Harjutused, mis põlevad kõige rasva, on need, mis saavad südame löögisageduse ja hoiavad seda kõige järjekindlalt, nii et aeroobne on parema põlemisjõu koolitus. Näiteks võite teha 4 nädala pikkust koolitust, kasutades kõrgemaid repsi, näiteks ja lühikesi puhkeperioode komplekti vahel, näiteks 60 sekundit, ja järgige seda 4 nädala jooksul madalamate töödega vahemikus pikema puhkeajaga seeriavahemikus 90 sekundit kuni 2 minutit palun vaadake oma Advanced Kulturismi perioodiliselt väljakuulutamist. Esimene asi, mida sa pead teadma kangekaelse rasva kohta, on see, et see on füsioloogiliselt erinev keha teistest rasvadest.

Kaalu kaotamine töötamise ajal: 6 eksperdi rasva kaotus kaalukoolituse ajal Mai 26, Lääne ühiskondade istuv eluviis ja elustiil on üks peamisi ülekaalulisuse ja rasvumise põhjuseid.

Kui lisame sellele halba toitumise, on meil kokteil, mis ei ole meie tervisele eriti hea.

Nõuanded nahaaluse rasva normaalseks eemaldamiseks

Ja seda, et kõigepealt "tööstusrevolutsiooniga" seotud eluvormide muutus ja "tehnoloogiline revolutsioon" on põhjustanud paljudel inimestel istuvat tööd, mis mõjutab nende tervist ja üldist heaolu. Seotud artikkel: "Sedentary põhjustab muutusi ajus" Sissetuleva töö probleemid Füüsilise ja kehalise aktiivsuse füüsilised ja psühholoogilised eelised on arvukad, kuid on palju inimesi, kes ei tee midagi spordiüritust ega ka murettekitavaid istuvaid harjumusi.

rasva kaotus kaalukoolituse ajal

Maailma Tervishoiuorganisatsiooni WHO sõnul on istuv eluviis nelja teguriga, kellel on suurim surmaoht. See sama asutus ütleb, et aastatel ülekaalulisuse määrad maailmas on selle teguri tõttu kahekordistunud.

rasva kaotus kaalukoolituse ajal

Inimene, kellel on istuv töö näiteks kontoritööveedab arvuti ees 40 tundi nädalas. Kuid siis nad tulevad koju ja kasutavad oma vaba aega tahvelarvutiga ühendamiseks, teleri vaatamiseks jne. See käitumine ja need harjumused toovad kaasa negatiivseid tagajärgi, nagu diabeet, südameprobleemid, seljavalu, nägemishäired või ülekaalulisus ja rasvumine.

Kas on muid viise kui kasutada rasva põletamiseks ja kui jah, siis mis nad on?

Soovituslik artikkel: "Rasvumine: ülekaalulisusega seotud psühholoogilised tegurid" Kuidas kaalust alla töötada Õnneks, et vältida ülekaalu ja muid terviseprobleemeon võimalik muuta mitmeid harjumusi, mis minimeerivad ebasoodsaid töökohti. Nii et kui sa kulutad oma tööl pikki tunde ja soovid mitte kaaluda ja rasva kogunemist vältida, siis võite järgida neid nõuandeid. Üks põhimassi metabolismi suurendamise parim viis on NEAT Non-Exercise Thermogeneis Thermogenesis kaudu, mis on lihtsalt igapäevane tegevus, mida me teeme ja mis mõjutavad meie poolt põletatud kaloreid.

rasva kaotus kaalukoolituse ajal

Näiteks ronimine trepist või kõndimine tööle. Seega, kui teie kontor asub kuuendal korrusel, ärge kasutage lifti.

rasva kaotus kaalukoolituse ajal

Samuti, kui te saate autot vältida ja jalgrattaga tööle minna, suurendate NEAT-i ja seega ka põhiainete metabolismi ja kalorite põletamist. Seotud artikkel: "15 näpunäiteid ainevahetuse kiirendamiseks ja mugavaks kaalutletamiseks" 2.

3 saladused põletada rasva tõhusalt

Kuid mitte kõik füüsilised harjutused ei aita meid sama palju kaloreid tarbida. Kaalukoolitus aitab luua lihaseid, mis tähendab, et mida rohkem lihasmassi, seda rohkem kaloreid põletatakse puhata. Lisaks sellele toetab intensiivsuse treenimine ka rasvade põletamist, mistõttu pärast treeningut jätkame järgmise 24 tunni jooksul kaloreid.

See tähendab, et kui me töötame istuvana, siis aitab meie keha taastuda, parandada lihaskoe ja põletada kaloreid. Söö rasvavaba toit Kaalu kaotamiseks ei ole vaja "tühja kõhuga" elada ega süüa ainult salateid.

Kaalu kaotamine töötamise ajal: 6 eksperdi nõuannet

Keha peab olema hästi toidetud, sest füüsiline tegevus või töö nõuab, et meil oleks oma ülesannete täitmiseks piisavalt energiat. Sellepärast Hea on süüa mõningaid looduslikke toite, mis aitavad meil olla suurema rahulduseganad kiirendavad ainevahetust ja võimaldavad meil rasva põletada erinevatel põhjustel. Kui soovite teada, mida need toidud on, võite lugeda meie artiklit: "24 rasvapõletust ja väga poletage rasva madalamate abs toitu" 4.

Ärge tarbige suhkruid Kui seal on rasvade põletamise toitu, on ka neid, mis on vastupidine, ja Suhkruvabad joogid on selle näide. Sellised joogid annavad tarbetuid kaloreid ja lisaks põhjustavad glükeemilise rasva kaotus kaalukoolituse ajal tõusu, põhjustades seda, mida nimetatakse hüperglükeemiaks.

Kuidas ma saan suur ja kaotada rasva samal ajal?

See muudab meil suurema vajaduse süüa, kui me mõne aja jooksul eelistame nikerdamineja hoiab meid süüa suhkru ja rasva rikkaid toite.

Võtke kodune toit Hea võimalus ületäitumise vältimiseks on süüa toitu kodus.

rasva kaotus kaalukoolituse ajal

Kui me läheme koos töökaaslastega lõunasöögi ajal restoranis, võib meil ületada vajalike päevaste kalorite arvust. Pealegi ohustab meid magustoidu võtmist, mis üldiselt annab täiendava kalorivahetuse.

  1. Millised on lihtsad rasvapõletused harjutused?
  2. Kaalu kaotamine töötamise ajal: 6 eksperdi nõuannet - yes, therapy helps!
  3. Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega
  4. Eemaldage rasva lightroomis
  5. Kaalulangus ukski periood ei ole rase
  6. Sinepi vanni kehakaalu langus
  7. Kuidas põletada rasva kiiremini ja tõhusamalt harjutamisel
  8. Kaalulanguse diagrammi printimine

Kui te võtate a tupper Tööl saab hoolikalt valida, mida sa lähed süüa. Kui te ei soovi rasva saada, võite valida tervislikuma toiduga. Kui sööte päeva jooksul viis korda, kulutab keha rohkem toidu seedimist ja suurendab seega kalorite kulutusi.

Nõuanded nahaaluse rasva normaalseks eemaldamiseks - Pähklid

See ei tähenda seda, et on vaja süüa viis suurt söögikorda, kuid peate jagama kalorid ühel päeval 5 söögikorda. Hommikusöök on osutunud hädavajalikuks kalorite põletamiseks kogu päeva vältel, seega pole see hea valik vahele jätta.

rasva kaotus kaalukoolituse ajal

Seotud Artiklid.