Mõnikord vajab aeroobne südameõpe erilisi oskusi, nagu näiteks aeroobika, tantsimine, uisutamine ja suusatamine. Ja veenduge, et pulss püsiks kogu selle aja rasvapõletustsoonis. Maksimaalne südame löögisagedus MCH Südame löögisageduse hindamiseks spordi ajal kasutage maksimaalse impulsi protsendimäära MCH , mis omakorda määratakse, lahutades teie vanuse aastatel

Optimaalne pulss rasvapõletuseks - kalkulaator Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Mõlemaid kasutatakse adenosiintrifosfaadi ATP moodustamiseks. ATP on peamine energiaaine.

Kestvussportlaste funktsionaalsete võimete hindamiseks kõige sobivam kriteerium on anaeroobne või laktaatne lävi. Anaeroobne lävi vastab maksimaalsele koormustasemele, mida sportlane suudab pikka aega säilitada ilma piimhappe kogunemiseta. Anaeroobset läve saab väljendada protsendina IPC-st või südame löögisageduse maksimumist. Joonis

Adenosiintrifosfaadi tootmiseks lagundab meie keha ladustatud rasva rasvhapeteks või kasutab selleks glükogeenivarusid. Keha püüab säilitada kõige väärtuslikumat oma vaatevinklist energiaallikat, mis on hõlpsasti juurdepääsetav ja kohe kasutamiseks valmis. Nagu te ise aru saate, räägime glükogeenist. Energiaallikate juurdepääsetavuse ja kasutusmugavuse osas on rasvavarud viimasel kohal ja glükogeen kõige kõrgemal. Keha hoiab glükogeenivarusid alati valmis, et neid õigel ajal kasutada.

  1. õhtune südame rasva põletamine koolitus
  2. Mis pulss põletab rasva, müüti ja tegelikkust - Veenid
  3. Fitnessmüüdid: kardio, pulss ja rasvakaotus - Leukeemia
  4. Slim fast kaalulangus 2 nadala jooksul
  5. Soo maapahklivoi kaalulangus
  6. Sellegipoolest ei vaja te põhilise pulsisageduse saavutamiseks tingimata midagi ulmelist.

Ja ei kuluta seda paremale ja vasakule, vaid säästab kuni sellise olukorrani, mil seda tõesti vaja on. Seetõttu, kui keha aktiivsus on väga madal, näiteks une ajal, kasutab keha ATP tootmiseks peamiselt rasvavarusid. Mitteintensiivse treeningu, näiteks kõndimise ajal peab keha kulutama küll glükogeeni, kuid suudab siiski rasva piisavalt kiiresti töödelda, et rahuldada ATP-d.

Kui burning fat crossfit muutuvad intensiivsemaks, näiteks: lati tõstmine või kiirendusega jooksmine sprinton keha sunnitud glükogeeni varudest sügavamale koguma veelgi sügavamale.

See tähendab, et koormuse intensiivsus määrab, millist energiaallikat kasutatakse. On olemas xfire kaalulangus populaarne mõiste nagu rasvapõletustsoon.

See on selline pulss, mille korral keha põletab võimalikult palju kaloreid, kuid sõltub energiaallikana suuresti rasvavarudest. Sellised asjad nagu sörkimine, jalgrattasõit, sõudmine, ujumine ja muud vastavad kõigile neile nõuetele. Nende abiga põletatakse märkimisväärne kogus kaloreid, kuid samal ajal on pulss endiselt üsna madal ja seetõttu tuleb suurem osa energiast rasvadest.

õhtune südame rasva põletamine koolitus

Teisisõnu, kehal õnnestub nende harjutuste lõpetamiseks toota rasvhapetest ATP. Rasvapõletusega pulsisageduse kalkulaator Asendage kalkulaatoris oma vanus ja parim rasva kadu sudame loogisagedus puhkeolekus. Milline peaks olema optimaalne pulss rasvapõletuseks, et treenimine annaks maksimaalse efekti? Südame löögisagedus mängib suurt rolli selles, kui palju kaloreid treeningu ajal põleb. Paljudele ekspertidele meeldib rääkida: mis on parem rasvapõletuseks, jõutreeninguks või kardioks.

Kuid tegelikult sõltub kõik pulsist.

parim rasva kadu sudame loogisagedus parim sudame loogisagedus rasva poletamiseks

Tavaliselt kiireneb südame löögisagedus kardiotreeningute ajal ja püsib pikka aega kõrge ning suurte raskustega jõu koormuste korral on pulsi kiirendus lühike. Levinud on arvamus, et peate hoidma pulssi niinimetatud rasvapõletustsoonis nii kaua kui võimalik, kuid mõned väidavad, et mida kõrgem on pulss, seda intensiivsem rasv põleb.

