Kui olete tervislik ja toitumine korras, jääb lihaskoe üsna stabiilseks. See on peamine treeningliik looduslikele sportlastele, kes soovivad lihasmassi ja jõudu suurendada.

Tervislikult sööma hakates väheneb toidus süsivesikute ja soola kogus ning tänu sellele hakkabki kaal langema. Kõigepealt kaovad kilod suuresti liigse vee arvelt.

Süües samal ajal vähem, kui suudad ära kulutada, tekib kehas kaloridefitsiit ja nii põletad ka veidi keharasva. Koos liigse veega kahanevad keha mõõdud. See on kaalulangetuse juures parim aeg, sest rõõm kilode kadumisest on suur ning motivatsioon pingutada laes. Paraku pean ma siinkohal kõiki kurvastama — see tempo ei jätku!

  • Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine - Maitsetaimed
  • Mida tuleb teha, et rasva põletada? - Tervis - sõvabakanal.ee

Kui kaalulangus pidurdub: söö vähem, liigu rohkem Kui liigne vesi on organismist välja läinud, siis enamasti kaalulangus pidurdub. Ilmselt olete kuulnud, et suuremaks saamiseks peate palju sööma ja selles on ka tõde. Peate tarbima piisavalt valke, mis loob aluse lihaste kasvuks, ja peate tarbima piisavalt kaloreid, et tagada kõige tõhusam valgusüntees. Enne kui räägime dieedist, vaatame aga keha ümberkomponeerimise teist külge, nimelt rasvapõletust.

Rasvapõletuse füsioloogia Kuidas panna keha rasva põletama? Rasva kaotamine on lihtsam kui arvasite. Ärge jääge dieedile rippuma.

poletage keharasva liigne liig kaalulanguse ajakiri hobi kasitoo

Te ei pea vältima süsivesikuid ja tegelikult muid toiduaineid. Te ei tohiks süüa rangelt kindlaksmääratud portsjonite arvu päevas vastavalt ajakavale.

Ärge proovige hormoonidega manipuleerida. Kaalukaotuse vigade vältimiseks peate mõistma selle protsessi mehaanikat - kuidas rasva õigesti põletada.

  • KUIDAS KIIRESTI KEHARASVA KAOTADA: 14 SAMMU - ENTSÜKLOPEEDIA -
  • Kaotada keharasva - Vihjeid -
  • Põletage kiiresti rasva - Vihjeid -

Esimene ja kõige olulisem mehhanism on energiabilanss. See tähendab suhet toidu kaudu kehale antava energia ja rakulises ning füüsilises tegevuses kulutatud energia suhet. Seda suhet mõõdetakse sageli kilokalorites.

Viimase aasta kaalulangetuskatsetes on tõde järgmine: peate kulutama rohkem energiat kui kulutate. Võib-olla olete seda kõike varem kuulnud ja kui olete pettunud, lubage mul selgitada, kuidas õigesti põletada rasva, mitte lihaseid. Toitu süües annate kehale lühikese aja jooksul suhteliselt palju energiat.

See põletab osa sellest energiast ja osaliselt salvestab selle rasvana edasiseks kasutamiseks. Teaduslikult nimetatakse seda toitainete imendumise protsessi "pärast sööki".

Paast tähendab pärast ja prandiaal toiduga seotud. Selles söögijärgses olekus rasvapõletust ei toimu, kuna keha on rasva säilitamise režiimis. Selle põhjus on lihtne: miks peaks keha energia tootmiseks rasva põletama, kui annate seda vajalikus koguses ja isegi rohkem?? Selle tulemusena lõpetab keha toidu seedimise ja imendumise, mis võtab mitu tundi, ja seejärel seisundisse, mida teadlased nimetavad "postabsorptsiooniks".

NOTHING is IMPOSSIBLE! - Mark Zuckerberg - Top 10 Rules

Toidust saadud energia on lõppenud, kuid keha toimimine peab jätkuma. Mida keha saab teha oma energiavajaduse rahuldamiseks? Täpselt nii - see võib rasva põletada. Keha peab nüüd järgmise toidukorra ootel töötamiseks minema "rasvapõletusrežiimi". Iga päev läheb teie keha söögijärgselt postabsorptsiooni seisundisse ja tagasi, ladustades ja põletades rasva.

