiguste tõrje ja ennetamise keskuste andmetel elab praegu hinnanguliselt miljonit USA täiskasvanut prediabeeti või diabeediga.

Kuigi diabeet on tõsine haigus, saab seda sageli ravida dieedi ja füüsilise koormuse abil koos veresuhkru taseme kontrollimiseks kasutatavate ravimitega. Päevas söömise tundide arvu piiramine mõjutab otseselt teie veresuhkru ja insuliini taset.

8 parimat dieediplaani - jätkusuutlikkus, kaalulangus ja palju muud

Iga kord, kui sööte süsivesikuid, vabastab teie keha insuliini, mis võimaldab seda rakku energiaks kasutada. Kui vähendate 5: 2 paastudieedil kaks päeva nädalas, toodab teie keha vähem insuliini. The Translatsiooniuuringud Ülevaates leiti, et osalejad, kes kasutasid vahelduvat paastu, olid vähendanud veresuhkru ja insuliini taset, mis võib vähendada prediabeeti või diabeedi tekkimise riski.

Vananemisvastane toime Üks uuematest uurimisvaldkondadest, mis vaatavad vahelduvat paastu, näitab, et see võib vähemalt väikeste loomkatsete abil aidata vähendada vananemise mõjusid kehas.

Mida teie kehakaalu kaotamine 5% teeb teie tervisele

Täpsemalt uuring, mis avaldati Teadlased mõõtsid rottide vanusega seotud südamepuudulikkusega seotud molekule ja jõudsid järeldusele, et asenduspäevane paastumine võib anda südame-kaitsva efekti.

Väärib märkimist: selle valdkonna uuringud on väga uued ja neid tehakse loomadel ainult sel hetkel. Paljutõotavad tulemused võivad aidata paremini mõista, kuidas inimestel vananemist vähendada. Kes ei peaks tegema 5: 2 Kui paastul 5: 2 on kaalulangetamisel ja veresuhkru kontrollimisel selgeid potentsiaalseid eeliseid, on sellel ka mõningaid varjukülgi.

Mis on mõõdukas kaalulangus?

Piirata oma tarbimist — kalorini kahel päeval nädalas ei sobi kõigile. Kui teil on varem olnud söömishäire, te võtate ravimeid või teil on selline haigus nagu diabeet, südame- või neeruhaigus, võitlete hüpoglükeemiaga või olete rase või imetate, ei pruugi 5: 2 dieet olla sobiv. Alati on oluline enne 5: 2 paastu või mis tahes tüüpi dieedi alustamist oma arstiga nõu pidada.

keskmine kaalulangus katkendlik paastumine slimming seelikud

Sõltuvalt teie töögraafikust või isiklikest kohustustest võib toidukoguse piiramine olla keeruline. Planeerige ette päevad, kus keskmine kaalulangus katkendlik paastumine on suuri üritusi, näiteks pulmad, kus osaleda, või mõni oluline ettekanne tööl.

keskmine kaalulangus katkendlik paastumine koige ohutum kaalulangus retsept

Eesmärk on paastuda päevadel, kus kulgeb vähem. Vahelduva tühja kõhuga levinud ebasoodsate sümptomite hulka kuuluvad pearinglus, peavalu, nälg, väsimus ja nõrkus.

Kuidas mõjutab rasvumine ainevahetust?

Need sümptomid esinevad tavaliselt alles algavatel ja keskmine kaalulangus katkendlik paastumine aja jooksul taanduda. Kui märkate jätkuvaid sümptomeid, on oluline lõpetada paastumine ja pöörduda meditsiinitöötaja poole, veendumaks, et see on teie jaoks õige lähenemine.

  • Kas paastumine on teie jaoks hea? | Keskkond | May
  • Kas ma peaksin seda proovima?
  • Mida see keskmise inimese jaoks tähendab?
  • Kõik, mida pead paastumisest teadma Photo by bruce mars from Pexels Kui veel mõnda aega tagasi oli paastumine pigem kitsale ringkonnale tuttav protseduur, siis tänaseks on see saanud paljudele inimestele lausa elustiiliks.
  • 5: 2 TüHJA KõHUGA DIEET KAALULANGUSE JAOKS: MIDA PEAKS TEADMA ENNE PROOVIMIST - TERVIS -
  • Kaalulangus pekin il

Samuti pidage meeles, et te ei tohiks 5: 2 paastu võtta üle kolme kuu. Kuidas alustada kiirusega 5: 2 1.

keskmine kaalulangus katkendlik paastumine 30 paeva kaalulanguse susteem isagenix

Valige oma paastupäevad Kõigepealt tuleb kindlaks teha, millised päevad on tavalised söömispäevad ja millised paastupäevad. Sa tahad olla kindel, et väldid kahe paastupäeva tagurpidi tegemist. Kinnituse kaalulangus esimest nädalat katsetage erinevaid nädalapäevi, et näha, mis sobib teie ajakavaga kõige paremini ja mis häirib teie energiavajadust kogu nädala jooksul.

Kui olete aktiivne ja treenite regulaarselt, on mõistlik planeerida treenimist tavalistel söömispäevadel, et olla kindel, et saate treeninguid ikkagi purustada.

1. Vahelduv paastumine

Lihtsus sellesse Kui te pole kunagi varem paastunud, alustage väikesest: alustage ühe paastupäeva või ühe vähendatud kalorsusega päevaga nädalas. Kui leiate, et kalorine piirang põhjustab kõrvaltoimeid, nagu madal veresuhkur, väsimus ja peavalud, suurendage kalorite arvu ni ja vaadake, kuidas te ennast tunnete. Kohe nahkhiirelt pole vaja kiirustada kalorise päeva piirini.

keskmine kaalulangus katkendlik paastumine kaalulangus ja hbp

Pange oma madala kalorsusega toidud ka paastumispäevade jooksul. Kui saate ainult naistele ja meestele kalorit, ei tohiks seda energiat korraga süüa. Nende söögikordade kogu päeva jooksul levitamine vähendab pearingluse, peavalu ja väsimuse ohtu.

Nautige toitaineterikast keskmine kaalulangus katkendlik paastumine 5: 2 dieedist maksimumi saamiseks on toitaineterikka toidu söömine kohustuslik.

keskmine kaalulangus katkendlik paastumine 8 rasvapoleti

Täisteratooted, puuviljad, köögiviljad, lahjad valgud ja tervislikud rasvad toovad rohkesti vitamiine ja mineraale ka piiratud kalorite korral. Lisaks aitavad need kõik kauem täiskõhutunnet hoida - eriti lahjad valgud.

keskmine kaalulangus katkendlik paastumine kaalulangus km kaugusel

Paarige seda suure kiudainesisaldusega ja nälga on palju lihtsam hallata," ütleb Santana. Viimased Artiklid.