Vastupidavustreening on kõige tõhusam viis lihaste kasvatamiseks keha ümberkomponeerimisel. Teised uuringud on näidanud, et trennieelse söögikorra vahelejätmine põhjustab lihaskadu. Lõpuks leidke oma puhkepäeva kalorid. Siit saate teada, kuidas EPOC võib teile tõhusamaid treeninguid teenida - trikke pole vaja. Aga kui peate valima kumbagi, siis on kardioharjutused tõhusamad kui vastupanuharjutused. Valige mõni harjutus jooksmine, jalgrattasõit, hüppenöör, kastihüpped, mägironijad, tõuked, teie nimi ja vahetage 20 sekundi pikkuse treeningu ja 10 sekundi pikkuse puhkuse vahel, korrates kaheksa ringi.

Ekspertide nõuanded, kuidas õnnestub rohkem rasva põletada - Tervis - sõvabakanal.ee

Kuid selle kohta on liikvel ka väga palju müüte, mis ei vasta tõele. Womenshealthmag toob välja viis levinumat müüti.

Calling All Cars: Crime v. Time / One Good Turn Deserves Another / Hang Me Please

Müüt: Kardio, kardio ja veelkord kardio on parim viis kiiresti kaalust alla võtta Fakt: Jah, kardiotreening kulutab tõepoolest kaloreid, kuid… Personaaltreener Greg Justice'i sõnul põletab kardiotreening mitte ainult rasva, vaid ka lihasmassi. Kui tahad aga püsivat muutust, peaksid lisama kardiole ka jõutrenni.

loomulik viis kohurasva poletamiseks

Ta selgitas, et jõutrenn annab sulle juurde puhast lihasmassi, mis kiirendab ainevahetust ja aitab põletada seeläbi rohikem rasva ka siis, kui sa ei tee trenni.

Üheks Justice'i soovituseks on näiteks treening sangpommiga.

Söö viis korda päevas Saage tööpäeva jooksul vormi? See on võimalik: me selgitame, kuidas.

Müüt: Kui sul pole võimalik treenida tund aega, pole kardiotreeningul mõtet Fakt: Kaloripõletusest rääkides on igasugusest liigutamisest poletage rasva 24 tunni jooksul ja selleks ei ole oluline treenida tund aega. Mida sa saad aga muuta, on see, kui efektiivselt sa kaloreid põletad.

Mis on paastunud süda?

Justice selgitas, et oluline on ka see, mis juhtub pärast trenni. Kui teed HIITi ehk kõrge intensiivsusega intervalltreeningut, kiirendab see sinu ainevahetust ning aitab põletada rasva veel kuni 38 tunni jooksul pärast trenni.

Kui eelistad siiski lihtsat kardiotrenni, siis ei ole ajapuudus kindlasti vabanduseks. Treeninguteadlane Wayne Westcott ütleb, et Ameerika südameühingu andmetel teeb kolm minutilist kõrge intensiivsusega kardiotrenni, näiteks jookmist, sama välja, mis viis minutilist mõõdukat trenni, nagu näiteks kiirkõnd.

kaalulangus katkendlik paastumine

Isegi vaid kümme minutit kõrge intensiivsusega treeningut on juba kasulik. Müüt: Tühja kõhuga kardiotreening põletab kõige rohkem rasva Fakt: Idee tuleneb sellest, et kui su organismis ei ole vabalt saada toidust saadud kaloreid, mida treeningu ajal energiaks kulutada, siis võtab ta kasutusele rasvavarud.

Kuid uuringud näitavad, et see pole tõsi. Teised uuringud on näidanud, et trennieelse söögikorra vahelejätmine põhjustab lihaskadu.

8 kg kaalulangus 10 paeva jooksul

Justice soovitab võtta enne kardiotreeningut vähemalt väike snäkk — kindlasti ei ole mõistlik ka vahetult enne trenni s2 slimming review süüa, kuid ka täiesti tühjaga kõhuga ei tasu treenida. Müüt: Et põletada rasva, tuleb püsida rasvapõletustsoonis Fakt: Siin on tegemist pooltõega.

Keha taastamise dieet

Kui treenida madalama intensiivsusega ehk siis pulsisagedusel, mida nimetatakse rasvapõletustsooniks, põletad sa tõesti suuremalt jaolt rasvu. Kuid, nagu seletab Westcott, on ju kokkuvõttes oluline see, kui palju kaloreid sa üleüldse põletad. Lihtne matemaatika: kui jooksed kiirusega 11,3 km tunnis, kulutad 25 protsenti kaloritest rasvade arvelt, samas kui kõndimine poole kiirusega sellest põletad rasvade arvelt 40 kõigist põletatud kaloritest.

kas kaalulangus parandab viljakust

Ütleme, et jooksu puhul põletad 30 minutiga umbes kalorit ehk kalorit rasvade arvelt. Kõnni puhul põletad aga sama ajaga umbes kalorit ehk kalorit rasvade arvelt.

Saage tööpäeva jooksul vormi? See on võimalik: me selgitame, kuidas.

Nii et kokkuvõttes on sul suurema intensiivsusega treenides võimalik siiski rohkem rasva põletada. Müüt: Kui käid jooksmas või rattaga sõitmas, ei ole jalgade jõutrenni enam vaja Fakt: Kui sa just ei tee ülesmäge sprinte või ei kasuta ratta puhul sellist käiku, kus pead pedaalide sõtkumiseks tõsist jõudu rakendama, ei saa sa oma treeningust tõenäoliselt kuigi suurt lihast kasvatavat toimet.

Aga mis on tühja kõhuga südame? See on võimlemine vähemalt 6 tundi midagi söömata.

Nii et ehkki sa võid tunda, et su jala- ja tuharalihased tegid tööd, peaksid sa tegema lisaks ka jõutrenni, et kasvatada lihast. Kükid, jõutõmed ja väljaasted ehk käärkükid on need, mis aitavad sul treenida jala- ja tuharalihaseid.

EPOC: saladus, kuidas kiiresti rasva põletada EPOC: saladus, kuidas kiiresti rasva põletada Põletage kaloreid ja põletage rasva kogu päeva vältel, isegi kui te ei tee trenni! Kui arvate, et see kõlab nagu hirmsa dieedi tableti juustlik sildikiri, pole arvatavasti kunagi kuulnud liigsest treeningujärgsest hapnikutarbimisest proovige seda öelda kolm korda kiiresti! Tuntud ka kui EPOC, on see teaduslik termin järelpõletuse efekti kohta, mis võib aidata teil põletada rohkem kaloreid kaua pärast spordisaalist lahkumist. Siit saate teada, kuidas EPOC võib teile tõhusamaid treeninguid teenida - trikke pole vaja. Parem põlemine Kui inimene treenib intensiivsusega, mida ta ei suuda pikka aega säilitada, juhtub kaks asja: nende lihased hakkavad põlema ja nad hakkavad hingeldama.

Lisaks teeb jõutreening sinust ka parema jooksja ja ratturi. Tagasi üles.