  • Optimaalne pulss rasvapõletuseks - kalkulaator Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Mõlemaid kasutatakse adenosiintrifosfaadi ATP moodustamiseks.
  • Mis pulss põletab rasva - Veenid
  • Vaba kaalulanguspaketid
  • Nuvo rasva kadude ulevaated
  • Rasva põletavad söögid tšilli kuumus paneb sind kergelt higistama ja südame kiiremini lööma, kiirendades seeläbi ainevahetust.
  • Parandab kolesterooli vereprofiili.
  • Laulu kaalulangus

Tegelikult on mõlemad variandid head. Kumb on siiski parem?

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

Mis on pulss? See küsimus võib tunduda naeruväärne ja liiga lihtne, kuna kõik teavad selle vastust. Pulss on kiirus, millega süda lööb. Tavaliselt mõõdetakse seda lööki minutis.

Mis pulss põletab rasva

Kuid lähemal vaatlusel ilmnevad mõned huvitavad üksikasjad. Südame põhifunktsioon on vere pumpamine kogu kehas. Veri kannab hapnikku kõigisse keha rakkudesse. See, kui kiiresti süda peksab, sõltub sellest, kui palju hapnikku keha rakud praegu vajavad. Kui keha vajab rohkem hapnikku, suunab meie aju käsu südamesse ja kopsudesse, et suurendada hingamissagedust ja pulssi.

parim rasva kadu sudame loogisagedus parim viis rasva poletamiseks jalgratta jalgsi

Tõde rasvapõletuspiirkonna kohta Nad vaidlevad kõige rohkem just tema üle. Et mõista, millisele pulsisagedusele peaksite tähelepanu pöörama, kui soovite põletada maksimaalset rasvahulka, on kasulik kõigepealt fatse kadu mesi seda mõistet: "rasvapõletustsoon".

Ja miks mitte järgida seda põhimõtet pimesi. Samuti on oluline teada saada, milline on liigne hapniku tarbimine pärast treeningut hapnikuvõlg. Seda iseloomustab ainevahetuse kiirenemine parim rasva kadu sudame loogisagedus kalorite pikaajaline põletamine pärast koormuse lõppu. Keha tarbib energiat 24 tundi ööpäevas.

parim rasva kadu sudame loogisagedus fatse kadu mesi

Näiteks une ajal põletab keha kaloreid, kuid mitte nii intensiivselt kui ärkveloleku ajal. Maksimaalne energiakulu toimub treeningu ajal. Inimesele, kes soovib kardiotreeningu abil kaalust alla võtta, on oluline järgmine küsimus: kuidas veenduda, et peamiselt põletatakse ainult rasva. Praegu meeldib paljudele rasvapõletustsooni toetajatele väita, et selles tsoonis pulsi hoidmine tähendab suurema rasvapõletuse kasutamist, kui pulss on sellest tsoonist kõrgemal või all.

Teisisõnu on nad veendunud, et kiire tempoga sörkjooks või kõndimine põletab rohkem puhast rasva kui kiirendusega sprint joostes. Kuna sprindi ajal tõuseb pulss rasvapõletustsoonist kõrgemale ja keha hakkab aktiivselt tarbima glükogeenivarusid.

See kõlab väga loogiliselt, kuid kahjuks on see viga. Oletame, et läksite 30 km pikkuseks 5 km jooksuks. Ja veenduge, et pulss püsiks kogu selle aja rasvapõletustsoonis. Selle tulemusel põletate umbes kalorit.

parim rasva kadu sudame loogisagedus yk salendav tugev

Kujutage nüüd ette, et sama 30 minutit teete suure intensiivsusega intervalltreeningut HIIT. Sel juhul on pulss stabiilselt üle löögi minutis ja hüpped üle löögi.

Sel juhul põletate umbes kalorit. See on tõsi: sörkjooksul on põletatud rasvade protsent suurem kõigist põletatud kaloritest, kuid HIIT lubab teil põletada 2 korda rohkem kaloreid. Ja kaalulangus vanderbilt põletatud rasvaprotsent on tegelikult väiksem, kuid selle üldkogus on suurem.

Lihtsamalt öeldes pole vahet, kui palju protsenti rasvavarudest ära põles, kuid oluline on nende kogus kaal grammides. Ja kõige peale saab kalorite põletamise efekt - see on ainevahetuse kiirenemine ja liigne hapniku tarbimine pärast treeningut hapnikuvõlg.

Siin pole midagi keerulist. Järelpõletuse tagajärjeks on täiendav energiakogus, mis põleb ära mitte koormuse ajal, vaid pärast seda.

