Takeaway Fasted Cardio on isiklik valik. Kaplan, D. Anna maitsev ja kiire soolatud kapsa retsept. Ramadani kehalise koostise ja mõnede metaboolsete parameetrite mõju füüsiliselt aktiivsetele meestele Fed-versus kehaseltside aeroobse väljaõppe mõju. Alustage hobiga, mis paneb teid aktiivseks, näiteks matkama või rattaga sõitma.

Viited Kas teie söögid on aeglased ja maitsvad või kiired ja raevukad? Rasva kaotuse puhul võib vastus olla olulisem kui arvate. Veedame spordimaailmas palju aega kinnisideeks, mis puudutab toitumise osas "mida" ja "kui palju".

  • Edenvale kaalulangus valjakutse edenvale
  • Kiire Kaalulangus Toitumine | Artiklid
  • Paberitootmine Kuidas kiiresti rasva põletada Keharasva vähendamisel on palju eeliseid ja kasu tervisele.
  • Leida kiire massi kadu retsept

Oleme kõik tuttavad põhijuhenditega, mis käsitlevad valkude söömist iga paari tunni tagant, kõrge kiudainesisaldusega süsivesikute ja tervislike rasvade valimist ning kõigi toitude mõõdukat kasutamist. Kuid see, kuidas sa sööd, jääb peaaegu alati kahe silma vahele, mis on häbi. Toidu rüübamine ei ole lihtsalt halb viisakus ja see ei ole teie läheduses olevate inimeste jaoks hea võimalus; see võib teie eesmärke üllataval määral mõjutada.

Hea uudis on see, et saate seda parandada kiire rasva kadude sooki juba täna!

Kuidas põletada liigset rasva ja püsida tervena: 12 sammu (fotodega) - Vihjeid -

Kuidas teie keha kiire rasva kadude sooki, millal söömine lõpetada Me kõik võime meenutada aega, mil sõime midagi liiga kiiresti. Võib-olla oli see vanaema mustikapannkookide sissehingamine või enne koosolekut võileiva käärimine.

kiire rasva kadude sooki kas stairmaster on hea rasvapoletaja

Võib-olla teete seda praegu. Teadlased jõudsid järeldusele, et niimoodi söömine võib tegelikult ületada teie keha täiskõhutunde signaalid - näiteks täiskõhutunnet tekitavad hormoonid neuropeptiid y ja glükoositaoline peptiid 1 - mis ütlevad teie ajule, et on aeg söömine lõpetada. See võib jätta näljase ja valmis sööma veelgi enam lühikese aja pärast, hoolimata sellest, et ta on vaid mõne minutiga sadu kaloreid guugeldanud.

Kui valite hobuse hoidmise järgmise hammustuse võtmisel, võib see tegelikult aidata teie toidu tarbimist vähendada.

Kiire kaalulangus toitumine

Kui valite hobuse hoidmise järgmise hammustuse võtmisel, võib see tegelikult aidata teie toidutarbimist vähendada. Ajakirjas Psychosomatic Medicine avaldatud uuringus vaadeldi mitmesuguseid söömiskiirusi mitte rasvunud ja rasvunud inimeste seas.

Pole üllatav, et kui katseisikuid kästi sööma kiirel kiirusel mõelge "kaks minutit enne teie järgmist kohtumist" kiirestitarbisid nad rohkem kaloreid. Aeglustamise täiendavaks toeks on teised uuringud leidnud üldise toidutarbimise vähenemist koos söömismäära vähenemisega. Kui olete kõva mees, kes otsib meeleheitlikult kaloreid, võib see teile muusikat pakkuda.

Kuid kui kaalulangus on teie eesmärk, siis pidage seda aeglustumise signaaliks.

Kas lihaste lagunemine pole kiire kaalulangus??

Rass on käimas Kuidas see kiiruse erinevus tegevuses välja näeb? Sellele vastuseks viisid Texase Kristliku Ülikooli teadlased läbi uuringu, milles nad vaatlesid 70 isikut - pooled neist ülekaalulised, pooled mitte - keda juhendati sööma suures osas pastat koos paprika, sibula, küüslaugu ja oliiviõliga ad libitum. Neile pakuti ka 12 untsi vett toidukorra kohta.

kiire rasva kadude sooki kaalulangus 27 paeva jooksul

Iga katsealune läbis nii kiire kui ka aeglase söömise protokolli, mida eraldas neljapäevane puhastusperiood. Kiire faasi ajal paluti neil süüa "justkui ajaliselt piiratud" ja "võtta võimalikult suur hammustus".

Kas Fasted Cardio tõesti paraneb rasv kadu?

Kui katsealused osalesid aeglases faasis, paluti neil iga hammustust põhjalikult läbi närida ja panna hammustusharu nende vahele. Teadlased vaatasid ja juhendasid katsealuseid igas faasis asjakohaselt. Uuringu tulemused olid silmi avavad. Keskmiselt tarbisid kiired sööjad sööki üheksa minutiga, kiire rasva kadude sooki sööjad aga 21 minutiga. Kiire sööjad tarbisid keskmiselt kalorit minutis, aeglaste sööjate puhul aga 39 kalorit minutis.

Söögi ajal tarbisid kiired sööjad 99 rohkem kaloreid kui aeglased sööjad.

Fasted Cardio teooria

See ei pruugi kõlada palju, kuid kui olete harjunud sööma nii iga päev - või isegi kaks või kolm korda päevas, nagu paljud inimesed kahtlemata on - võib see teie keha koostist kiiresti mõjutada ja negatiivselt mõjutada. Teie magu on helitugevuse loendur, mitte kalorite loendur Veel üks huvitav element TCU uuringus oli see, et katsealustel paluti oma nälga hinnata mitme intervalliga pärast sööki.