Siin on lihtne graafik, mis seda näitab: Graafiku kerged osad näitavad, mis juhtub, kui sööte: insuliini tase tõuseb, et aidata toitaineid omastada, ja rasvade põletamine peatub. Tumedad alad näitavad, mis juhtub, kui toidust saadav energia otsa saab: insuliinitase langeb, mis annab kehale märku hakata rasva põletama.

Mis juhtub, kui need kaks graafiku osa on enam-vähem tasakaalus?

Alustage kaloraaži mõõdukat vähendamist, eelistatavalt vähendage kalorite tarbimist kcal võrra. Järgige oma joomise režiimi Vedelik võib vähendada nälga ja täita teie kõhtu, pikendades nii täiskõhutunnet.

Täpselt nii - rasva tase jääb samaks. Keha põleb umbes samas koguses rasva, kui see varub. Mis juhtub, kui heledad osad ületavad tumedaid? Siis ületavad rasvavarud selle põletamise mahtu ja keha rasv suureneb. Mis juhtub, kui tumedad osad ületavad ühiselt heledaid?

Kuidas kiiresti keharasva kaotada

Sa põletad rohkem rasva kui sa hoiad, mis tähendab kogu rasva massi vähenemist. Seetõttu võtab märkimisväärsete rasvavarude kaotamine rohkem energiat kui teil tekib. Pole tähtis, mitu "rüvedat" toitu ja millal sa sööd. Teie ainevahetus toimib vastavalt termodünaamika esimesele seadusele, mis tähendab, et rasvavarusid energiat ei saa suurendada ilma liigse energia andmiseta ja seda ei saa vähendada ilma selle tarbimist piiramata, tekitades seeläbi energiapuudujääki.

Seetõttu näitavad uuringud, et madala kalorsusega dieedid põhjustavad kliiniliselt olulist kehakaalu langust, olenemata sellest, millisel makrotoitainel need põhinevad. Seetõttu suutis professor Mark Haub kaalust alla võtta 12 kg, istudes valgu kokteilide, kookide, küpsiste, krõpsude ja küpsiste dieedil. Kui tegemist on lihtsalt nende lisakilode vabanemisega, jäävad kalorid kaloriteks. Keha kulutab teatud koguse energiat ja kui annate sellele vähem kui vaja, siis ei jää tal muud üle kui jätkata rasvade põletamist elutähtsate funktsioonide säilitamiseks.

Mis siis, kui teie eesmärk pole ainult kaalust alla võtta? Mis siis, kui soovite kaotada poletage keharasva liigne liig, kuid mitte lihasmassi? Sellisel juhul ei ole kalorid enam ainult kalorid. Teatud tüüpi kalorid muutuvad siin olulisemaks kui teised. Olen sellest juba oma raamatutes ja artiklites üksikasjalikult kirjutanud, nii et toon lühidalt sisuliselt. Kui vähendate kalorite hulka rasva kaotamiseks, veenduge, et saaksite piisavalt valku.

Uuringud näitavad, et kaloririkkad dieedid vähendavad küll kalorite vähendamist, kuid vähendavad keharasva tõhusamalt ning aitavad säilitada lihaseid ja suurendada küllastustunnet.

Kui palju peaksite valke sööma?? Spetsiaalsed valitsusasutused soovitavad 0,8 gr.

Mida pead tegema, et rasva põletada? 🔥🔥🔥🔥

Selle asemel eelistan järgida Oxfordi ülikooli teadlaste nõuandeid. Lihtsamalt öeldes soovitan tarbida ,4 grammi. Nii et nüüd teate, kuidas keha lihasmassi kasvatab ning rasva salvestab ja põletab. Vaatame, mis juhtub, kui need 2 protsessi korraga töötavad. Kuidas lihaseid kasvatada ja samal ajal rasva põletada Palju räägitakse lihaste kasvatamisest ja samal ajal rasvade põletamisest. Inimesed müüvad ülisalajastel tehnoloogiatel põhinevaid tablette, pulbreid ja programme.