Pärast treeningut taastumiseks tarbib keha aktiivselt suurenenud kogust hapnikku täiendab hapnikuvõlga. Lisaks tarbitakse palju toitaineid, mida tuleb õigesti täiendada. Südame löögisageduse normaliseerumiseks kulub natuke aega. Samal ajal jääb ainevahetuse kiirus kõrgeks ja keha põletab täiendava koguse kaloreid. Tegelikult võib enamus harjutuste tegemiseks kulutatud energiast pärast koormuse täitumist ära kuluda.

See mõju on nii ilmne, et mõne uuringu kohaselt kestab see mõnikord kuni päeva sõltuvalt harjutuste intensiivsusest. Ainevahetuse kiirendamine pärast treeningut "järelpõletuse" mõju sõltub treeningu intensiivsusest. Ja intensiivsust mõõdetakse pulsi järgi.

Teisisõnu: mida kõrgem on pulss, seda suurem on koormuse intensiivsus. Ja mida suurem on intensiivsus, seda suurem on järelpõletuse mõju. Seetõttu põletatakse kõrge pulsiga treeningu ajal ja mis kõige tähtsam - pärast treeningut puhata rohkem kaloreid. Milline peaks olema rasvapõletuse pulss Kõik uuringud taanduvad ühele peamisele väitele: mida kõrgem on pulss, seda rohkem rasvapõletust.

Igal juhul, kui treeningu kestus ja kõik muud tegurid parim rasva kadu sudame loogisagedus võrdsed. Ühes nädalases uuringus, mis avaldati ajakirjas International Journal of Obesity, jaotati 45 naist 3 rühma: Suure intensiivsusega intervalltreening.

Kontrollrühm ilma füüsilise koormuseta. Esimesed 2 rühma treenisid 3 korda nädalas. Teadlased leidsid, et kõrge intensiivsusega rühmas oli teise grupiga võrreldes oluliselt suurem rasvaprotsendi langus ja kõhu keharasva langus.

Liigse keharasva vastu võitlemiseks on HIIT märkimisväärselt parem kui ühtlases tempos toimuvatel kardiotreeningutel. Kõrgem pulss on palju efektiivsem.

Seetõttu on küsimus: kuidas määrata optimaalne pulss rasvapõletuseks? Parim vaade anaeroobse ja aeroobse treeninguga.

Mis on pulsi rasva põletamine Te olete oma pulsivööndite arvutamise teinud, arvutanud südame löögisageduse ja selle maksimaalse sageduse. On vaja valida optimaalne kehalise aktiivsuse tüüp ja mõista, millises pulsis põletatakse rasva.

Aeroobsed harjutused tehakse tavaliselt ühtlases tempos, mille jooksul keha on võimeline määramata ajaks väga pikka aega varustama lihaseid hapniku ja energiaga. Parim näide on sörkimine. Erinevalt neist ei saa anaeroobsed harjutused kaua kesta, sest keha ei suuda selle koormuse jaoks piisavalt hapnikku varustada.

Anaeroobsete harjutuste ajal kaob hingamine kiiresti ja inimene on sunnitud peatuma, samal ajal kui pulss on palju kõrgem.

Mis pulss põletab rasva, müüti ja tegelikkust

Kui suurendate treeningu intensiivsust järk-järgult, muutub see aeroobsest anaeroobseks. Seda üleminekupunkti nimetatakse anaeroobseks läveks. Erinevate inimeste puhul on pulss, millega see juhtub, erinev. Kõik sõltub kaalust, vanusest ja üldisest võimekusest. Tavaliselt on see umbes lööki minutis.

Keharava kaotamiel on terviele palju eelieid. Rava kaotamine aitab parandada või paremini kontrollida kroonilii haigui diabeet või kõrge vererõhk ning iegi vähendada pä Sisu Nõuanne Keharasva kaotamisel on tervisele palju eeliseid.

Millisele pulsisagedusele peate minema, sõltub sobivuse tasemest. HIIT-treeningu ajal tõuseb maksimaalne sagedus üle löögi.

Optimaalne pulss rasvapõletuseks - kalkulaator - Aneurüsm

HIIT koolitusnäide: Jooks kiirendusega sprindi 30 sekunditseejärel puhata 3 minutit. Seejärel sprintige uuesti 30 sekundiks, puhake ja nii edasi. Ainult intervalliga. Isegi puhkamise ajal on pulss üle löögi minutis. Seetõttu on kogu kõrge intensiivsusega kardiotreeningu vältel tavaliselt 20—30 minutit keskmine pulss kas väga lähedal või ületab anaeroobset läve.

Selle tagajärjel moodustub oluline hapnikuvõlg ja pärast koormuse täitmist kulutab keha normaalseks normaliseerumiseks ülemäärase hulga hapnikku. Samal ajal põletatakse pikka aega märkimisväärne kogus rasvavarusid - kiirendatud ainevahetuse tõttu kaloreid "põletavad".