Kiiresti söövad rühmad teatasid näljast varem kui aeglased, kuigi kiired sööjad olid eelmisel söögikorral rohkem söönud. Kuidas me seda seletame? Üks võimalus on see, et aeglane grupp jõi rohkem vett kui kiire grupp, tavaliselt siis, kui nad panid oma riistad hammustuste vahele.

kiire rasva kadude sooki sw kaalulanguse skeem

Tegelikult oli kiire grupi kiire vee tarbimine vaid 80 protsenti aeglase grupi veetarbimisest. See on oluline, kuna inimese magu on ennekõike "mahu loendur", mitte "kalorite loendur". Magu tekitab täiskõhutunde signaale sisu mahu, mitte sissevõetud kalorite koguhulga põhjal. Lihtsustatult öeldes tähendab see, et kõht tekitab täiskõhutunde signaale sisu mahu, mitte sissevõetud kalorite koguhulga põhjal.

Kas olete kunagi märganud, kuidas saate süüa terve kotitäie krõpse, ilma et tunneksite end täis?

Fakt või ilukirjandus?

Laastud jahvatatakse teie hammaste abil praktiliselt mitte millekski, jättes kõhus palju vaba ruumi. Proovige nüüd süüa kotti brokkoli. Söögiga vee joomine põhjustab täiskõhutunnet palju kiiremini kui üksi söömine. Sama järeldus laieneb ka niinimetatud "suuremahulistele" toitudele, nagu puu- ja köögiviljad, mis võtavad teie kõhus rohkem ruumi kui näiteks leib või pasta.

Pange see kõik ellu ja see võrdub suurema rahuloluga, mis saavutatakse vähem kaloritest. See on kaalukaotuse võitmine võidetud!

kiire rasva kadude sooki suured poisid kaalulangus

Võtke väiksemaid hammustusi Lõika toit pisikesteks tükkideks, mis sarnanevad maisitera või herne suurusega. See suurendab vajalike hammustuste arvu, mis aeglustab sööki. Näri põhjalikult Eesmärk on 15—20 närimist hammustuse kohta.

See aitab saata teie ajule küllastustunde signaale ja võimaldab igal maitsmispungal hammustust nautida. Pange oma kahvel maha Võtke hammustuste vahel lonksu vett või nautige mõnda vestlust.

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine - Mahlad May

Kui asetate kahvli mahlase praadi hammustuste vahele, saate maitset kauem tunda! Eellaadige veega Püüdes täiskõhutunnet juua vahetult enne sööki untsi vett. See annab teie kehale täieliku enesetunde ja aitab vähendada tarbimist. Sööge suure mahuga toite Lisaks rohke mikrotoitainete kogusele sisaldavad puu- ja köögiviljad palju vett ja kiudaineid, mis on mõlemad suure mahuga ja aitavad teil täiskõhuna püsida.

Kõigist neist näpunäidetest kajab veel üks mõte: kui kaalulangus on teie tõsine eesmärk, ei pruugi regulaarne ad-libitum söömine olla parim lähenemisviis. Isegi parimatel inimestel on kalduvus söögikorda aeg-ajalt sisse hingata, kuid kui olete kindel iga söögikorra kalorite ja makrotoitainete osas, on ületalitluse potentsiaal palju väiksem.

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine Mahlad Mis puudutab ülekaalust vabanemist, siis oleme kõik korduvalt kuulnud, et parem on tegutseda aeglaselt ja visalt: "Mida aeglasemalt liigute, seda kaugemale jõuate! Tegelikult üritab enamik inimesi rasva kaotada liiga aeglaselt, mitte liiga kiiresti. Miks aeglane rasvapõletaja enamasti ebaõnnestub ja mida selle asemel teha?? Miks kiire rasva kadu on nii palju parem kui aeglane rasva kadu Ideaalis soovib valdav osa inimesi kaalust alla võtta nii kiiresti kui võimalik.

Samuti võiksite piirata suurema osa reklaami söömisest teatud tüüpi toitudega. Paljud inimesed, kes arvestavad oma makroonidega, peavad tooreid köögivilju "vabadeks" näiteks sel põhjusel, et need suurendavad toitainete tarbimist ja täiuslikkust.

Kas Fasted Cardio tõesti paraneb rasv kadu?

Isegi selle lähenemisviisi korral tuleb ette aegu, kus teie ees on dekadentlik toit - loodetavasti koos mõne hea seltskonnaga - tohutu levik. Kui see juhtub, kasutage oma kogemusi maksimaalselt ära, kulutades aega ja maitstes iga hammustust.

kiire rasva kadude sooki slim alla kiirtoit

Neid kiirusepiiranguid saab suurepäraselt kasutada kokkutulekute ja pidustuste jaoks, kus keskpunktiks on toit. Maailmas, kus me üritame kõigis püüdlustes alati kiiremaks pose salendav mask, võtke minut või paarkümmend minutit, et nautida mugavas tempos sööki.

Miks kiire rasva kadu on nii palju parem kui aeglane rasva kadu

Viited De Silva, A. Soolestiku ja maksa ajakiri, 6 1 Kaplan, D. Rasvunud ja mitterasvunud meeste söömisstiil. Psühhosomaatiline meditsiin, 42 6 Smit, H.

Kas pikaajaline närimine vähendab toidu tarbimist? Fletcherism vaadati uuesti üle. Söögiisu, 57, Rhea, D. Toitumis- ja dieetiakadeemia ajakiri, 3 Scisco, J. Aeglane hammustuskiirus vähendab energiatarbimist: hammustusloenduri rakendamine. Ameerika Dieetikute Assotsiatsiooni Teataja, 8