Skeptikute sõnul pole see üldse võimalik. Tõde on aga kuskil vahepeal. Mõni võib saavutada komponeerimise, mõni mitte. Kuidas õigesti kaalust alla võtta, et rasv ja lihased ära ei läheks? Sportlase sobivus ja kogemused on peamised määravad tegurid. Siin on 2 üldpõhimõtet: Kui olete jõutreeningu jaoks uus või alustate pärast pausi uuesti, siis ei tohiks teil olla probleeme lihaste kasvatamise ja samal ajal rasvade põletamisega.

Kui treenite vähemalt 6—8 kuud ilma pikkade vaheaegadeta, ei saa te tõenäoliselt kompositsiooni saavutada. Erandiks punktist 2 on need, kes on treeninud teatud aja, kuid ei keskendunud põhilistele raskekaalu harjutustele. Tõenäoliselt arenevad nad nagu algajad alguses kiiresti, sealhulgas lihaste kasv kalorite puudujäägi korral.

Kuidas kaotada keharasva

Miks ei saa kellelgi õnnestuda keha ümberkomponeerimine olenemata asjaoludest?. Kuna füsioloogiliselt on rasva kadu ja lihaskasvu vahel lepitamatu lõhe. Nende vastastikune kokkusobimatus tuleneb nende suhetest keha energiabilansiga. Kui kehas on negatiivne energiabilanss kaloridefitsiitvähendab see rasvamassi, kuid sellel on ka soovimatu kõrvalmõju: keha võime valke sünteesida väheneb.

Rasvapõletusdieedil kaotate lihasmassi. Keha ei suuda sünteesida piisavalt valke, et tasakaalustada selle moodustumise ja lagunemise protsesse. Seega, kui teie eesmärk on lihaste kasvu maksimeerida, veenduge, et poletage keharasva liigne liig pole kalorite puudujääki. Ja kuna igapäevast energiakulu pole võimalik täpselt kindlaks määrata, hindavad lihasmassi kasvatada soovivad sportlased keha energiavajadust teadlikult üle, hoides nii väikest energiakulu.

See on teaduslik alus väitele, et suuremaks saamiseks peaksite sööma rohkem. Kuigi õigem oleks öelda, et suuremaks saamiseks peate kulutama natuke rohkem energiat kui kulutate. See loob aluse lihaste kasvuks. Sellepärast on nii raske rasva põletada ja samal ajal lihaseid kasvatada. Te piirate kaloreid ja kaotate rasva, kuid samal ajal piirate keha võimet ehitada ja parandada lihaskoe.

Nagu olete ilmselt aru saanud, nõuab kalorite puudujäägi korral lihaste ehitamine väga kõrget valgusünteesi või väga madalat valkude lagunemist või mõlemat. Lühidalt, kõik, mida saate teha, et suurendada keha võimet sünteesida valke ja vähendada valkude lagunemist, aitab teil tohutult ümber komponeerida.

poletage keharasva liigne liig rasva poletamine binaural

Seetõttu võivad algajad või treeningutele naasjad nii edukalt rasva kaotada ja lihaseid kasvatada. Nende keha on "ülitundlik" füüsilise koormuse suhtes ja see kaalub üles proteiinisünteesi piirangud, mille on kehtestanud kalorite defitsiit.

Aja jooksul muutuvad need algaja "privileegid" tühjaks, sünteesipiirangud muutuvad aga üha enam, kuni lõpuks muutuvad ületamatuteks. Süsivesikuid leidub erinevates toitudes, nagu teraviljad, puuviljad, piimatooted, köögiviljad ja mugulad. Kaalulangus parast hernia peamiselt teraviljast pärit süsivesikute tarbimist. Teraviljas leiduvaid toitaineid võib leida teistest toidugruppidest. Seega on võimalik jätkata vajalike toitainete saamist.

Võite ka vähendada suhkrurikaste mugulate ja puuviljade tarbimist. Isegi sellist toitu piirates võite ikkagi süüa iga päev rohkelt köögivilju ja piisavas koguses puuvilju. Söö vähem teravilja, kartuleid, maisi, herneid, porgandeid, ube, läätsesid, banaane, mango, ananassi ja viinamarju. Nendes toitudes on teistega võrreldes palju süsivesikuid.

