Kõike jagatakse kogu päeva jooksul nii, nagu soovite. Tavaliselt on see väikeste tablettidena ja on väga odav.

Nagu Kate Fredericki intensiivne treening? Või otsite lihtsalt tõhusat programmi kalorite kiireks põletamiseks, lihaste tugevdamiseks, vastupidavuse arendamiseks ja reite, külgede ja mao rasva eemaldamiseks? Kõigile neile eesmärkidele vastav kompleks - koos HIITiga.

Cowpea eelised nahale

Kui paljud koduprogrammid on südame ja plyomeetrilise poole kaldu, siis Kate alati suudab arukalt ühendada jõu ja südamekoormuse. Tema HIITiga rippitud programm aitab teil rasva põletada ja lihaseid toonitada, kuid lihasmassi säilitamiseks, kuna suure intensiivsusega intervallkoormused põhjustavad lihast minimaalset kahju.

Meenutame veel kord, miks peetakse HIIT-treeninguid kõige tõhusamaks rasva põletamise viisiks? Uuringud on näidanud, et selle intervalliga on koormus keha jaoks ettearvamatu ning tal pole aega kohaneda ja minna energiasäästlikusse seisundisse. Ja see tähendab, et sunnite teda kulutama rohkem kaloreid ja töötama täisvõimsusel.

Teine tegur on järelpõleti mõju. Pärast intensiivset intervalltreeningut põletab keha 24 tundi pärast treeningut rasva.

Ööseks kiudainetega keefir ja oled jälle jõuline ja sale

Kuid selleks, et HIIT-treening oleks tõhus, peate töötama selle maksimumi lähedal. Kompleks on täiesti iseseisev, saate seda kursust teha, järgides kuu jooksul valmis kalendrit.

  • Loomulik viis kohurasva poletamiseks
  • Siit leiate mõned peamised lehmherne eelised teie tervisele.
  • Raske kaalulanguse napunaited
  • Meie saidil olev Olga vastutab autorite valiku ja avaldatud materjalide kvaliteedi eest.
  • Rinnavähki esineb sagedamini arenenud riikides, [3] naistel üle korra sagedamini kui meestel.

Tõhususe huvides võite kombineerida Rippi ja HiiT-i teiste programmidega, eriti pakub Kate Friedrich segakalendritele mitmeid võimalusi. Muidugi tunnete koormust isegi kg kaaluvate hantlitega, kuid HIIT-treeningu täieliku efekti saavutamiseks on parem kasutada keskmise raskusega ja raskeid raskusi. Vars asendati täielikult hantlitega, kuid jällegi peaks kaal olema lähedane Keith Fredericki kasutatavale kaalule.

Ärge kartke suurt raskust võtta! Kiigutate lihaseid, kuid vabanege rasvast ja lõtvumisest. Lisaks kaovad ilma korraliku jõutreeninguta kõik HIIT-treeningu eelised. Kate Friedrich kasutab erineva kaaluga hantlid on see, iga treeningu täpne kaal, mille saate kontrollida programmi käsiraamatust. HIIT-ahela alakeha 45 minutit.

  1. Natalie jill kaalulangus
  2. Koos HIITiga: Kate Fredericki intensiivsete intervalltreeningute sari Tervislik toit minu lähedal
  3. B3 kaalulangus

Teil on vaheldumisi südame- ja jõuharjutused koos hantlitega reitele ja tuharatele. Varustus: astmelaud, hantlid, kang.

Kaalu langetamiseks 6 toitu õigel ajal söömiseks

HIIT-ahela ülakeha 45 minutit. Selles programmis vahelduvad plyomeetrilised harjutused ja ülakeha hantlitega harjutused.

Paljudes harjutustes kasutab Kate reie- ja tuharalihaseid. Varustus: hantlid. Tõstke HIIT it jalad 40 minutit. Selles programmis saate vaheldumisi plyomeetrilisi harjutusi ja reite ja tuharate suuremat mao rasva poletamise nouanded kannadas.

Tõstke see üles, lööge tagasi, biitseps, õlad 50 minutit. See jõutreening seljale, biitsepsile ja õlgadele.

Mitu minutit enne sööki peaksite kiudaineid tarbima?

Te sooritate harjutusi enamasti 12 korduse jaoks, nii et hantlite kaal peaks olema suur. Varustus: hantlid, tool, astumisplatvorm, elastne lint, varras. Tõstke vastu rinda, Trisi, õlgu 38 minutit. See jõutreening rinnale, triitsepsile ja õlgadele. Teete harjutusi 10—12 kordusega, nii et hantlite kaal võib võtta rohkem. Varustus: hantlid, astmelaud, baar.

Lehmade tervisele kasulikud eelised:

See on intensiivse intervalliga kardiotreening vähendatud trummidega, mis tõstab teie pulssi ja aitab palju kaloreid põletada. Varustus: pole vajalik. Teine suure intensiivsusega intervalltreening vähendatud trummidega, alles nüüd vajate hantlit. Käsk kasutab hantlit 3,5—4,5 kg Varustus: hantel.

Kanadas \u0026 Kaminhos III

Väga šoki intervalltreening, mis põhineb plyomeetrikal. Sobib ainult edasijõudnutele.

Gercena - kõrge vererõhu ravi (Vietnam)

Veel üks plyometric šokk koolitus, alles nüüd vajate täiendavat platvormi. Varustus: hantlid, astmelaud. Boonus Abs Üks 10 minutit. Harjutus kõhu jaoks, suurem osa harjutustest on põrandal.

Varustus: hantel. Boonus Abs Kaks 12 minutit. Teine võimalus kõhu jaoks on täiesti põrandal. Kui teile meeldib treeningute mitmekesisus, siis segage kindlasti kalender, mis aitab mitte ainult muuta teie treeningkava nauditavaks ja huvitavaks, vaid suurendab ka treeningute tõhusust. Cathe Friedrichi rippitud Hiiti treeningseeria Olge valmis higistama Kate Fredericki intensiivse ja väga hea treeninguga.

Selle programmi korralised mao rasva poletamise nouanded kannadas väga kiiresti viib teid oma eesmärgi poole. Kui otsite keskastme koolituse jaoks leebemat süsteemi, vaadake: ICE seeria.