Kuivatatud, tõusule teeme pool painutatud jala küljele. Ülesanne Lõpetuspunktides peate täielikult istuma ja hüpata vastupidises suunas. Näiteks liblika löögi või indekseerimise tegemine võib poole tunni jooksul põletada umbes kalorit. Tehke 30 korda.

Hoidke end mugavalt ja tervislikult Video: Kuidas teha lehtMai Kui sul on lame kõht ja soovite seda nii hoida, võib hüppenöör olla lahuse osa. Samuti võib see aeroobne harjutus mängida hupata trossi rutiinse rasva poletamiseks rasva eemaldamisel ja õhukese keha ülesehitamisel.

30 paeva rasva poletajad ja kuid

Meetod, mida sa kasutad, kui hüppenöör on kindla kõhuga, ei ole eriline - võtmed on, et hoida oma tempot kõrgemana ja pühendada piisavalt aega selle lihtsa treeningu jaoks.

Luba piisavalt aega harjutamiseks Ümberkorraldage oma iganädalane marsruut, et lisada piisavalt vaba aega, et võimaldada teil trossi hüpata lame kõhuga. Täiskasvanud peaksid saama vähemalt minutit mõõduka intensiivsusega aeroobset treeningut nädalas; kui teil on juba lame kõht, võib selle aja jooksul hüppenöör aidata teil oma keha säilitada.

Jalgade heitkogused - 40 korda. Hüppa nihke jalgadega - 45 korda 1 minuti jooksul. Kui te ei sobi mis on üsna loomulik iga treeningu korduste arvu reserveeritud arvus, ärge heiduta. Oluline on kohtuda eraldatud aja jooksul, unustamata vähemalt kolmkümmend teise puhkust harjutuste vahel ja täita kogu kompleksi nii palju kui võimalik kõrge tempo juures. Seda harjutuste komplektit kasutatakse soojendusena spetsiaalsete jõudude võitlejate ettevalmistamisel, mistõttu on see suunatud lihaste kiik a la schwarzeneggerile, kuid vastupidavusele.

Kui teil on vaja rasva põletada, peate treeningu kestust suurendama. Võimaluse korral pühendage igal nädalal köie hüppamiseks minutit. Variatsioon on Elu vürtsi Ligikaudu minutit aeroobset treeningut nädalas on ideaalne rasva kadumiseks, kuid enamik inimesi ei suuda sellel ajaperioodil trossi hüpata.

kiireim viis kohuga slim

Treeningute lühikese lõikamise asemel täienda oma köie hüppamist teiste tõhusate aeroobsetega. Võimalused kaaluda on sörkimine, ujumine, uisutamine, jalgrattaga sõitmine, matkamine, jalgpalli mängimine, tantsimine või astmelise aeroobikaklassi võtmine.

rasva kaotus 6 kuud

Teist tüüpi aeroobseid harjutusi tehes on teil väiksem tõenäosus igav olla, mis on oluline oma treeningprotsessi pidamiseks. Treeningu maksimeerimiseks, olenemata tegevusest, hoidke oma tempo kõrgenenud.

mida mitte kaalulangus suua

Muude tervislike muudatuste tegemine Harvard Health Publications märgib, et köie hüpped põletavad kaloreid sama kiirusega kui 6 mph ja jooksevad vett. Kuid aeroobse kasutamise abil võib olla raske ehitada lame kõht.

Lisage oma iganädalase treeningplaani juurde vähemalt kaks tugevustreeningu treeningut, kuna see treeningvorm tõstab teie põhilist ainevahetuse kiirust, et põletada rohkem kaloreid.

Hoidke end mugavalt ja tervislikult Video: Kuidas teha lehtMai Kui sul on lame kõht ja soovite seda nii hoida, võib hüppenöör olla lahuse osa.

Vähendage oma kalorite tarbimist, vältides rasvaste ja kalorite rikkalikku toitu. Hoidke end mugavalt ja tervislikult Vigastuste vältimine on väga oluline köie hüppamisel või mõne muu harjutuse tegemisel. Hinnake oma pinda ja hüppelisti.

rasvapoleti lahja lihaste

Pehme pinnaga hüppeköis - kummimatt on ideaalne. Hoidke põlved veidi painutatud ja vältige hüppamist maapinnast rohkem kui tolli võrra.

See üks uuring kinnitab, et kõik pingutused füüsiliselt aktiivseks parandavad teie südame tervist, nii et me jagame harjutusi koos köis mida nad sulle teevad põletada rasvahigistage ja suurendage südame löögisagedust. Lahingköied See on suure intensiivsusega töö. See hõlmab köie hoidmist iga käega, et teha laine või ringliikumine. Te kasutate intensiivselt käte, õlgade ja jalgade lihaseid. Sa põletad 1, kaloreid poolt tund.

Oma rutiinse sordi lisamiseks lisage variatsioonihüpe, nagu näiteks piiriülesed ülekanded ja slimming reguleeritava sauna talje treener allikad.

Populaarsed Kategooriad.