Söö igal söögikorral üks või kaks portsjonit valku. Lisaks vähese süsivesikusisaldusega dieedi järgimisele võib suures koguses valkude söömine kaalu langetada, nagu näitavad mõned uuringud.

Valgud aitavad kaalulanguse ajal toetada lahja massi ja ainevahetust. Samuti aitavad need inimesel kogu päeva poletage keharasva liigne liig tunda. Lisage iga söögikorra juurde üks või kaks portsjonit lahjat liha, et süüa õige päevane kogus. Üks portsjon sisaldab umbes 30 grammi. Kalorite tarbimise vähendamiseks eelistage lahjaid lihalõike.

Proovige süüa linnuliha, kala, mune, rasvavabu piimatooteid ja tailiha. Söö viis kuni üheksa portsjonit tärkliserikast köögivilja ja vähese suhkrusisaldusega puuvilju. Need kaks toidugruppi pakuvad laias valikus vitamiine, mineraale ja olulisi kiude.

Tasakaalustatud toitumise saavutamiseks kuritarvitage toitaineterikast toitu. Tärkliserikastes köögiviljades on vähe süsivesikuid ja ka vähe kaloreid.

poletage keharasva liigne liig slimming alla oma reied ja puusad

Lisage tass tihedamaid köögivilju, nagu brokoli, lillkapsas, kapsas või spargel. Söö kaks tassi rohelisi lehti nagu lehtkapsas või spinat. Puuviljades on suhkrute tase erinev. Eelistage ½ tassi vähese suhkrusisaldusega puuvilju, näiteks murakat, mustikat, maasikat ja vaarikat.

Mida tuleb teha, et rasva põletada?

Lõika rafineeritud suhkur ja süsivesikud. On tõendeid selle kohta, et suhkru ja muude rafineeritud süsivesikute liigne tarbimine viib keharasva suurenemiseni, eriti kõhus. Nende toiduainete tarbimise vähenemine aitab saavutada kehakaalu alandamise eesmärki. Tööstuslikult toodetud ja restoranitoidus on vähem kiudaineid, valke ja toitaineid, mida leidub vähem töödeldud ja tervislikumas toidus. Töödeldud toitude hulgast leiame: suhkrulisandiga joogid, külmutatud toidud või toidud, jäätis, muud külmutatud magustoidud, lehttainas, suupisted, supp ja konservid, koogid ja küpsised.

Piirake neid toite nii palju kui võimalik. Söö mõnda neist tarbides väiksemat osa. Vähendage alkoholi tarbimist. Kaalu langetada üritavad inimesed peaksid hoiduma ka alkohoolsetest jookidest. Uuringud näitavad, et alkohol võib põhjustada keharasva suurenemist, eriti pagasiruumis.

Vähendage dieedialkoholi, kui proovite kaalust alla võtta.

poletage keharasva liigne liig 5 kivi kaalulangus liigne nahk

Nii on võimalik eesmärki kiiremini saavutada. Kui kaal langetatakse vastavalt soovile ja hakatakse uue kehakaalu säilitamiseks dieeti pidama, on võimalik tarbida vähe alkoholi. Naised peaksid päevas võtma ühe portsjoni või vähem ja mehed peaksid päevas tarbima maksimaalselt kaks portsjonit.

Mida pead tegema, et rasva põletada? 🔥🔥🔥🔥 – Erik Orgu blogi

Ärge jätke sööki vahele. Söögikordade vahelejätmine pole soovitatav - isegi siis, kui proovite kaalust alla võtta. Ärge tehke seda eriti siis, kui teete trenni.

poletage keharasva liigne liig kuidas slim alla jalad poisid

Tihti söögikordi vahele jättes on teil oht, et selleks päevaks ei ole piisavalt toitaineid. Isegi kui söögikordade vahelejätmisel kaotate rohkem kaalu, on see tegelikult tingitud lihaste kaotusest ja mitte rasvade kaotusest. Proovige süüa regulaarselt ja järjekindlalt.

poletage keharasva liigne liig slimming penrith