Teadlased leidsid, et kõrge intensiivsusega rühmas oli keharasva protsentuaalselt ja kõhuõõnes rasvade vähenemine võrreldes teise rühmaga oluliselt suurem.. Näiteks, kui olete 30 aastat vana, siis MCH on Rasvapõletustsooni leidmiseks peate kõigepealt arvutama maksimaalse pulsi. Anaeroobse läve tsoonis treenimine sobib hästi treenitud inimestele.

Jooksuraja kaalulangetamise kava alustamisel on oluline teada oma südame löögisagedust, et saavutada oma südame- ja rasva kaotamise eesmärgid.

Jooksuraja kaalulangetamise kava alustamisel on oluline teada oma südame löögisagedust, et saavutada oma südame- ja rasva kaotamise eesmärgid. Jooksuraja rasvapõletustreening hoiab teie südame löögisagedust madalamates vahemikes ja hõlmab madala intensiivsusega püsiseisundiga treeningut, samal ajal kui kardiotsoon on suurema intensiivsusega treening.

Jooksuraja rasvapõletustreening hoiab teie südame löögisagedust madalamates vahemikes ja hõlmab madala intensiivsusega püsiseisundiga treeningut, samal ajal kui kardiotsoon on suurema intensiivsusega treening. Näpunäide Kardiotreening jooksulindil on suurema intensiivsusega ja aitab saavutada metaboolset konditsioneerimist.

laane mass rasva kadu

Rasvapõletus on madalama intensiivsusega treening, mis põletab peamiselt rasva. Kuid see ei pruugi tingimata teha rasvade kaotamiseks paremat võimalust. Fat Burn Vs. Kardio Paljudel jooksulintidel on eelnevalt programmeeritud rasvapõletuse ja südame treeningud ning pulsikellad, mis aitavad teil saavutada soovitud treeningu intensiivsust.

Südame intervallikoolitus jooksulint

Rasvapõletustsoonis treenides jooksulindil madala intensiivsusega, püsiseisundiga treeninguid, on umbes 70—80 protsenti teie põletatud kaloritest rasvast, soovitab Riiklik Spordimeditsiini Akadeemia.

Loe rohkem: Kui kiiresti näen jooksulindi kasutamise tulemusi?

  • Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Näpunäiteid oma treeningu saldo saamiseks on õiged Rasva põletamine on võti kaalulangusesse, keha kujundamisse ja paranenud tervise või sportlikust toimest.
  • Parim talje salendav aluspesu
  • JOOKSURAJA KAALULANGUS: 4 RASVA PõLETAMISE STRATEEGIAT KEHAKAALU LANGETAMISEKS - TERVIS -
  • Mis pulss põletab rasva - Veenid
  • Südame intervallikoolitus jooksulint - Teostada
  • Kuidas põletada rasva kiiremini ja tõhusamalt harjutamisel

Oprah gold natural slimming või suurema intensiivsusega treeningutesse liikudes lülitub teie keha üle suurema protsendi süsivesikute kasutamisele kütusena. Kuid teie keha põletab endiselt rasva ja sellel treeningutasemel jätkab keha ka pärast treeningut rasvade kalorite põletamist, soovitab Ameerika treeningnõukogu.

Neid tsoone saab hinnata teie suhtarvu suhtes maksimaalne pulss, mille saate arvutada, lahutades vanuse st. Rasvapõletustsooni sisenete siis, kui teie pulss on 60—75 protsenti maksimaalsest pulsist, soovitab A Healthier Michigan.

Südame tsoon on 75—80 protsenti teie maksimaalsest pulsist. Ventilatsiooni läve arvutamine Rasvapõletuse ja kardiotsoonide määramise alternatiiviks maksimaalse pulsisageduse põhjal kaaluge selle kasutamist tajutav pingutus ja ventilatsioonilävi. See meetod võtab paremini arvesse teie sobivuse taset.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

Üks lihtne viis treeningu ajal oma ventilatsioonilävi määramiseks on kasutada jututesti. Rasvapõletustsooni sisenete siis, kui olete ventileerimiskünnise 1 või VT1 ja ventileerimiskünnise 2 või VT2 vahel.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud. Mõlemat kasutatakse adenosiinitrifosfaadi ATP moodustamiseks. ATP on peamine energeetiline aine. Adenosiintrifosfaadi tootmiseks lagundab meie keha ladustatud rasva rasvhapeteks või kasutab selleks glükogeenivarusid. Keha püüab säilitada kõige väärtuslikumat oma vaatenurgast energiaallikat, mis on hõlpsasti kättesaadav ja koheselt kasutamiseks valmis.

Jõuate VT1-ni, kui treeningu ajal rääkimine pole enam mugav. VT1 ja VT2 vahel muutub rääkimine keerulisemaks. Kui teie koormustase liigub VT2 kohal, olete südame- või ainevahetuse konditsioneerimistsoonis.

  • Jooksurada on ülipopulaarne aeroobne treeningmasin.
  • Burn fat tabata

Jututesti kasutades teate, et olete jõudnud VT2-ni, kui saate korraga rääkida ainult ühte või kahte sõna. See treeningutase pole mitte ainult füüsiliselt keeruline, vaid ka psühholoogiliselt keeruline jätkata treenimist, kui teil on nii hinge läinud. Kuigi saate kardiotreeninguid lühema aja vältel säilitada, on teile kasulik järelpõletus, kus keha põletab rasva ja ainevahetus on suurenenud ka pärast treeningu lõpetamist.

Loe rohkem: Kui kaua peaks keegi jooksurajal jooksma?

kaalulangus kildare

Hoiatus Suure intensiivsusega treenides on hingamine maksimaalne rasva poletamine jooksulint normaalne, kuid õhupuudus mitte. Kui teil tekib õhupuudus, valu rinnus, pearinglus või peapööritus, peatage jooksulint ja pidage nõu oma arstiga.

  1. Parandab kolesterooli vereprofiili.

Jooksurada Fat Burn Jooksuraja kaalulangetamise kava alustamisel alustage kindlasti aeglaselt ja suurendage aja jooksul intensiivsust. Ärge proovige hüpata otse intensiivse kardiotreeningu juurde ja pidage enne treeningprogrammi alustamist alati nõu oma arstiga.

kaalulangus kohe

Kaaluge eelprogrammeeritud treeningud alustamiseks jooksulindil. Jututesti abil saate reguleerida nii treeningu pikkust kui ka kiirust ja raskusi rasvapõletuse ja südame eesmärkide saavutamiseks.

Mis pulss põletab rasva

Kuigi kalorite ja rasvade põletamine on mis tahes kaalulangetamiskava oluline osa, sööge kaalulanguse säilitamiseks kindlasti tervislikult.

Kiirendage kehakaalu langetamist, vähendades lisaks jooksuraja treeningutele ka dieedist maksimaalne rasva poletamine jooksulint. Viimased Artiklid.

kaalulangus maitsvad muffinid